МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА: ФІНАНСОВА ПОЛІТИКА
План 1. Фінансово-бюджетне регулювання. 2. Видатки та доходи державного бюджету. 3. Бюджетний процес. 4. Податкове регулювання. 5. Види податків, податкові ставки, податкові шкали. 6. Грошово-кредитне регулювання.
Фінансово-бюджетне регулювання. Фінансово-бюджетне регулювання є основним комплексом засобів державного регулювання фінансової системи. В Україні фінансову систему утворюють: державний і місцеві бюджети, або так званий консолідований бюджет; фінанси підприємств усіх форм власності; централізовані державні та інші фонди; фондовий ринок. Кожна ланка національної фінансової системи має свої специфічні завдання і свою сферу функціонування. Основною ланкою фінансової системи і найважливішим комплексом засобів державного регулювання економіки є державні фінанси, які складаються з державного бюджету та позабюджетних фондів. Коли фінансова система орієнтована на досягнення певних цілей на рівні держави, то мова йде про державну фінансову політику. Фінансова політика є частиною економічної політики держави, що виявляється у використанні державних фінансових ресурсів, регулюванні доходів і витрат, формуванні та використанні державного бюджету, у податковому регулюванні, в управлінні грошовим обігом і впливі на курс національної валюти. Фінансова політика може бути двох типів: 1) дискреційна політика, що проводиться безпосередньо державою, і включає такі основні засоби, як держконтракт, держзамовлення, державні інвестиції, соціальні трансферти, зміни у податковому регулюванні, фінансування державних програм; 2) не дискреційна політика, яка здійснюється за допомогою вбудованих регуляторів: податків, соціальних виплат, схильності до споживання, ефекту надійності компаній. Функціонування фінансового механізму передбачає необхідне нормативно-правове забезпечення, яке представлене Конституцією України, кодексами України, законами України, іншими нормативно-правовими актами. Основними напрямками діяльності держави у сфері реалізації фінансової політики є: – регулювання економіки за допомогою доходів і витрат (фіскальна політика); – регулювання бюджетних процесів (бюджетною політика). Основним завданням фінансової політики є досягнення макроекономічної рівноваги між сукупним попитом та сукупною пропозицією. У цьому процесі регулювання беруть участь усі елементи фінансової системи, але насамперед необхідно почати з характеристики державних витрат і доходів.
Читайте також:
|
||||||||
|