Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СЛОВНИК ТЕРМІНІВ

Багаторівневий маркетинг - система незалежних продавців, які охоплюють мережею персонального продажу великі ділянки ринку і працюють на комісійних засадах.

Банер (Banner) - графічний блок, пов'язаний через гіперпосилання з сайтом рекламодавця; один із засобів реклами в Інтернет, який збільшує кількість відвідувань веб-сайту, створює імідж компанії і т. п.

Басорама — рекламна панель з підсвічуванням, що її встановлюють на даху автобуса чи іншого транспортного засобу.

Бізнесова реклама має на меті довести комерційну інформацію рекламодавця до споживача, сприяючи продажу товару, послуги або ідеї.

Білий піар — дії протилежні по відношенню до чорного піару, тобто використання відкритої реклами від свого власного імені.

Брендинг– діяльність зі створення та реалізації бренду та управління ним протягом усього життєвого циклу.

Брендинг— це науково обґрунтований процес створення та підтримання бренда з використанням досягнень соціології та психології і норм законодавства.

Брошура (фр. brochure, від brocher — зшивати) - неперіодичне текстове книжкове видання об'ємом понад 4, але не більше 48 сторінок, сполучених між собою за допомогою шиття скріпкою або ниткою.

Буклет – ілюстроване, сфальцьоване, але не зброшуроване видання. Буклети інформують про основні групи продукції, а також про діяльність підприємства загалом.

BTL (від англ. below-the-line) — термін рекламної індустрії, який об'єднує промо-акції, директ мейл, виставки, POS та багато інших рекламних активностей. Термін BTL використовують на противагу ATL (прямій рекламі).

Вартість на тисячу(Cost Per Thousand, СРМ або СРТ) – показує витрати рекламодавця в рамках певної схеми для реального охоплення тисячі осіб цільової аудиторії.

Виставка-показ, основна мета якої полягає в інформуванні громадськості шляхом демонстрування засобів, що є у розпорядженні людства для задоволення потреб в одній чи кількох галузях його діяльності або майбутніх перспектив.

Виставкова діяльність– включає використання всіх доступних інструментів продажу і комунікацій – поштові розсилання, телемаркетинг, рекламу на телебаченні й у пресі, рекламні щити, паблік рилейшнз, роздавання зразків і сувенірів, буклетів та рекламних листівок - для найефективнішого поєднання усіх вищезгаданих інструментів для досягнення швидкого зворотнього зв’язку – укладення угод з клієнтами.

Відправник - сторона, що посилає звертання іншій стороні (фірма-клієнт).

Відповідна реакція - набір відгуків одержувача, що виникли в результаті контакту зі звертанням.

Військова упаковка– упакування продуктів для збройних сил або для державних структур. Специфічні вимоги для цього типу упаковки визначаються звичайно не стільки умовами споживання, скільки необхідністю дотримання особливих правил транспортування й зберігання продукту.

Вітрина - один з основних засобів реклами на місцях продажів. Залежно від конструктивного рішення, вітрини односторонні з глухою задньою стінкою, яка відокремлює простір вітрини від торгового залу, і двосторонні, через які є видимим торговий зал.

Внутрішні фактористворення служби маркетингу, а тим більше організації підрозділу з маркетингових комунікацій, — це специфіка діяльності підприємства, цільового ринку, на який воно працює, продукції, що виробляється на підприємстві, його кадрових та ринкових можливостей.

Дизайн стендає основним чинником презентації підприємства-експонента, а тому конструювання та оформлення стенда потребує залучення кваліфікованих спеціалістів.

Джумбі - об'ємні коробки (пляшки, банки), що імітують продукт в збільшеному масштабі.

Довідкові дані - адреси, контактні телефони, факси, паролі для Інтернету тощо. Доцільно навести також важливі умови здійснення покупки: форма та валюта платежів, розмір мінімальної партії, базисні умови поставки тощо.

Етикетка —ярлик на товарі, експонаті, будь-якому іншому продукті виробництва із зазначенням назви, виробника, дати виробництва, терміну придатності.

