МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок показника обсягу видатків на освіту1. Розрахунковий показник обсягу видатків на освіту визначається залежно від загального обсягу ресурсів місцевих бюджетів на освіту, фінансового нормативу бюджетної забезпеченості одного учня та приведеного контингенту учнів різних типів загальноосвітніх навчальних закладів станом на 5 вересня року, що передував поточному бюджетному періодові. 2. Розрахунок обсягу видатків бюджету Автономної Республіки Крим та обласного бюджету на освіту визначається за такою формулою: уоі= н0-(и0 -коЬ + ц • к + + + ц-к + ^'К^ + ц + + к + к + + Ц К + гагк + ^ + ^ + де Н0 — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного учня; П0 — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл у цілому в Автономній Республіці Крим, області; К0оЬ — коефіцієнт коригування загальнообласних, загальнореспубліканських у Автономній Республіці Крим видатків на підвищення кваліфікації та підготовку кадрів (крім робітничих кадрів та фахівців з вищою освітою у вищих навчальних закладах III—IV рівня акредитації Автономної Республіки Крим), на проведення інших заходів загальнообласного, загальнореспубліканського в Автономній Республіці Крим значення для загальної освіти. На 200_ рік КьЬ дорівнює 0,072; — кількість учнів, крім учнів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою; К — коефіцієнт приведення кількості учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 6,5; и^ — кількість учнів (включаючи студентів), крім учнів (студентів) із числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, училищ олімпійського резерву, училищ, шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту; К — коефіцієнт приведення кількості учнів (включаючи студентів) училищ олімпійського резерву, училищ, шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 8,4; — кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських; Кді — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік дорівнює 5,7; — кількість учнів, що приходять на навчання, у загальноосвітніх школах- інтернатах, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських; — коефіцієнт приведення кількості учнів, що приходять на навчання, у загальноосвітніх школах-інтернатах, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік дорівнює 1,1; Ц — кількість вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, крім вихованців шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою та вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; К — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 5; ^ — кількість учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що приходять на навчання; ^ — кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських; Кдк — коефіцієнт приведення кількості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кдк дорівнює 7,5; ик — кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку; К — коефіцієнт приведення кількості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кн дорівнює 6,6; — кількість учнів спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, що приходять на навчання; К — коефіцієнт приведення кількості учнів, що приходять на навчання до спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Ка дорівнює 2,5; Цс — кількість учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; Кс — коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кс дорівнює 12,02; Уагк — видатки на підготовку робітничих кадрів та фахівців з вищою освітою у вищих навчальних закладах III—IV рівня акредитації Автономної Республіки Крим, що визначаються за окремим розрахунком; — додаткові асигнування на 200_ рік на виплату стипендій учням та студентам вищих навчальних закладів I—IV рівня акредитації, в тому числі з числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що визначаються за окремим розрахунком; — додаткові асигнування на 200_ рік на виплату особам із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які навчаються, до завершення навчання щорічної допомоги для придбання навчальної літератури в розмірі трьох місячних стипендій та на збільшення видатків на утримання учнів професійно-технічних навчальних і студентів вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до рівня, не нижчого ніж двократний розмір прожиткового мінімуму, встановленого законом для таких осіб, що визначаються за окремим розрахунком; —додаткові асигнування на 200_ рік на виплату одноразової грошової допомоги випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що визначаються за окремим розрахунком. 3. Розрахунковий показник обсягу видатків на освіту: а) бюджету міста республіканського значення Автономної Республіки Крим: К = Щ'ф., -Кпт(г) + ВгКто) + Щ-^-К^ + Ц, К + Ц''К + + Цт(Г)-£ьт(Г) + Цт(уК + Ц-Щ + ин,-Кк + + ц-К + + + Ч + Ц-К) + за +з, + Ук(г); б) бюджету міста обласного значення: Уоі На (^т Кпт(г) + ^дт Кдпт(г) + ^8 Кпт(г) + Кдпт(г)) + Но (^дт Кдт + + К8 + ^т'Кт+ + Цт(г) -КЬт(г) + Цт(г) -Ц + Ц'К + + + + Ц-К + Ц^К^ + Ц + Ч-К) + 3,+ З, + Гк(г); в) бюджету району: г.= Н'ф -Кґ) + Б •К ґ) + Б •Кґ) + Б •К + оі а \ т пт(г) дт дпт(г) 8 пт(г) д8 дпт(гХ н 'Ш •К + ц -К + ц •К + и-х + иьґ)-кьґ) + иґ)-к + о \ дтг дтг д8 д8 тг тг 8 8 Ьт(г) Ьт(г) ]т(г) ) + ц-щ + Ц.