Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік питань відкритого тестування

1. Суть поняття „культура”: еволюція, провідні підходи у трактуванні.

2. Структура культури.

3. Загальна характеристика функцій культури.

4. Мистецтво та його види.

5. Трипільська культура та її роль у подальшому розвитку української культури.

6. Досягнення та значення скіфської культури.

7. Грецька колонізація Північного Причорномор’я. Античні впливи на розвиток української культури.

8. Формування та особливості східнослов’янської культури.

9. Запровадження християнства та його вплив на розвиток культури Київської Русі.

10. Схарактеризуйте новий вид архітектури, що з’явився на Русі після прийняття християнства.

11. Назвіть види образотворчого мистецтва Київської Русі.

12. Основні види навчальних закладів, що існували на Русі після прийняття християнства.

13. Назвіть і схарактеризуйте два види, на які поділялася писемна література часів Київської Русі.

14. Назвіть і проілюструйте прикладами техніки монументального живопису Київської Русі.

15. Соціально-політична та культурна ситуація в Галичині та на Волині у ХІІ – ХІІІ ст.

16. Розвиток освіти та книжкової справи в Галицько-Волинському князівстві.

17. Особливості розвитку перекладної та оригінальної літератури в Галицько-Волинському князівстві.

18. Розвиток архітектури, живопису у ХІІ – ХІІІ ст.

19. Художні ремесла й музика в Галичині та на Волині у ХІІ – ХІІІ ст.


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  3. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  4. IX. ДОКУМЕНТАЦІЯ З КАДРОВО-КОНТРАКТНИХ ПИТАНЬ
  5. Unit-тестування
  6. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  7. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  8. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  9. Автоматизоване тестування
  10. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  11. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  12. Бланк питань




Переглядів: 298

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовка до написання модульної контрольної роботи | Роль Галицько-Волинської Русі у збереженні та розвитку української культури.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.