Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ: індивідуальний (Форма-2)

Форма-2 є логічним продовженням Форми-1, оскільки повинна містити ґрун­товний виклад розподілених обсягів видатків на плановий рік за кожною бюджет­ною програмою.

Форма призначена для всебічного, якісного та змістовного викладення запиту що­до обсягу бюджетних коштів на плановий рік по бюджетній програмі для оцінки ефек­тивності використання цих коштів і доцільності їх включення до проекту міського бюджету на плановий рік (визначення пріоритетності тощо), а також здійснення про­гнозу надходжень спеціального фонду за відповідною бюджетною програмою на на­ступні два роки.

У пункті 3 вказуються нормативно-правові акти, на підставі яких здійснюється виконання бюджетної програми, та визначається мета і завдання, на досягнення яких спрямована бюджетна програма.

У підпункті 3.1. формується мета бюджетної програми/Проекту та визначаються строки її реалізації. Ця інформація буде використовуватися головним розпорядником при формуванні паспорта бюджетної програми.

Мета бюджетної програми/Проекту — кінцевий результат, що досягається при виконанні бюджетної програми, відповідає пріоритетам державної та регіональної політики і сприяє досягненню стратегічної мети розвитку держави в середньостро- ковому періоді. Мета має бути чіткою, реальною та досяжною і не повинна суттєво змінюватися з року в рік, за винятком випадків, коли бюджетна програма має пері­одичний характер, закінчується строк її виконання або прийняття нових законодав­чих актів потребує внесення змін.

У підпункті 3.2 вказуються нормативно-правові акти, на підставі яких здійсню­ється виконання бюджетної програми. Виходячи з цього переліку, головний розпо­рядник формуватиме п.5 паспорта бюджетної програми.

У пункті 4 приводяться всі надходження на виконання бюджетної програми.

У підпункті 5.1 пункту 5 визначається перелік завдань бюджетної програми у ра­зі необхідності (можливості) їх визначення в межах проекту, виконання яких забез­печує реалізацію цієї бюджетної програми. Відповідно до цього переліку будуть фор­муватися результативні показники у пункті 7 Форми-2 та складатися паспорт бюджетної програми.

Завдання бюджетної програми/Проекту — чіткий, конкретний, спрямований на досягнення мети бюджетної програми/Проекту комплекс заходів, що відображає основні етапи досягнення поставленої мети, визначає шляхи виконання програ­ми/Проекту та підлягає перевірці.

Завдання не повинні суттєво змінюватися з року в рік, за виключенням, коли бюджетна програма або окремі напрями у її складі мають періодичний характер, за­кінчується термін їх виконання або в результаті прийняття нового законодавства ви­никають нові завдання у складі існуючої бюджетної програми/Проекту.

У пункті 7 наводяться результативні показники з розподілом за завданнями, ви­значеними у пункті 5 Форми-2.

Результативні показники — показники, на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання бюджетних коштів, передбачених на виконання бюджет­ної програми/Проекту, для досягнення визначених мети та завдань цієї бюджетної програми/Проекту.

Результативні показники поділяються на такі групи:

1) показники затрат — визначають обсяги та структуру ресурсів, що забезпечують виконання бюджетної програми/проекту та характеризують структуру витрат бюд­жетної програми/проекту (наприклад, кількість установ, кількість обладнання тощо);

2) показники продукту — використовуються для оцінки досягнення поставленої мети. Показниками продукту є, зокрема, обсяг виробленої продукції, наданих послуг чи виконаних робіт на виконання бюджетної програми/Проекту, кількість користу­вачів товарами (роботами, послугами) тощо;

3) показники ефективності — залежно від напрямів виконання бюджетної про­грами/проекту можуть визначатися як: витрати ресурсів на одиницю продукту (еко­номність); відношення максимальної кількості вироблених товарів (виконаних робіт, наданих послуг) до витраченого обсягу фінансових ресурсів (продуктивність); досяг­нення визначеного результату (результативність);

4) показники якості — відображають сукупність властивостей, які характеризують досягнуті результати якості створеного продукту, що задовольняють споживача від­повідно до їх призначення та демонструють послаблення негативних чи посилення позитивних тенденцій у наданні послуг (товарів, робіт) споживачам за рахунок кош­тів бюджетної програми/проекту (наприклад, зниження захворюваності на туберку­льоз на 2% порівняно з минулим періодом).

Обов'язково необхідно заповнити поле «Джерело інформації», визначивши най­менування статистичних збірників, звітності та обліку, що ведуться головним розпо­рядником, інших видів джерел інформації, які підтверджують достовірність наведе­них результативних показників.

У процесі аналізу до одних бюджетних програм/Проектів можна застосувати всі ці типи результативних показників, до інших — лише деякі з них. Тому головним при аналізі бюджетної програми/проекту є забезпечення оптимального поєднання критеріїв оцінки (результативних показників).

