Визначення чисел зуб’їв коліс усіх передач коробки швидкостей.
Розрахунок чисел зуб’їв коліс коробки швидкостей робимо за групами:
1 гр. i1 = i2 = 
За умови паралельності валів I-II можна записати:
Задаємось значенням чисел зуб’їв ведучого колеса для першої групи в межах від 18 в нашому випадку . Розв’язуємо систему рівнянь.
; ;
2 гр. i4 = 1.
За умови паралельності валів II-III можна записати : .
Задаємось значенням чисел зуб’їв ведучого колеса для другої групи в межах від 20 в нашому випадку . Розв’язуємо систему рівнянь.

3гр. i5 = і6= 
За умови паралельності валів III-IV можна записати : .
Задаємось значенням чисел зуб’їв ведучого колеса для другої групи в межах від 22 в нашому випадку . Розв’язуємо систему рівнянь.
17
Отримані значення заносимо у таблицю 4.1.
Таблиця 4.1 Число зуб’їв зубчастих коліс коробки швидкостей
Z1
| Z2
| Z3
| Z4
| Z5
| Z6
| Z7
| Z8
| Z9
| Z10
| Z11
| Z12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Читайте також: - I визначення впливу окремих факторів
- II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з урахуванням її виду.
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- N – чисельність популяції
- Ocнoвнi визначення здоров'я
- S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
- Аеродинамічні властивості колісної машини
- Аксіома неперервності дійсних чисел
- Активний опір ліній електропередачі
- Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
- Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
- Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|