Життєвий цикл товарувизначає послідовність періодів існування товару фірми на ринку та характеризує зміну обсягів продажу та прибутку від його реалізації і визначає маркетингові стратегії від моменту виведення товару на ринок до його зняття з ринку відповідно до поведінки споживачів і конкурентів. Класичний ЖЦТ складається з 4-х етапів: впровадження, зростання, зілості, спаду.

Жовтий піар — використання, з метою залучення уваги, образливих для більшості населення даної держави елементів (табуйованих слів в назвах, в зображеннях — застосування сексуального змісту — з використанням еротики та порнографії, використанні расистських висловів , ксенофобських заяв і т. і.)

Завдання бренда — надати товару здатність бути ідентифікованим, щоб споживачі могли його виокремити з-поміж інших і придбати за ті властивості та вигоди, якими він відрізня-
ється від інших товарів.

Засоби поширення інформації - канали комунікації, за якими звертання передається від відправника до одержувача.

Зачин (підзаголовок) - це невеликий текст, який чітко характеризує основну ідею слогана або інформативної частини; розміщується безпосередньо під слоганом (на деякій відстані); визначає проблему, для вирішення якої призначений даний товар.

Зворотний зв'язок - частина відповідної реакції, яку одержувач доводить до відома відправника.

Зв¢язок з пресою – надання інформації та новин про фірму в найбільш вигідному для неї світлі для привертання уваги до осіб, товарів або послуг.

Зовнішні фактори — це наявність ринку покупців (пропозиція товарів перевищує попит), розвиток конкуренції, створення належних законодавчих умов для підприємств і підприємців, свобода пересування капіталу та робочої сили, свобода економічної діяльності на зовнішніх і внутрішніх ринках.

Знак для товарів і послуг (англ. trademark) — позначення, за яким товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших осіб. Такими позначеннями можуть бути слова, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів.

Імідж товарної марки — це образ її у думках, який відбиває те, як марка сприймається, зокрема всі її відмінні особливості, індивідуальність товару, а також емоції та асоціації, що виникають у свідомості людини.

Інтегровані маркетингові комунікації(Integrated Marketing Commuunications) – концепція планування маркетингових комунікацій, що виходить із необхідності оцінки стратегічної ролі кожного з її елементів (реклами, стимулювання продажу, PR, персонального продажу тощо) у стратегії просування, пошуку їх оптимального сполучення для забезпечення чіткого й послідовного впливу комунікаційних програм компанії для просування конкретної марки.

Інформаційний блок (основний текст) - основний аргументований текст рекламного звернення, що несе основне навантаження в мотивації отримувача та передає йому необхідну інформацію.

Каталог – різновид проспекту, який містить перелік усіх типів продукції з докладними технічними характеристиками і, як правило, фотографіями.

Кодування- набір символів, переданих відправником.

Консультування – це рекомендації керівництву, якщо виникнуть питання відносно позиції та репутації компанії або якщо зміниться думка про вироби.

Копірайтер (англ. copyrighter) — фахівець з авторських прав, рекламної діяльності; людина з творчою натурою, здатна складати оригінальні тексти, музичні заставки і крупніші твори різного стилю, характеру і метражу; написання сценаріїв, написання статей рекламного характеру. Також копірайтер бере участь в розробці іміджу фірми, включаючи назву, слоган, рекламні матеріали.

Коричневий піар — просування неофашистської і націоналістичної пропаганди.

Корпоративні зв¢язки – популяризація політики організації, спрямована на забезпечення глибшого розуміння суспільством специфіки підприємства.

Кросс-промоушн (розміщення з використанням або застосуванням) - метод просування, коли актор чи акторка якимось чином взаємодіють з продуктом або послугою.

 

Купони - це або чеки, які дають право оптовику на знижку за наступної купівлі відповідної кількості товару роздрібним торговцем, або картка постійного клієнта, яка дає роздрібному торговцю право на отримання певної суми винагороди за придбані ним чергові партії товару.

