Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік практичних заваднь, що виносяться на модульний контроль

 

1.Дайте оцінку класифікаційним критеріям сімейних правовідносин з приводу сплати аліментів 1) батьками; 2) братами та сестрами; 3) чоловіком (жінкою), які проживають однією сім’єю без реєстрації шлюбу. До яких видів сімейних правовідносин можна їх віднести.

 

2. Встановіть, в яких випадках, юридичний стан має значення самостійного, правоперешкождаючого юридичного факту (із посиланням на відповідні положення статей Сімейного кодексу України):

- шлюбний стан;

- вагітність;

- нужденність;

- непрацездатність:

- спорідненість;

- свояцтво.

 

3.Встановіть ступені та лінії спорідненості між такими особами:

1) батько та син:

2) рідні брат та сестра;

3) дядька та племінник;

4) зведені брат та сестра;

5) прадід та правнук;

6) двоюрідні брат та сестра;

7) дід та онук.

 

Поясніть свою відповідь.

4.В яких випадках спосіб захисту являє собою міру відповідальності (поясніть свою відповідь):

- один з батьків позбавлений батьківських прав;

- за несплату аліментів призначена виплата пені у розмірі 1000 грн.

- шлюб розірвано за позовом одного з подружжя;

- встановлено батьківство за рішенням суду;

- суд виніс рішення про визначення місця проживання дитини.

 

5.Проаналізуйте застосування методу сімейного права стосовно регулювання наступних сімейних відносин:

- батьківські відносини з виховання дитини;

- відносини, пов’язані з укладенням шлюбу;

- відносини, пов’язані з розірванням шлюбу;

- відносини з визнання шлюбу недійсним та неукладеним.

 

6.Встановіть, в яких з наведених нижче випадків відбувається порушення принципу добровільності укладення шлюбу (поясніть свою відповідь):

- нареченій невідомі особи погрожували застосуванням фізичного насильства стосовно її близьких родичів;

- наречений знаходився в стані алкогольного сп’яніння під час реєстрації шлюбу;

- чоловік змушений був зареєструвати шлюб з вагітною жінкою з метою збереження добрих відносин із своїми батьками.

- наречена була обмежена в дієздатності до реєстрації шлюбу.

7.Встановіть, які з представлених відносин належать до відносин свояцтва і регулюються нормами сімейного права із посиланням на відповідні статті.

- відносини між тещею та зятем;

- відносини між подружжям;

- відносини між піклувальником та підопічним;

- відносини між усиновлювачем та усиновленим;

- відносини між мачухою та падчеркою;

- відносини між опікуном та підопічним.

 

8. Надайте варіанти практичної ситуації при якій сім’я в соціологічному розумінні припиняє своє існування, а сім’я в в юридичному розумінні продовжує існувати.

 

9. Визначіть перелік сімейних правовідносин та коло суб’єктів стосовно яких застосовується принцип моральності та матеріальної підтримки нужденних членів сім’ї.

10. Встановіть, з якого моменту починається перебіг позовної давності в сімейному праві в залежності від предмету позову.

МОДУЛЬ 2

Теми 9 - 15


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 12. Усиновлення | Контроль знань здійснюється у формі усних відповідей або самостійних письмових робіт за рішенням викладача, який проводить модульний контроль знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.