Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок показника обсягу видатків на освіту

1. Розрахунковий показник обсягу видатків на освіту визначається залежно від за­гального обсягу ресурсів місцевих бюджетів на освіту, фінансового нормативу бюджет­ної забезпеченості одного учня та приведеного контингенту учнів різних типів загаль­ноосвітніх навчальних закладів станом на 5 вересня року, що передував поточному бюджетному періодові.

2. Розрахунок обсягу видатків бюджету Автономної Республіки Крим та обласно­го бюджету на освіту визначається за такою формулою:

уоі= н0-(и0оЬ + ц • к + + + ц-к + ^'К^ + ц + + к + к + + Ц К + гагк + ^ + ^ +

де Н0 — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного учня;

П0 — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл у цілому в Автономній Респуб­ліці Крим, області;

К0оЬ — коефіцієнт коригування загальнообласних, загальнореспубліканських у Ав­тономній Республіці Крим видатків на підвищення кваліфікації та підготовку кадрів (крім робітничих кадрів та фахівців з вищою освітою у вищих навчальних закладах III—IV рівня акредитації Автономної Республіки Крим), на проведення інших захо­дів загальнообласного, загальнореспубліканського в Автономній Республіці Крим значення для загальної освіти. На 200_ рік КьЬ дорівнює 0,072;

— кількість учнів, крім учнів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених бать­ківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військо­во-фізичною підготовкою;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів (лі­цеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою до кількості учнів загальноосвіт­ніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 6,5;

и^ — кількість учнів (включаючи студентів), крім учнів (студентів) із числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, училищ олімпійського резерву, училищ, шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів (включаючи студентів) училищ олім­пійського резерву, училищ, шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 8,4;

— кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбав­лених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;

Кді — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтерна­тів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік дорівнює 5,7;

— кількість учнів, що приходять на навчання, у загальноосвітніх школах- інтернатах, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;

— коефіцієнт приведення кількості учнів, що приходять на навчання, у загаль­ноосвітніх школах-інтернатах, що розташовані у населених пунктах, яким надано ста­тус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік дорівнює 1,1;

Ц — кількість вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, крім вихованців шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою та вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

К — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтерна­тів до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 5;

^ — кількість учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що приходять на навчання;

^ — кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбав­лених батьківського піклування, спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребу­ють корекції розумового та (або) фізичного розвитку, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;

Кдк — коефіцієнт приведення кількості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, що роз­ташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів за­гальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кдк дорівнює 7,5;

ик — кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбав­лених батьківського піклування, спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребу­ють корекції розумового та (або) фізичного розвитку;

К — коефіцієнт приведення кількості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кіль­кості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кн дорівнює 6,6;

— кількість учнів спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують ко­рекції розумового та (або) фізичного розвитку, що приходять на навчання;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів, що приходять на навчання до спеці­альних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізич­ного розвитку, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Ка дорівнює 2,5;

Цс — кількість учнів та вихованців, що перебувають на повному державному ут­риманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

Кс — коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закла­дів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кс дорівнює 12,02;

Уагк — видатки на підготовку робітничих кадрів та фахівців з вищою освітою у ви­щих навчальних закладах III—IV рівня акредитації Автономної Республіки Крим, що визначаються за окремим розрахунком;

— додаткові асигнування на 200_ рік на виплату стипендій учням та студен­там вищих навчальних закладів I—IV рівня акредитації, в тому числі з числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що визначаються за окремим розрахунком;

— додаткові асигнування на 200_ рік на виплату особам із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які навчаються, до завершення навчан­ня щорічної допомоги для придбання навчальної літератури в розмірі трьох місячних стипендій та на збільшення видатків на утримання учнів професійно-технічних на­вчальних і студентів вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей, позбав­лених батьківського піклування, до рівня, не нижчого ніж двократний розмір про­житкового мінімуму, встановленого законом для таких осіб, що визначаються за окремим розрахунком;

—додаткові асигнування на 200_ рік на виплату одноразової грошової допо­моги випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що визначаються за окремим розрахунком.

