Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тверде паливо

У сучасних силових газогенераторних установках можуть бути використані майже всі види твердого палива. Однак для газифікацї необхідно підготувати відповідним чином саме паливо й пристосува­ти пристрій генератора відповідно до його властивостей. Тверде па­ливо застосовується у газогенераторних установках або у своєму при­родному стані, або попередньо перероблене (штучне паливо). У при­родному стані використовують такі види палива, як деревина, роз­роблена на "чурки" і дрова поколоті, шматковий торф, буре вугіл­ля і антрацит, а у вигляді штучного палива - деревне вугілля, кокс і брикети з торфу, соломи та інших горючих матеріалів.

Основними властивостями твердого палива, що мають важливе значення при його газифікації, є склад палива, теплотворна здатність, розміри шматків, густина матеріалу і активність по відношенню до хімічних реакцій.

Склад палива. Будь-яке паливо складається з трьох груп речо­вин: горючої органічної маси, негорючих неорганічних речовин і вологи.

Горюча маса являє собою складні органічні речовини, що скла­даються із сполук вуглецю, водню, кисню і азоту. При горінні і га­зифікації твердого палива його маса перетворюється у газоподібні продукти, що переходять до складу продуктів згоряння або до скла­ду генераторного газу.

Після згоряння твердого палива залишаються негорючі речови­ни, зола і шлак.

Волога (вода) завжди міститься у твердому паливі внаслідок його гігроскопічності. В деяких видах твердого палива, як, наприк­лад, у деревині і торфі, вміст вологи може бути дуже великий. Так, у свіжозрубаній деревині він коливається в межах 40-50%, у свіжодо-бутому торфі - 60-70%, а після тривалого висушування він сягає 15-20%). Для газифікації оптимальним паливо, що містить вологи не більше 20-25%. Тому паливо з вищою вологістю перед використан­ням для газифікації повинно бути висушеним. Висушування може здійснюватися природним шляхом або штучно - за рахунок тепла додатково спалюваного палива.

Паливо, в якому вміст вологи доведений до 0, тобто коли воно складається лише з горючої маси і золи, зветься абсолютно сухим. Абсолютно сухе паливо у природі не зустрічається.

Охолоджувальнасистема

Охолоджувальна або водяна система має призначення охолоджувати робочі циліндри, кришки, корпуси випускних клапанів, масляний холодильник, випускний колектор, циліндри і повітроохолоджувачі компресорів, а іноді і поршні робочих циліндрів двигунів, j Поршні циліндрів іноді охолоджуються маслом. j

При роботі двигуна потрібно підтримувати температуру води, яка виходить із циліндрових кришок, у межах 80-90°С. Охолодження циліндрів двигунів з більш низькою температурою набагато збільшує втрати теплоти, що знижує економічність двигуна.

Охолодження двигунів прісною водою являє собою замкнену си­стему, що має ряд значних переваг і властивих їй недоліків. При такій системі в трубопроводах і охолодних просторах двигуна циркулює постійна кількість прісної води, поновлюваної тільки для компенсації витікання через нещільності в трубопроводах. Замкнена система май­же не дає відкладень солей у охолодних просторах і дозволяє підтри­мувати температурний режим постійним і найвигіднішим, що підви­щує економічність пристрою і зменшує теплові напруги в охолоджу­вальних системах двигуна. Інтенсивність охолодження досягається за рахунок покращення поверхонь та більшої швидкості протікання рідини, що збільшує коефіцієнт теплопередачі від стінки до води.

При охолодженні двигуна прісною водою необхідна установ­ка цистерн прісної води і спеціального холодильника, що призво­дить до збільшення вартості і ускладнення всієї охолоджувальної системи. Нагріта прісна вода, що виходить з двигуна, напрямляється у водохолодильник, після чого вона знову надходить до циркуляц­ійного охолоджувального насоса звичайно відцентрового типу. У замкненій системі охолодження є компенсаційна розширювальна цистерна, що забезпечує підтримання необхідної кількості цирку­ляційної води. Другий водяний відцентровий насос прокачує за­бортну воду через холодильники для масла і прісної води. Постійність температури води в охолоджувальній системі двигуна досягається шляхом перепуску частини нагрітої води, минаючи хо­лодильник, у приймальну трубу циркуляційного насоса. Кількість води, скерованої повз холодильник, регулюється температурним регулятором - термостатом. Але з підвищенням температури води вище встановленої межі (70°С) термостат автоматично діє на кла­пан, зменшуючи надходження води, що йде до циркуляційного на­соса повз холодильник. Якщо температура води стає нижче тієї, на котру відрегульований термостат, то останній, діючи на перепуск­ний клапан, збільшує кількість води, яка протікає в обхід холодиль­ника, внаслідок чого зменшується потік води через холодильник.

 


Читайте також:

  1. Адсорбція на межі тверде тіло – розчин.
  2. АДСОРБЦІЯ НА МЕЖІ ТВЕРДЕ ТІЛО-ГАЗ
  3. Адсорбція тверде тіло –газ.
  4. Дизельне паливо.
  5. Додаткові паливодозуючі системи і пристрої карбюраторів
  6. Замикаючі витрати на паливо, електроенергію і тепло
  7. Мінеральне паливо, мінеральні масла, мінеральний віск і бітумні речовини
  8. Обертальний рух твердих тіл. Абсолютно тверде тіло. Момент сили. Пара сил
  9. Органічна хімія і паливо
  10. Паливо для газобалонних автомобілів.
  11. Паливо для карбюраторних двигунів
  12. Паливомір




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні властивості рідких палив | Вплив на довкілля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.145 сек.