Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види швидкостей

Розрізняють такі швидкості руху:

-теоретичну

-робочу

-середньо-технічну

-експлуатаційну.

Теоретична швидкість- швидкість руху агрегату по прямолінійному шляху, рівній горизонтальній недеформованій поверхні (при недеформованих ведучих колесах для колісного трактора), номінальній частоті обертання колінвала двигуна, і даній передачі, відсутності буксування:

Vт = 2πrnд/iтр = 0,377rnдтр(км/год)

r–радіус початкового кола ведучої зірочки або статичний радіус ведучого колеса, м;

nд - частота обертання вала двигуна, хв-1;

ітр – передавальне чесло трансмісії.

Vт ≈ 0,105rnдтр(м/сек.)

У реальних умовах МТА рухається з робочою (або технічною) швидкістю, яка менша за теоретичну внаслідок буксування, викривлення траєкторії, копіювання нерівностей рельєфу, деформації ведучих коліс. Ці втрати швидкості оцінюються коефіцієнтом Ev тоді:

Vp = EvVт

Фактична (робоча) швидкість руху МТА (як середня) може бути одержана діленням виміряного шляху на час його руху

Vp = Sp/Tp

На транспортних операціях застосовують середньо-технічну швидкість без урахування простоїв.

Vср.техн = (Sp +Sх)/( Tp +Tх)

Експлуатаційна швидкість враховує час усіх простоїв за даний період ( зміну і т.д.).

Vекс = ((Sp +Sх)/( Tp +Tх + Тпр)

Тпр – час простоїв за зміну

 

Буксування трактора.

Зважуючи на те що трактор під час руху пробуксовує, слід врахувати ту частину швидкості, яка при цьому втрачається

Vδ = Vт δ (км/год)

δ – процент буксування

Vт – теоретична швидкість

Vδ – швидкість яка втрачається при буксуванні.

Величина буксування (δ) залежить від типу ходового апарату трактора, механічного стану та вологості ґрунту тощо.

За агротехнічними вимогами щодо якості виконання технологічних операцій буксування (при номінальному тяговому зусиллі) допускається:

-колісних тракторів схеми 4х4 загального призначення – 10%

-універсально-просапних 4х4 – до 12%

-універсально-просапних схеми 4х2 не більше 19%.

 

 


Читайте також:

  1. Визначення та побудова трикутників швидкостей.
  2. Визначення чисел зуб’їв коліс усіх передач коробки швидкостей.
  3. ВИЗНАЧЕННЯ ШВИДКОСТЕЙ ЛАНОК
  4. Зазнали зміни і закони додавання швидкостей.
  5. Закон розподілу швидкостей по перетину круглої труби при ламінарному режиму течії рідини.
  6. Закон складання швидкостей
  7. ЗНАЧЕННЯ КОМФОРТНИХ ШВИДКОСТЕЙ
  8. Метод планів швидкостей та прискорень
  9. Основні властивості плану швидкостей та прискорень.
  10. Побудова трикутника швидкостей на вході у робоче колесо.
  11. Правила додавання швидкостей в релятивістській механіці




Переглядів: 6061

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1.4. Швидкість руху МТА. | Маневрування швидкостями.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.