Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Підсумковою формою контролю знань з дисципліни «Сімейне право» є результати поточної роботи студента у семестрі (ПМК), які і зараховуються до підсумкової оцінки у семестрі.

Підсумкове оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною системою з подальшим переведенням в традиційну систему для фіксації оцінки в нормативних документах.

 


ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ.

 

ТЕМА 1. Сім’я. Загальні засади правового регулювання сімейних відносин

Визначення термінів:сімейне право, предмет сімейного права, метод сімейного права, джерела сімейного права, сім'я, сімейні правовідносини, суб’єкти сімейних правовідносин, родинність або кровне споріднення, свояцтво, об’єкти сімейних правовідносин, зміст сімейних правовідносин, юридичний факт, юридичний стан, здійснення сімейних прав та обов'язків, захист сімейних прав.

 

ПЛАН

1. Поняття та функції сім’ї. Підстави створення сім’ї за ст. 3 Сімейного кодексу України. Право особи на сім’ю.

2. Регулятори сімейних відносин /закон, договір, звичаї, мораль, релігійні канони/. Сімейний кодекс України 2002 року. Місце Цивільного кодексу України та інших нормативних актів в структурі правового регулювання сімейних відносин. Можливість договірного регулювання сімейних відносин, а також застосування звичаїв. Втілення моральних засад суспільства у нормах Сімейного кодексу України.

3. Сімейні відносини як предмет правового регулювання. Співвідношення понять “сімейні відносини” та “сімейні правовідносини”. Особливості сімейних правовідносин.

4. Підстави виникнення, зміни та припинення сімейних правовідносин. Акти цивільного стану.

5. Суб’єкти сімейних правовідносин. Особливості право- та дієздатності. Відносини родинності та свояцтва та їх правове значення.

 

 

ТЕМА 3. Шлюб. Умови та порядок укладання шлюбу

Визначення термінів:шлюб, наречений та наречена, подружжя, державна реєстрація шлюбу, позитивні умови шлюбу, перешкоди укладання шлюбу, правозгідність шлюбу.

ПЛАН

1. Поняття та ознаки шлюбу. Теорії шлюбу.

2. Умови вступу до шлюбу. Поняття позитивних та негативних умов.

3. Порядок реєстрації шлюбу.

4. Права та обов’язки наречених.

5. Правозгідність шлюбу.

 

ТЕМА 4. Недійсність шлюбу

Визначення термінів:недійсність шлюбу, абсолютна та відносна недійсність шлюбу, санація (конвалідація) шлюбу, неукладений шлюб.

 

ПЛАН

1. Поняття недійсності шлюбу.

2.. Підстави недійсності шлюбу. Абсолютна та відносна недійсність шлюбу.

3. Санація недійсного шлюбу.

4.. Порядок анулювання актового запису про шлюб та визнання шлюбу недійсним. Особи, які мають право на звернення до суду з позовом про визнання шлюбу недійсним. Момент, з якого шлюб є недійсним.

5.. Загальні та особливі правові наслідки недійсності шлюбу та їх види.

6. Визнання шлюбу неукладеним.

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  4. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  5. I. Контроль і закріплення знань учнів
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
При проведенні модульного контролю | ТЕМА 5. Припинення шлюбу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.