-К + ^'Кд, + Ц-К + + + Ч-К) + 8а + За + Ут, де Иа — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості на одну дитину дошкільного віку; Н0 — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного учня; Кпт(г) — фактичний коефіцієнт охоплення дітей у віці 0—6 років у містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення (Кпт) та районах (Кпг) дошкільними закладами відповідно в сільській та міській місцевості (крім дітей у віці 0—6 років у населених пунктах, яким надано статус гірських). На 200_ рік Кпт()) має індивідуальне значення для кожної адміністративно-територіальної одиниці; Бт — кількість дітей у віці 0—6 років міської місцевості міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення і районів (крім дітей у віці 0—6 років у населених пунктах, яким надано статус гірських) на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду за статистичними даними; Д — кількість дітей у віці 0—6 років сільської місцевості міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення і районів (крім дітей у віці 0—6 років у населених пунктах, яким надано статус гірських) на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду за статистичними даними за статистичними даними; К ()) — фактичний коефіцієнт охоплення дітей у віці 0-6 років у містах обласного значення (Кдпт) та районах (К§пг) дошкільними закладами, що розташовані в сільській та міській місцевостях, яким надано статус гірських. На 200_ рік коефіцієнт Ктт(г) визначений для кожної адміністративно-територіальної одиниці; Ьт — кількість дітей у віці 0—6 років у міській місцевості міст обласного значення та районів, яким надано статус гірських, станом на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду за статистичними даними за статистичними даними; — кількість дітей у віці 0—6 років у сільській місцевості міст обласного значення та районів, яким надано статус гірських, станом на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду за статистичними даними за статистичними даними; ит — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, крім учнів шкіл, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських; Кт — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, крім учнів шкіл, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кт дорівнює 0,841; 17тг — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл міської місцевості районів, крім кількості учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських; Ктіг — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в міській місцевості районів, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Ктг дорівнює 0,926; Ц~т — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в населених пунктах міст обласного значення, яким надано статус гірських; Ктт — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в населених пунктах міст обласного підпорядкування, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кт дорівнює 0,968; — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських; К — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл, який має п'ять значень — залежно від середньої наповнюваності класів і класів-комплектів у таких школах на 5 вересня року, що передував поточному бюджетному періодові. Розмір коефіцієнта приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл на 200_ рік
Віднесення районів до груп за середньою наповнюваністю класів і класів-комп- лектів проводиться раз на три роки на підставі результатів аналізу мережі та контингентів загальноосвітніх шкіл; итг — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в міській місцевості, якій надано статус гірської; Кдтг — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в міській місцевості районів, якій надано статус гірської, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кдтг дорівнює 1,064; — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, якій надано статус гірської; — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, якій надано статус гірської, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл, який має п'ять значень — залежно від середньої наповнюваності класів і класів-комплектів у таких школах на 5 вересня року, що передував поточному бюджетному періодові. Розмір коефіцієнта приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, якій надано статус гірської, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл на 200_ рік
Віднесення районів до груп за середньою наповнюваністю класів і класів-комп- лектів проводиться раз на три роки на підставі результатів аналізу мережі та контингентів загальноосвітніх шкіл; Цт(г) — кількість учнів спеціальних шкіл для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку; К — коефіцієнт приведення кількості учнів спеціальних шкіл для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 2,5; ^ьт(г) — кількість учнів вечірніх загальноосвітніх шкіл адміністративно-територіальної одиниці; КЬт(Г) — коефіцієнт приведення кількості учнів вечірніх загальноосвітніх шкіл адміністративно-територіальної одиниці до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік КЬт дорівнює 0,43, КЬг — 0,29; — кількість учнів, крім учнів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою; К — коефіцієнт приведення кількості учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кг дорівнює 6,5; и^ — кількість учнів (включаючи студентів), крім учнів (студентів) із числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, училищ олімпійського резерву, училищ, шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту; К — коефіцієнт приведення кількості учнів (включаючи студентів) училищ олімпійського резерву, училищ, шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 8,4; — кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських; К^ — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кді дорівнює 5,7; и^ — кількість учнів, які приходять на навчання, у загальноосвітніх школах-ін- тернатах, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських; Кд. — коефіцієнт приведення кількості учнів, які приходять на навчання, у загальноосвітніх школах-інтернатах, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кд. дорівнює 1,1; Ц — кількість вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, крім вихованців шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою та вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; К — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 5,0; Ц. — кількість учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що приходять на навчання; Пс — кількість учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; Кс — коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кс дорівнює 12,02; 8^ — додаткові асигнування на 2006 рік на виплату одноразової допомоги дітям- сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 200_ році виповнюється 18 років, що визначаються за індивідуальним розрахунком; 8^ — додаткові асигнування на 200_ рік на виплату одноразової грошової допомоги випускникам навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що визначаються за окремим розрахунком; Ук()) — видатки на 200_ рік для комп'ютеризації та інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів районів, які визначаються за окремим розрахунком. 