Лайт-бокс (англ. lightbox) — рекламний щит розмірами 1,2 х 1,8м. з внутрішнім підсвічуванням. Кріпиться до стовпів, стаціонарних конструкцій: кіосків, торцям будівель. Лайтбокс - дуже ефективний і відносно недорогий рекламний носій.

Листівка – малоформатне недороге видання без згинів. У вигляді листівок друкуються інформаційні та рекламні аркуші, прес-аркуші. Через низьку вартість листівка є найпоширенішим видом друкованої реклами на виставках. Готують інформаційні аркуші на кожний вид продукції або групу схожих видів продукції.

Лобіювання- це намагання переконати державних чиновни­ків або членів парламенту діяти в інтересах конкретного клієнта піарменів (підприємство, організація, конкретна особа).

Логоти́п (фірмовий, торговий знак) — постійний словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з літерами, цифрами, словами або без них, що є емблемою телерадіоорганізації, студії, агенції чи окремої особи, які представляють свої телерадіопрограми або передачі чи представляють продукцію/послуги іншим чином.

Маркетинг заходів зі спонсорування — це комерційна діяльність, але відбувається вона у культурному та соціальному середовищі, там, де розроблено концепцію та впроваджено у практику благодійну діяльність.

Маркетингова політика комунікацій— це наука, яка розглядає систему загальних настанов, критеріїв та орієнтирів сфери взаємовідносин між підприємствами та організаціями, з одного боку, та їхніми клієнтами, з іншого, з метою досягнення маркетингових цілей.

Медіапланування –це процес формування системи каналів доставки рекламних повідомлень адресатам рекламної комунікації.

Медіаканал –сукупність засобів поширення реклами, які характеризуються однаковим типом сприйняття їх аудиторією.

Медіаносій – конкретний представник медіа каналу (конкетна телепередача, програма, радіопередача, випуск газети тощо).

Мерчандайзинг –складова маркетингової діяльності, спрямована на забезпечення максимального просування товару на рівні роздрібної торгівлі; стимулювання діяльності в сфері торгівлі.

Метрики –це показники для визначення ефективності та оцінювання бендингу.

Одержувач - сторона, що одержує звертання, передане іншою стороною.

Охоплення (Reach) носія або схеми розміщення – відсоток населення або цільової аудиторії, експонований носієм рекламного звернення щонайменше один раз протягом періоду, що розглядається.

Ноу-хау (Ноу-гау), – від англійського англ. know how (знаю як) – передача на договірній основі різних знань та досвіду наукового, технічного, виробничого, адміністративного чи іншого характеру, які практично застосовуються в діяльності підприємства чи у професіональній діяльності, але ще не стали загальним надбанням. Передача здійснюється на основі укладання ліцензійних договорів. Однією з ознак є елемент конфіденційності.

Пабліситі — це повідомлення новин про діяльність підприємства за допомогою засобів масової інформації.

Перешкоди - незаплановані втручання середовища або перекручування, у результаті чого до одержувача надходить звертання, відмінне від того, яке послав відправник.

Персональний продаж товарівє одним із інструментів впливу на споживача, який передбачає особисте пред'явлення товарів (ідей) покупцю або групі покупців у ході бесіди з метою продажу цих товарів.

Персональний продаж– це індивідуальне усне пред’явлення товару чи послуги під час бесіди з конкретним споживачем з метою здійснення купівлі-продажу товару.

Перформанс— це дія, що її демонструє одна група людей перед іншою, тобто щось таке на кшталт театрального дійства. Цю дію класифікують як гру (правила визначають ті, хто грає) та як ритуал (коли правила вищі за людину, котра мусить їм підпорядковуватися). Перформанси роблять комунікацію чіткішою, сигнали зрозумілішими, позбавляють їх дво-
значності, стримують агресивні дії (якщо вони не є їхньою метою). До перформансів належать також прес-конференції, брифінги, телевізійні бесіди та шоу політичних діячів, де важливу роль відіграє видовищний аспект; парламентські засідання; політичний перформанс існує у вигляді демонстрацій, з’їздів, мітингів тощо.