3. Розрахунковий показник обсягу видатків на освіту:

а) бюджету міста республіканського значення Автономної Республіки Крим:

К = Щ'ф., -Кпт(г) + ВгКто) + Щ-^-К^ + Ц, К + Ц''К + + Цт(Г)-£ьт(Г) + Цт(уК + Ц-Щ + ин,-Кк + + ц-К + +

+ Ч + Ц-К) + за +з,

+ Ук(г);

б) бюджету міста обласного значення:

Уоі На (Кпт(г) + ^дт Кдпт(г) + ^8 Кпт(г) + Кдпт(г)) + Но (^дт Кдт +

+ К8 + ^т'Кт+ + Цт(г)Ьт(г) + Цт(г) -Ц + Ц'К + +

+ + Ц-К + Ц^К^ + Ц + Ч-К) + 3,+ З, + Гк(г);

в) бюджету району:

г.= Н'ф -Кґ) + Б •К ґ) + Б •Кґ) + Б •К +

оі а \ т пт(г) дт дпт(г) 8 пт(г) д8 дпт(гХ

н 'Ш •К + ц -К + ц •К + и-х + иьґ)ьґ) + иґ)-к +

о \ дтг дтг д8 д8 тг тг 8 8 Ьт(г) Ьт(г) ]т(г) )

+ ц-щ + Ц.-К + ^'Кд, + Ц-К + + + Ч-К) + 8а + За + Ут,

де Иа — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості на одну дитину дошкіль­ного віку;

Н0 — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного учня;

Кпт(г) — фактичний коефіцієнт охоплення дітей у віці 0—6 років у містах респуб­ліканського Автономної Республіки Крим та обласного значення (Кпт) та районах (Кпг) дошкільними закладами відповідно в сільській та міській місцевості (крім дітей у віці 0—6 років у населених пунктах, яким надано статус гірських). На 200_ рік Кпт()) має індивідуальне значення для кожної адміністративно-територіальної одиниці;

Бт — кількість дітей у віці 0—6 років міської місцевості міст республіканського Ав­тономної Республіки Крим та обласного значення і районів (крім дітей у віці 0—6 років у населених пунктах, яким надано статус гірських) на 1 січня року, що передує плано­вому бюджетному періоду за статистичними даними;

Д — кількість дітей у віці 0—6 років сільської місцевості міст республікансько­го Автономної Республіки Крим та обласного значення і районів (крім дітей у віці 0—6 років у населених пунктах, яким надано статус гірських) на 1 січня року, що пе­редує плановому бюджетному періоду за статистичними даними за статистичними даними;

К ()) — фактичний коефіцієнт охоплення дітей у віці 0-6 років у містах обласно­го значення (Кдпт) та районах (К§пг) дошкільними закладами, що розташовані в сіль­ській та міській місцевостях, яким надано статус гірських. На 200_ рік коефіцієнт Ктт(г) визначений для кожної адміністративно-територіальної одиниці;

Ьт — кількість дітей у віці 0—6 років у міській місцевості міст обласного зна­чення та районів, яким надано статус гірських, станом на 1 січня року, що пере­дує плановому бюджетному періоду за статистичними даними за статистичними даними;

— кількість дітей у віці 0—6 років у сільській місцевості міст обласного зна­чення та районів, яким надано статус гірських, станом на 1 січня року, що пере­дує плановому бюджетному періоду за статистичними даними за статистичними даними;

ит — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в містах рес­публіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, крім учнів шкіл, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;

Кт — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласно­го значення, крім учнів шкіл, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кт дорів­нює 0,841;

17тг — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл міської місцевості районів, крім кількості учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських;

Ктіг — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в міській місцевості районів, крім учнів шкіл, що розташовані в населе­них пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Ктг дорівнює 0,926;

Ц~т — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в населених пунктах міст обласного значення, яким надано статус гірських;

Ктт — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в населених пунктах міст обласного підпорядкування, яким надано ста­тус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кт дорівнює 0,968;

— кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано ста­тус гірських;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що роз­ташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл, який має п'ять значень — залежно від середньої наповнюваності класів і класів-комплектів у та­ких школах на 5 вересня року, що передував поточному бюджетному періодові.

Розмір коефіцієнта приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл на 200_ рік

Середня наповнюваність класів і класів-комплектів у денних загальноосвітніх школах, що розташовані в сільській місцевості, учнів Коефіцієнт, к,
Понад 22,2 1,01
17,8—22,2 1,178
14,8—17,8 1,305
11,7—14,8 1,431
ДО 11,7 1,684

 

Віднесення районів до груп за середньою наповнюваністю класів і класів-комп- лектів проводиться раз на три роки на підставі результатів аналізу мережі та контин­гентів загальноосвітніх шкіл;

итг — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в міській місцевості, якій надано статус гірської;

Кдтг — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в міській місцевості районів, якій надано статус гірської, до кількості уч­нів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кдтг дорівнює 1,064;

— кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, якій надано статус гірської;

— коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, якій надано статус гірської, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл, який має п'ять значень — залежно від середньої наповнюва­ності класів і класів-комплектів у таких школах на 5 вересня року, що передував по­точному бюджетному періодові.

