Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок транспортних агрегатів.

Метод комплектування транспортного агрегату, як правило, такий як при розрахунках МТА, але замість кількості машин визначають кількість причепів, що може тягнути трактор по шляху на одній із вищих передач.

При відомих значеннях коефіцієнт зчеплення μ і сумарного коеф. опору руху ψзагальною масою тракторного потягу Мппри зчіпній масі трактора Мтзч будемо мати

Мтзч / Мп ≥ ψ/ μ

при чому сумарний коефіцієнт опору руху ψдорівнює сумі коеф.перекочуванню fі значенню найбільшого підйому і тобто ψ = f + і

 

Тяговий опір причепів:

Rпр = (Gв + Gо) п ψ,(кН)

Gв – вага вантажу в причепі

Gо – вага причепу без вантажу

n – кількість причепів

ψ– сумарний коефіцієнт опору руху

Якщо опір причепа R1то кількість причепів які маже тягти трактор на одній з вищих передач

𝜂 = РНгак / R1

Коефіцієнт використання тягового зусилля для транспортних агрегатів в межах 0,90 - 0,95.

 

Тема1.7. Технологічна наладка машинно-тракторних агрегатів.

План:

1. Регулювальний майданчик.

2. Обладнання для наладки МТА.

3. Наладка МТА на майданчиках.

4. Визначення вильоту маркерів.

Л1 Ст-70-81


Читайте також:

  1. А. Технологічний розрахунок СТОА
  2. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік
  3. А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА
  4. А.2.2.Розрахунок виробничої програми дорожніх СТОА
  5. А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів
  6. А.2.6. Розрахунок кількості робітників
  7. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  8. Аеродинамічний розрахунок
  9. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  10. АЕРОДИНАМІЧНИЙ РОЗРАХУНОК СИСТЕМ ВЕНТИЛЯЦІЇ
  11. Аеродинамічний розрахунок систем вентиляції заснований на залежності
  12. Аналітичний розрахунок завантаження горловин




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок складів агрегатів різних типів. | Регулювальний майданчик.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.