Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення опорів для різних типів МТА.

При складанні МТА найбільше значення має робочий опір машини. Під час виконання операції (на горизонтальній місцевості при сталому режимі роботи) тяговий опір машини залежить від ширини її захвату і питомого опору.

Rм = kbк;

k– питомий опір, кН./м;

bк – конструктивна ширина захвату машини, м;

Тяговий опір плуга:

Rп = kп аb;

kп – питомий опір плуга, кН/м2;

а– глибина оранки, м;

b – ширина захвату, м.

При усталеному русі агрегату на місцевості з нахилом ±і (%) тяговий опір машини

Rм = kbк ± Qм і/100

Під час холостого ходу машини, тяговий опір складається тільки з опору коченню ходових коліс машини по ґрунту.

Rмх = Qм (fмcosα+sinα) ≈ Qм (fм + і/100)

fм – коефіцієнт опору кочення ходових коліс машини.

Якщо машина начіпна, то в транспортному положенні її вага повністю передається на ходові колеса трактора, тому

RНм.х. = Qм(f + і/100)

f – коеф. опору коченню ходових коліс або гусениць трактора.

Якщо машина приводна від ВВП трактора, то цю потужність слід привести до сили і додати до тягового опору машини (включає в себе також опір на переміщення машини);

Nпр – потужність, що витрачається на привод машини, кН;

ηм – ККД трансмісії;

vр– робоча швидкість агрегату, км/год;

ηВВП – ККД ВВП (0,93).

 

Загальний опір тягового-приводної машини на рівній ділянці

Rм = bкk + Rввп

Для всіх сільськогосподарських машин (крім плугів) питомий опір визначають за формулою

Питомий опір плугів визначають за формулою

де ab переріз скиби, м2; nк - кількістькорпусів.

Питомий опір плуга прямо пропопорційний квадрату швидкості і визначається за формулою:

,

де k0 питомий опір плуга під час оранки з швидкістю 5км/год, (кН/м2)

V0=5км/год; v швидкість, при якій визначають питомий опір, км/год.

Для інших технологічних операцій ця формула має вигляд

,

деn коефіцієнт, що характеризує темп приросту опору на 1 км

підвищення робочої швидкості від початкового значення при v0=5км/го

 



Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  5. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  10. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження
  12. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.




Переглядів: 3710

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Холостий і робочий опір машини | Модуль №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.