Розмір коефіцієнта приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, якій надано статус гірської, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл на 200_ рік

Середня наповнюваність класів і класів-комплектів у денних загальноосвітніх школах, що розташовані в сільській місцевості, учнів Коефіцієнт,
Понад 22,2 1,162
17,8—22,2 1,355
14,8—17,8 1,5
11,7—14,8 1,645
ДО 11,7 1,936

 

Віднесення районів до груп за середньою наповнюваністю класів і класів-комп- лектів проводиться раз на три роки на підставі результатів аналізу мережі та контин­гентів загальноосвітніх шкіл;

Цт(г) — кількість учнів спеціальних шкіл для дітей, які потребують корекції розу­мового та (або) фізичного розвитку;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів спеціальних шкіл для дітей, які по­требують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кількості учнів усіх за­гальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 2,5;

^ьт(г) — кількість учнів вечірніх загальноосвітніх шкіл адміністративно-територі­альної одиниці;

КЬт(Г) — коефіцієнт приведення кількості учнів вечірніх загальноосвітніх шкіл ад­міністративно-територіальної одиниці до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік КЬт дорівнює 0,43, КЬг — 0,29;

— кількість учнів, крім учнів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених бать­ківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військо­во-фізичною підготовкою;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів (лі­цеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою до кількості учнів загальноосвіт­ніх шкіл. На 200_ рік Кг дорівнює 6,5;

и^ — кількість учнів (включаючи студентів), крім учнів (студентів) із числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, училищ олімпійського резерву, училищ, шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів (включаючи студентів) училищ олім­пійського резерву, училищ, шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 8,4;

— кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбав­лених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських;

К^ — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтерна­тів, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кді дорівнює 5,7;

и^ — кількість учнів, які приходять на навчання, у загальноосвітніх школах-ін- тернатах, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських;

Кд. — коефіцієнт приведення кількості учнів, які приходять на навчання, у за­гальноосвітніх школах-інтернатах, що розташовані в населених пунктах, яким нада­но статус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кд. дорів­нює 1,1;

Ц — кількість вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, крім вихованців шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою та вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

К — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтерна­тів до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 5,0;

Ц. — кількість учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що приходять на навчання;

Пс — кількість учнів та вихованців, що перебувають на повному державному ут­риманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

Кс — коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закла­дів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кс дорівнює 12,02;

8^ — додаткові асигнування на 2006 рік на виплату одноразової допомоги дітям- сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 200_ році виповню­ється 18 років, що визначаються за індивідуальним розрахунком;

8^ — додаткові асигнування на 200_ рік на виплату одноразової грошової допо­моги випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що визначаються за окремим розрахунком;

Ук()) — видатки на 200_ рік для комп'ютеризації та інформатизації загальноосвіт­ніх навчальних закладів районів, які визначаються за окремим розрахунком.

4. Розрахунковий показник обсягу видатків бюджету міст Києва та Севастополя на освіту визначається за такою формулою:

а) бюджету міста Києва:

^Окуіу (^ткуіу(8еу) К^пт^ + Но С^куіу(8еу) Кт + ^8 К8 + ^Ькуіу(8еу) КЬт +

+ Цуу(*у) К + КО-КьЬ + Ц-Щ + Ц-К + Ц + + Ч-К,* ис-к) +

+ $« + ^ + й + ^

б) бюджету міста Севастополя:

^ь(8єу) (^ткуіу(8еу) Кпт + ^88еу Кпт^ + Но (^куіу(8еу) Кт + ^8 К8 +

+ 'КЬт + ЦуіфЄу) К + Ц-Кь* + Ч'К + Ц + + + + ис-К) + 8,+ 88, + 8, + 8^

де — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості на одну дитину дошкільно­го віку;

Н0 — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного учня;

Вщ^іу^єу) — кількість дітей у віці 0—6 років міської місцевості міст Києва та Севас­тополя на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду за статистични­ми даними;

Б8еу — кількість дітей у віці 0—6 років сільської місцевості м. Севастополя на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду за статистичними даними;

Кпт — фактичний коефіцієнт охоплення дітей у віці 0—6 років дошкільними за­кладами міст Києва та Севастополя. На 200_ рік Кпт має індивідуальне значення для міст Києва й Севастополя;

— кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл міст Києва або Севастопо­ля, крім учнів сільської місцевості;

Кт — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл міст Києва і Севастополя до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кт до­рівнює 0,841;

— кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано ста­тус гірських;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл, який має п'ять значень — залежно від середньої наповнюваності класів і класів-ком- плектів у таких школах на 5 вересня року, що передував поточному бюджетному періодові.