Піар (англ. PR — скорочення від англ. public relationsзв'язки з громадськістю) — особливий вид діяльності, спрямований на формування громадської думки з широкого спектра питань. Передбачає систему заходів для рекламування політичної акції, виборчої кампанії, бізнесу, виробництва, благодійності, або просування певних політичних діячів.

Піармени –це особи, які у рамках marketing communication, розробляють програму з паблік рилейшнз; передовсім повинні проаналізувати стосунки, які склалися між підприємством і громадськістю, з’ясу­вати думки та оцінки щодо підприємства (як усередині підприємства, так і поза ним), оцінити політику підприємства та його дії, що впливають на ці оцінки, а також розробити та застосувати
різні форми стратегії з паблік рилейшнз.

Плакати– не сфальцьоване видання великого формату.

Політична реклама має дуже специфічні ознаки: її метою є ство­рення популярності окремим політичним лідерам чи партіям. Залу­чають для цього так званих іміджмейкерів, тобто професіоналів, що знають, якими засобами можна створити привабливий образ (імідж) котрогось політичного діяча чи партії.

Прайм-тайм — час, коли глядацька аудиторія максимальна (з 19.00 до 23.00).

Презентація –це дія націлена на заяву про себе або на завоювання популярності товару чи послуги.

Премії –це пропозиції товару за низькою ціною або взагалі безкоштовно як заохочення за купівлю іншого товару.

Прес-конференція– організована зустріч журналістів із представниками компаній, організацій або окремими особами з питань, що цікавлять громадськість.

Прес-реліз –це найпоширеніший спосіб передавання пресі інформативного повідомлення.

Продакт плейсмент.(з англ. мови "product placement" дослівно перекладається як "розміщення продукту"). - передбачає розміщення певної торговельної марки або самого товару чи послуги в художньому творі (кінофільмі, телевізійному фільмі, телевізійній програмі, відеокліпі, мультиплікаційному фільмі, книзі тощо). Суть розміщень полягає не тільки в показі, в описі продукту, а й у тому, щоб надалі цей продукт на підсвідомому рівні асоціювався з героєм або сюжетом художнього твору (фільму, книги, відеокліпу).

Пропаганда –організація громадської думки, яка сприяє успішному функціонуванню підприємства, досягненню ним поставлених цілей.

Проспект – багатосторінкове, дороге ілюстроване зброшуроване видання, яке присвячується діяльності підприємства, розповідає про основні типи його продукції та послуг.

Просування –створення і підтримка постійних зв’язків фірми з ринком з метою активізації продажу товарів та послуг і формування позитивного іміджу на ринку шляхом інформування, переконування та нагадування про свою діяльність.

Процес персонального продажу — це послідовність етапів, які торговий агент проходить під час продажу того чи іншого товару або послуги.

Прямий маркетинг (директ-мейл) – це інструмент маркетингових комунікацій, який передбачає безпосередньо інтерактивну взаємодію продавця/виробника товару з кінцевим споживачем даного товару, розрахований на отримання відгуку або здійснення угоди.

Прямі поштові звернення - інформаційні матеріали надсилаються поштою безпосередньо споживачеві. Прямим поштовим розсилкам належать: рекламні листи, поштові картки (листівки), фірмові листівки, проспекти, буклети, брошури, фірмові журнали та каталоги, купони замовлень, запрошення, календарі, бланки замовлень, конверти для відповіді, аудіо- та відеокасети, комп¢ютерні дискети, стаферти, бродсайди, листи-фолдери тощо.

Прямий маркетинг – це будь-яка маркетингову (рекламну) діяльність, котра створює та використовує прямі особисті зв’язки між тими, хто продає товари (виробниками або посередниками), та тими, хто купує ці товари (фактичними та потенційними покупцями).

