Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Резервний фонд бюджету

Кабінет Міністрів України, Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, місце­ві державні адміністрації, виконавчі органи рад для забезпечення виконання своїх функцій повинні мати у своєму розпорядженні необхідний резерв бюджетних кош­тів. Це викликано тим, що у ході виконання бюджету може виникнути потреба у ви­датках, які не могли бути передбачені при складанні бюджету. Серед таких видатків може бути як усунення наслідків стихійних лих, аварій, так і запобігання їх виник­нення, тощо. Обсяг резервного фонду формується у розмірі, що не перевищує 1% видатків загального фонду бюджету. При цьому, якщо в Державному бюджеті Укра­їни передбачається обов'язкове формування резервного фонду, то рішення щодо до­цільності створення резервного фонду місцевого бюджету приймає відповідна рада. Тобто на місцевому рівні резервний фонд може не створюватися.

Порядок використання коштів з резервного фонду бюджету регламентований по­становою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 415. Цей Порядок визначає напрями використання коштів резервного фонду державного бюджету та місцевого бюджету і встановлює процедури, пов'язані з виділенням коштів резерв­ного фонду відповідного бюджету та звітуванням про їх використання На рисунку 8.1 наведено порядок використання коштів резервного фонду місцевого бюджету.

Залежно від обсягів заподіяних наслідків, технічних і матеріальних ресурсів, не­обхідних для їх ліквідації, надзвичайна ситуація класифікується як державного, регі­онального, місцевого або об'єктового рівня.

Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації, яке є підста­вою для здійснення заходів щодо реагування на надзвичайну ситуацію відповідно до законодавства, приймає Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій з ура­хуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техно­генно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

Мінекономіки (уповноважений місцевий орган) згідно з дорученням Кабінету Міністрів України (Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої держадмі­ністрації, виконавчого органу відповідної ради) за результатами розгляду звернення та з урахуванням отриманих експертних висновків та пропозицій Мінфіну (місцевого


Рис. 8.1. Порядок використання коштів резервного фонду місцевого бюджету


фінансового органу) робить узагальнений висновок щодо підстав виділення коштів з резервного фонду бюджету, правильності поданих розрахунків та можливого обсягу виділення асигнувань з резервного фонду бюджету, а також щодо оцінки наслідків у разі невиділення коштів на такі заходи з резервного фонду бюджету.

Мінекономіки (уповноважений місцевий орган) є відповідальним за підготовку та подання проектів рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету.

Фінансування заходів щодо запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзви­чайних ситуацій залежно від їх рівня регламентовано Порядком, затвердженим поста­новою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 1999 року №140, та здійснюється Ра­дою Міністрів Автономної Республіки Крим, центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування виходячи з обсягу коштів, пе­редбачених у відповідних бюджетах, а також за рахунок власних коштів підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що потерпіли від надзвичайних ситуацій.

Додаткові кошти для фінансування заходів з ліквідації надзвичайних ситуацій від­повідного рівня або їх наслідків (за умови вичерпання зазначених джерел фінансу­вання) можуть виділятися на підставі клопотання відповідного органу виконавчої влади з бюджету вищого рівня.

Питання витрачання коштів резервного фонду Державного бюджету України, ре­зервних фондів місцевих бюджетів перебувають під постійним контролем. Верховна Рада України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, місцеві ради щомісячно отримують звітність про витрачання коштів резервних фондів відповідних бюджетів, де обґрунтовується необхідність виділення асигнувань, ефективність їх використання.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. III. Виконання бюджету
  3. А. Операції щодо виконання видаткової частини бюджету
  4. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  5. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  6. Аналіз бюджету на предмет сумісності з нормами щодо забезпечення прав людини
  7. Безспірне списання коштів бюджету та відшкодування збитків, завданих бюджету
  8. Бюджет як економічна і правова категорія. Значення бюджету.
  9. Бюджетна класифікація видатків та кредитування бюджету
  10. Бюджетна класифікація доходів бюджету
  11. Бюджетна класифікація фінансування бюджету
  12. Бюджетний дефіцит як економічна категорія та показник стану бюджету




Переглядів: 1406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання | Безспірне списання коштів бюджету та відшкодування збитків, завданих бюджету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.