Розмір коефіцієнта приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, які розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл на 200_ рік

Середня наповнюваність класів і класів-комплектів у денних загальноосвітніх школах, що розташовані в сільській місцевості, учнів Коефіцієнт, к.
Понад 22,2 1,01
17,8—22,2 1,178
14,8—17,8 1,305
11,7—14,8 1,431
ДО 11,7 1,684

 

Віднесення районів до груп за середньою наповнюваністю класів і класів-комп- лектів проводиться раз на три роки на підставі результатів аналізу мережі та контин­гентів загальноосвітніх шкіл;

^^ — кількість учнів вечірніх загальноосвітніх шкіл міст Києва та Севастополя;

КЬт — коефіцієнт приведення кількості учнів вечірніх загальноосвітніх шкіл адмі­ністративно-територіальної одиниці до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік КЬт дорівнює 0,43;

Цуьїжу) — кількість учнів спеціальних шкіл міст Києва та Севастополя для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів спеціальних шкіл для дітей, які по­требують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кількості учнів усіх за­гальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 2,5;

П0 — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл у цілому в містах Києві та Се­вастополі;

КоЬ — коефіцієнт коригування міських, міст Києва і Севастополя видатків на під­вищення кваліфікації та підготовку кадрів, на проведення інших заходів для загаль­ної освіти. На 200_ рік КьЬ дорівнює 0,072;

^ — кількість учнів, крім учнів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених бать­ківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військо­во-фізичною підготовкою;

К — коефіцієнт приведення кількості учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів (лі­цеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою до кількості учнів загальноосвіт­ніх шкіл. На 200_ рік Щ дорівнює 6,5;

Ц — кількість вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, крім вихованців шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою та вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

К — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтерна­тів до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 5,0;

V^ — кількість учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що приходять на навчання;

ин — кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбав­лених батьківського піклування, спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребу­ють корекції розумового та (або) фізичного розвитку;

Кн — коефіцієнт приведення кількості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кіль­кості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кн дорівнює 6,6;

— кількість учнів спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують ко­рекції розумового та (або) фізичного розвитку, що приходять на навчання;

К, — коефіцієнт приведення кількості учнів, що приходять на навчання до спеці­альних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізич­ного розвитку, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К, дорівнює 2,5;

Пс — кількість учнів та вихованців, що перебувають на повному державному ут­риманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

Кс — коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закла­дів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кс дорівнює 12,02;

— додаткові асигнування на 2006 рік на виплату одноразової допомоги дітям- сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 200_ році виповню­ється 18 років, що визначаються за індивідуальним розрахунком;

— додаткові асигнування на 200_ рік на виплату стипендій учням та студентам ви­щих навчальних закладів I—IV рівня акредитації, в тому числі з числа дітей-сиріт та ді­тей, позбавлених батьківського піклування, що визначаються за окремим розрахунком;

— додаткові асигнування на 200_ рік на виплату особам із числа дітей-сиріт та ді­тей, позбавлених батьківського піклування, які навчаються, до завершення навчання щорічної допомоги для придбання навчальної літератури в розмірі трьох місячних сти­пендій та на збільшення видатків на утримання учнів професійно-технічних навчальних і студентів вищих навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьків­ського піклування, до рівня, не нижчого, ніж двократний розмір прожиткового мініму­му, встановленого законом для таких осіб, що визначаються за окремим розрахунком;

К(г) — видатки на 200_ рік для комп'ютеризації та інформатизації загальноосвіт­ніх навчальних закладів, що розташовані в сільській місцевості м. Севастополя, які визначаються за окремим розрахунком.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. А. Технологічний розрахунок СТОА
  3. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік
  4. А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА
  5. А.2.2.Розрахунок виробничої програми дорожніх СТОА
  6. А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів
  7. А.2.6. Розрахунок кількості робітників
  8. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  9. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  10. Аеродинамічний розрахунок
  11. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  12. АЕРОДИНАМІЧНИЙ РОЗРАХУНОК СИСТЕМ ВЕНТИЛЯЦІЇ




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розмір коригувального коефіцієнта для міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення | Розрахунок показника обсягу видатків на культуру і мистецтво

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.