МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Тема 2.8. Туристичні ресурси областей Центрального регіонуПитання для обговорення: 1. Які адміністративно-територіальні одиниці входять до складу Центрального туристського регіону України? 2. Які найголовніші природно-географічні особливості району: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо? 3. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти району. 4. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів, назвати найвизначніші об’єкти? 5. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для даної території? 6. Які перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1. Користуючись статистичними даними таблиці 20, скласти картодіаграму частки туристичних територій у структурі земель областей регіону та кількості місць в установах організованого туризму. Таблиця 20
Частка рекреаційно-туристичних територій у структурі земель та кількість місць в установах організованого туризму
Завдання 2. Позначити на контурній карті місця розташування національних та державних суспільно-історичних заповідників областей Столичного регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: Черкаська область – Національний історико-культурний заповідник “Чигирин” (м. Чигирин); Шевченківський національний заповідник „Тарасова гора”(м. Канів); Державний історико-культурний заповідник “Батьківщина Тараса Шевченка” (Звенигородський район, Шевченкове); Державний історико-культурний заповідник “Трахтемирів” (Канівський район, смт. Григорівка); Державний історико-культурний заповідник Корсунь-Шевченківський; Державний історико-культурний заповідник Кам’янка; Кіровоградська область:Державний музей-заповідник І. Карпенка-Карого (Тобілевича) „Хутір Надія” (с. Миколаївка). Завдання 3. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) областей регіону, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції. Завдання 4. Схарактеризувати перспективи розвитку туризму в районах та створення нового тур продукту на основі мало відомих туристичних ресурсів. Виділити території в областях регіону, де можливий розвиток сільського туризму. Пояснити свій вибір. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|