У пункті 8 наводиться структура видатків на оплату праці, елементами якої є:

- обов'язкові виплати, що включають: основну заробітну плату, обов'язкові на­дбавки і доплати, згідно з законодавством, у тому числі:

• тарифні ставки (оклади);

• надбавки за ранги державних службовців;

• надбавки за вислугу років;

• підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) за почесні, спортивні або вчені звання, науковий ступінь (у разі, якщо діяльність працівників за профілем збігається з наявним почесним або спортивним званням чи науковим ступенем);

• надбавки за особливі умови праці, інші підвищення, передбачені діючими умо­вами оплати праці;

• доплати за шкідливі умови праці;

• доплати науковим і науково-педагогічним працівникам, передбачені діючими умовами оплати праці;

- інші доплати та надбавки, що включають доплати та надбавки, які мають не­обов'язковий характер, у тому числі:

• доплати та надбавки працівникам за високі досягнення у праці, за виконання особливо важливої роботи або за складність, напруженість у роботі;

• щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам за сумлінну працю і зразкове виконання службових обов'язків;

• доплати за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників цих самих ка­тегорій персоналу (у разі хвороби, відпустки без збереження заробітної плати тощо);

• доплати за суміщення професій (посад) або збільшення обсягу виконуваних робіт;

• доплати за розширення зони обслуговування або збільшення обсягу виконува­них робіт;

• доплати за ненормований робочий день або за роботу у нічний час;

• надбавка за знання та використання в роботі іноземної мови;

- премії: всі види преміальних виплат;

- матеріальна допомога, що включає всі види матеріальних допомог, у тому числі:

• на оздоровлення при наданні щорічної відпустки;

• на соціально-побутові потреби, у т.ч. при виході на пенсію, тощо.

При цьому в останньому рядку додатково наводяться видатки на оплату праці штатних одиниць за загальним фондом, що враховані також у спеціальному фонді.

Розрахунки проводяться на підставі даних окремих форм, доведених департамен­том бюджету та фінансів міської ради головним розпорядникам коштів міського бюджету.

У пункті 9 містяться дані щодо чисельності зайнятих у бюджетних установах у розрізі наведеного переліку категорій працівників згідно з штатним розписом та фактично зайнятими посадами до останнього з трьох наступних років, що прогно­зуються.

При цьому кількість штатних одиниць наводиться у розрізі фондів: штатні одини­ці та фактично зайняті посади, які утримуються за рахунок загальних видатків (у гра­фі «загальний фонд»), та штатні одиниці й фактично зайняті посади, які утримують­ся за рахунок спеціальних видатків (у графі «спеціальний фонд»). У випадку, якщо згідно з діючим законодавством працівники, які отримують основну заробітну плату за рахунок загального фонду, одержують додаткову оплату праці зі спеціального фон­ду, або працюють за сумісництвом у підрозділі, що утримується зі спеціального фон­ду, їх чисельність проставляється і по загальному, і по спеціальному фондах, а також додатково в останньому рядку «штатні одиниці за загальним фондом, що враховані у спеціальному фонді».

У підпунктах 10.1 та 10.2 пункту 10 наводиться перелік державних / регіональних цільових програм, виконання яких головний розпорядник передбачає здійснювати за рахунок коштів бюджетної програми/Проекту відповідно у плановому році та двох наступних за плановим роках, із наведенням відповідних обсягів видатків / надання кредитів бюджету.

Пункт 11. Заповнення таблиць у підпунктах 11.1—11.2 дає можливість провести моніторинг та аналіз ефективності управління головним розпорядником своїми зо­бов'язаннями по загальному фонду в розрізі економічної класифікації (проведені ви­датки, стан погашення кредиторської заборгованості загального фонду, тенденції що­до заборгованості по заробітній платі та заходи з приведення мережі і чисельності зайнятих у відповідність з передбаченими асигнуваннями), а також розробити заходи щодо приведення своїх зобов'язань на плановий рік у відповідність з обсягами видат­ків на цей рік.

У пункті 12 необхідно:

- обов'язково викласти основні підходи до розрахунку прогнозу власних надход­жень на плановий рік та наступні за плановим два роки, в тому числі навести показ­ники обсягів надання тих чи інших платних послуг, інші розрахункові показники (площа приміщень; вартість іншого майна, що здається в оренду; кількість студен­тів, які навчаються на платній основі; кількість місць у гуртожитках; кількість відві­дувань музеїв тощо) та розмір плати за послуги, відобразити дані щодо формування і використання коштів бюджетними установами, що належать до доходів спеціаль­ного фонду;

- викласти основні підходи до розрахунку прогнозу інших надходжень;

- змістовно пояснити мету та завдання видатків / надання кредитів спеціального фонду на виконання програм/проектів, для чого вимагається:

• вказати нормативно-правові акти, з посиланням на конкретні статті (пункти), якими надано повноваження на отримання власних надходжень та інших надход­жень до спеціального фонду (на підставі яких у теперішній час отримуються ці кош­ти) та визначено напрями їх використання; пояснити джерела утворення спеціаль­них надходжень та основні напрями їх використання (у тому числі за економічними статтями);

• навести основні показники, які характеризують обсяг спеціальних видатків / надання кредитів на плановий рік та прогнозні показники на наступні за плановим два роки (мережа, штати, контингенти, що обслуговуються спеціальними підрозділа­ми бюджетних установ за рахунок власних надходжень, тощо);

• описати загальні напрями використання власних надходжень та інших надход­жень до спеціального фонду у двох попередніх роках.



Читайте також:

  1. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  2. Бюджет Європейського Союзу. Бюджетна стратегія і бюджетний процес
  3. БЮДЖЕТ І БЮДЖЕТНИЙ УСТРІЙ
  4. Бюджетна політика і бюджетний механізм
  5. Бюджетна політика і бюджетний механізм
  6. Бюджетна політика і бюджетний механізм.
  7. Бюджетна політика та бюджетний механізм
  8. Бюджетна система і бюджетний устрій
  9. Бюджетна система та бюджетний устрій
  10. Бюджетна система та бюджетний устрій.
  11. Бюджетний дефіцит
  12. Бюджетний дефіцит




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ НА 2010 РІК: загальний (Форма-1) | БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ НА 2010 РІК: індивідуальний (Форма 2010-2)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.