Прямий маркетинг– це інтерактивна система маркетингу, в якій використовується один або декілька засобів комунікацій для отримання певного відгуку та/або для здійснення угоди в будь-якому регіоні.

POSM роздатко́ві матеріа́ли, англ. POS materials— це матеріали, що сприяють просуванню бренду або товару на місцях продажів. POS матеріали служать для додаткового залучення уваги і ефективного просування товарів.

Рейтинг носія(rating)частина цільової аудиторії, експонована носієм, тобто яка була в контакті з ним.

Реклама— це будь-яка форма неособистого платного пред'явлення й просування продуктів, послуг та ідей від імені їхнього виробника або власника (посередника тощо).

Реклама— це друковане, рукописне, усне або графічне повідомлення про особу, товари, послуги або суспільний рух, відкрито опубліковане рекламодавцем й оплачене з метою збільшення обсягів збуту, розширення клієнтури, одержання голосів або суспільної підтримки.

Реклама— це неособиста форма комунікації, що здійснюється за допомогою платних засобів поширення інформації з чітко зазначеним джерелом фінансування.

Реклама з прямим відгуком -це реклама через газети, журнали, телебачення передбачає отримання підприємством-рекламодавцем безпосереднього відгуку споживача (запитання додаткової інформації чи конкретна пропозиція придбання товару).

Реклама на місці продажу — це комплекс заходів для доведення комерційної інформації до покупця безпосе­редньо на місці продажу товару, інформації, яка спонукала б його до негайної дії, тобто купівлі.

Реклама на місці продажу належить до рекламних заходів сфери розповсюдження, тобто сукупності організаційних одиниць чи окремих осіб, які допомагають передати комусь іншому право власності на конкретний товар (продукт, ідею, послугу) на його шляху від виробника до споживача (покупця).

Рекламна агенція— це посередник, який пропонує спеціалізовані послуги продавцям, щоб вони змогли знайти своїх потенційних покупців. Це незалежні підприємства, у складі яких є творчі й комерційні працівники, які розробляють, готують макети, створюють рекламне звернення (найвищим класом є підготовка і проведення всієї рекламної кампанії рекламодавця) і розміщують рекламні звернення для потенційних покупців і посередників у засобах масової інформації.

Рекламне звернення – засіб представлення інформації адресату, який має конкретну форму (текстову, візуальну, символічну) і, який надходить до цільової аудиторії за допомогою конкретного каналу комунікації.

Рекламне звернення — це конкретна форма рекламного бізнесу, центральний (головний) елемент рекламної кампанії і основний інст­румент для досягнення її мети, продукт творчості рекламної агенції.

Рекла́мний проспе́кт (від лат. prospectus — вигляд, огляд) — багатосторінкове, брошурне видання, що має як правило красиві ілюстрації.

Рекла́мний сло́ган — лаконічна фраза, що впадає в очі, добре запам'ятовується та висловлює суть рекламного повідомлення.

Релігійна реклама має на меті поширення інформації про релі­гійне життя, окремі події та свята церковних громад. Ця реклама та­кож має специфічні ознаки, що визначаються самою суттю релігій­них відносин.

Робота з громадськістю /паблік рилейшнз/ -діяльність, спрямована на формування і підтримку сприятливого іміджу фірми через налагодження стосунків між організацією та різноманітними контактними аудиторіями, ініціювання самою фірмою поширення інформації про товари, ідеї, послуги, яка подається як новина, а також запобігання та усунення небажаних чуток і дій, які можуть зашкодити фірмі.

Робота з громадськістю /паблік рилейшнз/ — це стимулювання попиту на політичну, державну або бізнесову фізичну чи організаційну одиницю (політичну особистість, партію, державну установу, підприємство) через поширення про неї важливих відомостей, які мають престижний характер, у засобах масової інформації або зі сцени (арени, подіуму).

Розшифровка - процес, у ході якого одержувач надає значення символам, переданим відправником.

Самопіар — «розкручування» себе самого, нерідко анонімне.

