МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завдання1. Розпорядники бюджетних коштів за обсягом наданих прав поділяються на: а) на розпорядників 1, 2, та 3 ступенів; б) головних розпорядників та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня; в) розпорядників 2 та 3 ступенів; г) головних та другорядних розпорядників; д) відповідальних виконавців бюджетних програм. 2. Хто може бути головними розпорядниками бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України: а) установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України; б) міністерства; в) бюджетні установи, що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим; г) місцеві державні адміністрації; д) виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради). 3. Хто може бути головними розпорядниками бюджетних коштів за бюджетними призначеннями визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим: а) установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України; б) бюджетні установи, що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим; в) міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; г) місцеві державні адміністрації; д) виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради). 4. Хто може бути головними розпорядниками бюджетних коштів за бюджетними призначеннями визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети: а) установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України; б) бюджетні установи, що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим; в) головні управління, управління, відділи та інші самостійні структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників; г) місцеві державні адміністрації; д) виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради). 5. Головний розпорядник бюджетних коштів: а) розробляє плани діяльності на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди; б) отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); в) затверджує кошториси розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів); г) розробляє та затверджує паспорти бюджетних програм і складає звіти про їх виконання; д) забезпечує організацію та ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності. 6. Нижчестоящі розпорядники бюджетних коштів: а) розробляють плани діяльності на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди; б) отримують бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); в) затверджують кошториси розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів); г) розробляють та затверджують паспорти бюджетних програм і складають звіти про їх виконання; д) забезпечує організацію та ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності. 7. Бюджетні призначення — це: а) повноваження, які надаються головному розпоряднику коштів законом про Державний бюджет України, рішенням про місцевий бюджет, що має кількісні та часові обмеження і дозволяє надавати бюджетні асигнування; б) повноваження, які надаються головному розпоряднику бюджетних коштів відповідно до бюджетного призначення на взяття бюджетного зобов 'язання та здійснення платежів з конкретною метою в процесі виконання бюджету; в) будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому; г) документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди; д) кошти, спрямовані на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом. 8. Бюджетні асигнування — це: а) повноваження, які надаються головному розпоряднику коштів законом про Державний бюджет України, рішенням про місцевий бюджет, що має кількісні та часові обмеження і дозволяє надавати бюджетні асигнування; б) повноваження, які надаються головному розпоряднику бюджетних коштів відповідно до бюджетного призначення на взяття бюджетного зобов 'язання та здійснення платежів з конкретною метою в процесі виконання бюджету; в) будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому; г) документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди; д) кошти, спрямовані на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом. 9. У якому нормативному документі встановлені бюджетні призначення за Державним бюджетом: а) Бюджетному кодексі Україні; б) бюджетній декларації (резолюції); в) законі про Державний бюджет України; г) Законі про місцеве самоврядування; д) рішенні про місцевий бюджет. 10. У якому нормативному документі встановлені бюджетні призначення за місцевими бюджетами: а) Бюджетному кодексі Україні; б) бюджетній декларації (резолюції); в) законі про Державний бюджет України; г) Законі про місцеве самоврядування; д) рішенні про місцевий бюджет. 11. Якщо в процесі виконання бюджету зміна обставин вимагає менших бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів, хто приймає рішення про приведення у відповідність бюджетного призначення Державного бюджету України: а) Кабінет міністрів України; б) Міністерство фінансів України; в) Міністр фінансів України; г) керівник місцевого фінансового органу; д) Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцева державна адміністрація, виконавчий орган відповідної місцевої ради. 12. Якщо в процесі виконання бюджету зміна обставин вимагає менших бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів, хто приймає рішення про приведення у відповідність бюджетного призначення за місцевим бюджетом: а) Кабінет міністрів України; б) Міністерство фінансів України; в) Міністр фінансів України; г) керівник місцевого фінансового органу; д) Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцева державна адміністрація, виконавчий орган відповідної місцевої ради. 13. Пропозиції про внесення змін до бюджетних призначень подаються та розглядаються у порядку встановленому для : а) складання проекту бюджету; б) подання бюджетних запитів; в) складання прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди; г) складання звіту про виконання бюджету; д) внесення змін до бюджетних призначень. 14. Хто здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету: а) Кабінет Міністрів України; б) Міністерство фінансів України; в) Верховна Рада України; г) головний розпорядник бюджетних коштів; д) місцевий фінансовий орган. 15. За чиїм рішенням здійснюється перерозподіл видатків державного бюджету на централізовані заходи між адміністративно-територіальними одиницями: а) Верховна Рада України; б) Кабінет Міністрів України; в) міністерство фінансів України; г) Президент України; д) міністр фінансів України. 16. За якими видами видатків забороняється без внесення змін до закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет) збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами державного бюджету (місцевого бюджету): а) оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків; б) за бюджетними програмами, пов'язаними з функціонуванням органів державної влади (органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування), за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами; в) придбання медикаментів; г) службові відрядження; д) придбання основних засобів. Тема 8. РЕЗЕРВНИЙ ФОНД БЮДЖЕТУ § 1. Резервний фонд бюджету. § 2. Безспірне списання коштів бюджету та відшкодування збитків, завданих бюджету. § 3. Подання і розгляд законопроектів, що впливають на показники бюджету, та введення в дію таких законів. Читайте також:
|
||||||||
|