МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінарського заняття з курсу (назва)на тему … … (назва) проведеної в групі … … (дата, місяць) 2010 року
Склав (склала) студент (ка) ______ групи (прізвище і ініціали) Перевірили: (вказати керівників від підприємства ____________________________________ та кафедри університету) ________________________________________________
Група: Дата: Тривалість заняття:90 хв. Час проведення:(пара, час) Місце проведення:(аудиторія, факультет) Навчальна мета:Вказати конкретно, які поняття закріплюються, поглиблюються, з якої теми (Див. на метод. вказів. – вказано навчальні та діагностично-корекційні функції та дидактичні цілі. За цим зразком можна сформулювати цілі до даного заняття адекватно тому, які питання будуть розглядатися чи відповідно до завдань, які будуть вирішуватися) Виховна мета:(Аналогічно – див. мет.вказ. – вказано виховні функції та дидактичні цілі) Розвивальна мета:(Аналогічно – див. мет.вказ. – вказано виховні функції та дидактичні цілі). Міжпредметні зв’язки: Забезпечуючі дисципліни:Конкретно вказати назви тих дисциплін, які вже вивчалися студентами і є базою для засвоєння навчальної інформації, що виноситься на розгляд даного семінару. Забезпечувані дисципліни:Конкретно вказати назви тих дисциплін, які будуть вивчатися студентами і для яких навчальна інформації, що виноситься на розгляд даного семінару, стане базою для успішного засвоєння. Навчально-методичне забезпечення заняття Наочність:(Конкретно вказати: таблиці, схеми, макети, приладдя, реактиви тощо, які використовуються на даному семінарі). Роздатковий матеріал:(Конкретно вказати: таблиці, схеми, тестові завдання, картки контролю, інструкційні картки і таке ін., що використовується на даному семінарі). Технічні засоби навчання: кодоскоп, діапроектор, комп’ютери, мікрокалькулятори та ін. Рекомендована література Х І Д З А Н Я Т Т Я(див.мет.вказ.)
І. Організаційна частина(2 – 3 хв.) w привітання викладача зі студентами; w виявлення відсутніх; w перевірка підготовленості групи до заняття.
ІІ. Мотивація та стимулювання навчальної діяльності СТУДЕНТІВ(до 5 хв.) w Повідомлення теми, мети та завдань завдань. w Мотивація вивчення теми (бесіда, що передбачає з’ясування значущості теми і її професійну спрямованість). w Повідомлення плану заняття ІІІ. Обговорення навчальних питань семінару(70-75 хв.) Викладач має подбати про поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення і застосування студентами вивченої навчальної інформації. Розгляд основних питань семінару відповідно до обраного виду і методики його проведення (див. табл. 1 у метод.вказ.): w Вказуємо поетапно питання, що обговорюються під час заняття згідно плану. w Зазначаємо конкретно методи, прийоми та засоби навчання, що використовуються у процесі обговорення кожного основного питання семінару: P бесіда – (фронтальна, проблемна, дискусія тощо); P розповідь студента, P повідомлення; P виконання індивідуальних завдань (письмових на дошці, побудова та аналіз графіків, проблемних, тестових та ін.); P виконання практичних завдань (проблемних завдань, розрахункових задач тощо); P узагальнення; P порівняння та ін. ІV. Підведення підсумків заняття(до 5 хв.) w Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, завдань заняття (аналіз того, що було розглянуто). w Мотивація діяльності групи і окремих студентів, оцінювання їхньої роботи. Читайте також:
|
||||||||
|