Семплінг (зразки) –це пропозиція безкоштовних зразків або зразків на пробу.

Сірий піар — реклама (позитивна або негативна), яка приховує своє джерело. На відміну від «чорного піару», не обов'язково включає брехню. Також під сірим піаром іноді розуміють різновид непрямого чорного піару, що не містить прямої брехні і спрямований на підсвідомість.

Сітьовий маркетинг - сучасна форма прямого маркетингу, яку називають також онлайновим каналом маркетингу, може здобуватирізні форми:електронні магазини, форуми, дошки оголошень, телеконференції тощо.

Соціальна рекламна інформація— це некомерційна інформація державних органів з питань здорового способу життя, охорони здо­ров'я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту та безпеки населення. У такій рекламі не згадуються ні конкретна продукція, ні її виробник. Осо­би, які здійснюють на безоплатній основі діяльність з поширення соціальної рекламної інформації або передають для цього власні кошти, користуються пільгами, передбаченими законодавством України.

Споживча упаковка – до цієї групи відноситься упаковка товарів, виготовлених для індивідуального використання упакованих товарів. Всередині цієї групи виділяють ще декілька підгруп, грунтуючись вже на категоріях товарів: харчова упаковка, упаковка для напоїв, для хлібобулочних виробів, для гігієнічних товарів і косметики, для ліків і фармацевтичних товарів, апаратури й т.п.

Спонсорування – це добровільна безприбуткова участь фізичних та юридичних осіб у матеріальній підтримці благодійної діяльності з метою популяризації винятково свого імені (назви), торгової марки.

Спонсорування – це система взаємовигідних відносин між спонсором, який є постачальником коштів, ресурсів і послуг, і реципієнтом – стороною, яка їх отримує в особі індивідів, груп, організацій з метою досягнення спонсором певних маркетингових цілей.

Створення брендаце творчість, яка базується на глибоких знаннях ринку, це бізнес висококваліфікованих спеціалістів-професіоналів.

Стенд— це важлива складова експозиції, він створює загальний образ підприємства-експонента в мініатюрі, відбиває його загальну підприємницьку культуру; це комплекс орендованої підприємством площі, а також елементи конструкції (оформлення) та комунікативних засобів.

Стимулювання продажу товарів можна визначити як сукупність прийомів, котрі застосовуються протягом усього життєвого циклу товару до трьох учасників ринку (споживача, оптового та роздрібного торговця і власного торгового (збутового) персоналу) з метою максимального (нехай і короткочасного) збільшення кількості нових покупців.

Стимулювання продажу товарів – це короткотермінові заходи для заохочення учасників маркетингових комунікацій до купівлі або подальшого перепродажу цих товарів.

Стимулювання в активній формі – це всі види стимулювання, які потребують активної участі споживача: конкурси, лотереї, різні ігри. Ігровий характер заходу є інструментом психологічного впливу на кожного учасника, а можливість отримати цінний приз - могутнім спонукальним мотивом для залучення багатьох людей до участі в таких заходах.

Стратегію визначають як сукупність правил, якими керується організація при прийнятті рішень; як комплексний план, призначений для того, щоб забезпечити виконання місії фірми та досягнення її господарських цілей.

Суспільна упаковка– упаковка для продуктів, що використовуються у лікарнях, школах, державних установах, в’язницях. Вона зазвичай асоціюється з харчовим обслуговуванням великих відособлених груп населення або із забезпеченням суспільства медичними запасами.

Телемаркетинг – підтримування зв’язку торгового персоналу з потенційними покупцями по телефону або через інтерактивну комп’ютерну програму, підключену до бази даних;

Товарна пропаганда - діяльність, що об'єднує в собі різноманітні зусилля з популяризації конкретних товарів.