4. Розрахунковий показник обсягу видатків бюджету міст Києва та Севастополя на освіту визначається за такою формулою: а) бюджету міста Києва: ^Окуіу (^ткуіу(8еу) К^пт^ + Но С^куіу(8еу) Кт + ^8 К8 + ^Ькуіу(8еу) КЬт + + Цуу(*у) К + КО-КьЬ + Ц-Щ + Ц-К + Ц + + Ч-К,* ис-к) + + $« + ^ + й + ^ б) бюджету міста Севастополя: ^ь(8єу) (^ткуіу(8еу) Кпт + ^88еу Кпт^ + Но (^куіу(8еу) Кт + ^8 К8 + + 'КЬт + ЦуіфЄу) К + Ц-Кь* + Ч'К + Ц + + + + ис-К) + 8,+ 88, + 8, + 8^ де — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості на одну дитину дошкільного віку; Н0 — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного учня; Вщ^іу^єу) — кількість дітей у віці 0—6 років міської місцевості міст Києва та Севастополя на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду за статистичними даними; Б8еу — кількість дітей у віці 0—6 років сільської місцевості м. Севастополя на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду за статистичними даними; Кпт — фактичний коефіцієнт охоплення дітей у віці 0—6 років дошкільними закладами міст Києва та Севастополя. На 200_ рік Кпт має індивідуальне значення для міст Києва й Севастополя; — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл міст Києва або Севастополя, крім учнів сільської місцевості; Кт — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл міст Києва і Севастополя до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кт дорівнює 0,841; — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських; К — коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл, який має п'ять значень — залежно від середньої наповнюваності класів і класів-ком- плектів у таких школах на 5 вересня року, що передував поточному бюджетному періодові. Розмір коефіцієнта приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, які розташовані в сільській місцевості, крім учнів шкіл, що розташовані в населених пунктах, яким надано статус гірських, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл на 200_ рік
Віднесення районів до груп за середньою наповнюваністю класів і класів-комп- лектів проводиться раз на три роки на підставі результатів аналізу мережі та контингентів загальноосвітніх шкіл; ^^ — кількість учнів вечірніх загальноосвітніх шкіл міст Києва та Севастополя; КЬт — коефіцієнт приведення кількості учнів вечірніх загальноосвітніх шкіл адміністративно-територіальної одиниці до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік КЬт дорівнює 0,43; Цуьїжу) — кількість учнів спеціальних шкіл міст Києва та Севастополя для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку; К — коефіцієнт приведення кількості учнів спеціальних шкіл для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 2,5; П0 — кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл у цілому в містах Києві та Севастополі; КоЬ — коефіцієнт коригування міських, міст Києва і Севастополя видатків на підвищення кваліфікації та підготовку кадрів, на проведення інших заходів для загальної освіти. На 200_ рік КьЬ дорівнює 0,072; ^ — кількість учнів, крім учнів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою; К — коефіцієнт приведення кількості учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Щ дорівнює 6,5; Ц — кількість вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, крім вихованців шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою та вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; К — коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К дорівнює 5,0; V^ — кількість учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що приходять на навчання; ин — кількість вихованців, крім вихованців із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку; Кн — коефіцієнт приведення кількості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кн дорівнює 6,6; — кількість учнів спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, що приходять на навчання; К, — коефіцієнт приведення кількості учнів, що приходять на навчання до спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік К, дорівнює 2,5; Пс — кількість учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; Кс — коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів, із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до кількості учнів загальноосвітніх шкіл. На 200_ рік Кс дорівнює 12,02; — додаткові асигнування на 2006 рік на виплату одноразової допомоги дітям- сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 200_ році виповнюється 18 років, що визначаються за індивідуальним розрахунком; — додаткові асигнування на 200_ рік на виплату стипендій учням та студентам вищих навчальних закладів I—IV рівня акредитації, в тому числі з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що визначаються за окремим розрахунком; — додаткові асигнування на 200_ рік на виплату особам із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які навчаються, до завершення навчання щорічної допомоги для придбання навчальної літератури в розмірі трьох місячних стипендій та на збільшення видатків на утримання учнів професійно-технічних навчальних і студентів вищих навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до рівня, не нижчого, ніж двократний розмір прожиткового мінімуму, встановленого законом для таких осіб, що визначаються за окремим розрахунком; К(8ег) — видатки на 200_ рік для комп'ютеризації та інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, що розташовані в сільській місцевості м. Севастополя, які визначаються за окремим розрахунком. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|