Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Холостий і робочий опір машини

Поступальний рух агрегату можливий, якщо трактор долає всі опори, що виникають при переміщені і роботі машин.

Розрізняють робочий і холостий опір машини.

Робочий опір виникає при виконанні машиною технологічних процесів (при робочому ході) і включає в себе два види опору:

1.Зумовлений використанням енергії, що передається від ВВП трактора;

2. Від переміщення машини полем, або тяговий.

Тяговий опір причіпних машин визначають дослідним шляхом за допомогою динамометра, динамографа або тягового роботоміра; начіпних машин – за допомогою спеціальних ротаційних роботомірів, або робото- мірів двигуна трактора (непрямий метод).

Холостий опір машини, що виникає при холостих заїздах, поворотах, переїздах, залежить від ваги машини. Його визначають формулою

Rx = Qм f;

Qм– вага машини, кН;

f – коефіцієнт опору перекачування.


Читайте також:

  1. II. Регламент переговоров и действий машиниста и помощника машиниста
  2. V. Робочий час і його використання
  3. Аеродинамічні властивості колісної машини
  4. Аналогові обчислювальні електронні машини.
  5. БАГАТОКОВШОВІ ЕКСКАВАТОРИ. ВИЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУЮЧІ МАШИНИ. КОМПЛЕКСИ МАШИН БЕЗПЕРЕРВНОЇ ДІЇ
  6. Будова й основні елементи машини
  7. ВИЗНАЧЕННЯ ОБЛАСТІ ОПТИМАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКТІВ МАШИНИ
  8. ВИЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУЮЧІ МАШИНИ
  9. Вплив аеродинаміки на споживчі властивості колісної машини
  10. Гідравлічні машини
  11. ГІДРАВЛІЧНІ МАШИНИ
  12. Гідромашини – гідромотори і нагнітачі, класифікація і галузь використання.




Переглядів: 1233

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні показники | Визначення опорів для різних типів МТА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.