Торговельний ярмарок – це короткочасний, періодичний захід, який відбувається здебільшого в одному і тому самому місці, де велика кількість експонентів у зразках (експонатах) представляє товари однієї або кількох галузей. Ярмаркова діяльність супроводжується поширенням різноманітної маркетингової інформації про експонати та експонентів. Такі характеристики ярмарку, як об’єктивність, періодичність, обмеженість у часі й просторі, надають ярмарковим заходам певного комунікативного імпульсу, що забезпечує ефективну комунікативну зосередженість експонентів на досягненні конкретних результатів – укладенні угод.

Торговельно-промислова виставка – це короткочасний періодичний захід, що зазвичай проводить в одному і тому самому місці, у межах якого значна кількість підприємств пропонує свої зразки потенційним покупцям, інформує їх та сприяє продажам.

Торгівельна марка або бренд - повний комплект ідентифікаторів фірми або її продукції, що включає назву, графічну й іншу (звукову, кіно-, відео і т.д.) символіку, і головне, сукупність уявлень, очікувань споживача, зв'язаних з контактом з даною маркою.

Транспортна тара– упаковка більших товарів або великої кількості товарів, що направляють, в основному, від одного заводу до іншого. Кінцевий споживач із транспортною тарою зазвичай незнайомий, тому що він її на бачить.

Упаковка– це вмістилище або оболонка товару; частина планування продукції, в ході якого підприємство вивчає, розробляє і виготовляє свою упаковку, що включає саму тару, в якій міститься продукція, етикетку і вкладиш, якщо вони передбачені.

Управління торговими марками (брендами) — це перевірений процес керування ними як активами з метою максимізації їхньої вартості для власників і цінності товарів для споживачів.

Фірмовий стиль- це сукупність постійних художніх, текстових та інших елементів (констант) у всіх засобах реклами. До таких елементів фахівці відносять товарний (фірмовий) знак, фірмовий шрифтовий напис (логотип), фірмовий блок, фірмове гасло (слоган), фірмовий колір (кольори), фірмовий комплект шрифтів та інші фірмові константи.

Франча́йзинг (фр. franchissage — пільга, привілей) — це спосіб кооперування, при якому франча́йзер (продавець — відома фірма) передає франчайзі́ (покупцю — спеціально утвореній за участю франчайзера фірмі) право на використання своєї торгової марки, яка є важливою для бізнесу покупця, а також своє ноу-хау і який передбачає безперервне вливання необхідних активів у франчайзингові підприємства.

Частота (Frequency) експозиціїпоказує, який відсоток цільової аудиторії скільки разів контактував із носієм, що розмістив рекламне звернення.

Чорний піар — використання «чорних технологій» для того, щоб очорнити, спаплюжити імідж конкуруючої партії або групи. Також передбачає розповсюдження від імені конкуруючої організації образливих або економічно небезпечних заяв, компромату. Словосполучення утворене по аналогії з виразом «чорна пропаганда».

Ехо-фраза (рефрен салогана) повторює салоган (або основний мотив) іншими або навіть такими самими словами. Він може бути у вигляді заклику. Особливо ефективно застосовувати, якщо звернення достатньо велике за обсягом.

Ярмарок –міжнародна економічна виставка зразків, яка відповідно до звичаїв тієї країни, на території якої вона проводиться, становить великий ринок товарів, діє у визначені терміни протягом обмеженого періоду часу в одному і тому самому місці і на якій експонентам дозволяється представляти зразки своєї продукції для укладання торгових угод в національному і міжнародному масштабах.

Рекомендована література

 


Читайте також:

  1. IV – СЛОВНИК
  2. VI.СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ
  3. БІОГРАФІЧНИЙ СЛОВНИК
  4. БІОГРАФІЧНИЙ СЛОВНИК
  5. ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ ЩОДО СЕРТИФІКАЦІЇ
  6. Визначення економічно раціональних термінів заміни обладнання
  7. Визначення основних понять і термінів
  8. Визначення основних термінів статистики відходів. Класифікатор відходів
  9. Визначення понять і термінів.
  10. Визначення термінів
  11. Визначення термінів
  12. Визначення термінів




Переглядів: 4626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.