МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунок складів агрегатів різних типів.
Визначаючи склад простого агрегату аналітичним методом діють так: 1. Для причіпного агрегату в прийнятому діапазоні швидкостей конкретної операції підбирають передачі, що забезпечать дані швидкості руху і відповідні для них нормальні значення зусиль на гаку РНгак. Для ділянок з підйомами чи спусками у значення РНгак вносять поправки: Ргак = РНгак ± Gтм· і, Gтм – вага трактора на горизонт. ділянці Н і– підйом, нахил шляху агрегату в частках одиниці. 2. Визначають максимально можливу ширину захвату агрегату для кожної вибраної передачі: Вмах = РНгак / (К+ ∆Rпід + ∆Rзч) ∆Rзч – опір зчіпки на 1 м захвату з урахуванням підйому; ∆Rпід – додатковий тяговий опір на 1 м захвату машини, що виникає під час підйому: ∆Rпід = Gм· і/в Gм – вага машини, Н; в – конструктивна ширина захвату машини, м. 3. Визначають кількість машин у складі МТА (за варіантами), а для орних агрегатів – кількість корпусів (із округленням до цілих чисел у бік зменшення): nм = Вмах / в
4. За одержаною кількістю машин в МТА і шириною захвату однієї машини визначають конструктивну ширину захвату агрегату: Вк = nм· в
5.Для комбінованих МТАформула (пункту 2) має вигляд: j=m Вмах = РНгак /[ ∑ (кj + ∆Rпідj ) + ∆Rзч ] j=1 j – кількість типів машин в агрегаті ∆Rпідj – додатковий опір j-го типу машин на підйомі; ∆Rзч – Опір зчіпки на 1 м захвату з урахуванням підйому. ∆Rзч = Gзч (f + i)/ в зч Gзч –вага зчіпки, Н в зч – ширина захвату зчіпки, м f – коеф. опору коченню
6.Визначають розрахунковий тяговий опір агрегату з кожного варіанту на вибраних передачах. j=m Rагр = ∑ Пмj (кjвj + Gмj∙ і) + Rзч j=1 Для орного агрегату. Rпл = nкорп ·Кавк + Gпл · і к – питомий опір ґрунту для плуга з урахуванням швидкості руху, кПа; а – глибина оранки, м; вк – захват одного корпусу, м; Gпл– вага плуга, кн.; Для кожного варіанту МТА знаходять коефіцієнт використання тягового зусилля: ηвт = Rагр / РНгак Нормальні значення цього коефіцієнту: - оранка легких і середніх ґрунтів (к – до 55 кПа) – 0,92 / 0,95; - оранка важких ґрунтів (к – більше 55 кПа – 0,88 / 0,90); - оранка ущільнених пересохлих і кам’янистих ґрунтів – 0,80 / 0,92; - суцільна культивація – 0,92 / 0,94; - боронування – 0,93 / 0,95; - обробіток плоско різами – 0,90 / 0,93; - лущення диск лущильник – 0,94 / 0,96 - сівба дисковими сівалками – 0,95 / 0,97. 7. Для визначення Rагр (або Rпл) за типовими тяговими характеристиками тракторів визначають робочі швидкості руху і годинні витрати палива. Середня швидкість руху на підйомах і спусках, км/год. Vрш = 2Vрп · Vрс /(Vрп + Vрс); Vрп; Vрс – відповідно робочі швидкості руху на підйомі і спусках, км/год; Витрата палива (кг./год.) Gпс = (GппVрс + Gпс) / (Vрп + Vрс); Gпп і Gпс = годинна витрата палива під час руху відповідно на підйомі і на пусках. Агрегат для роботи приймають після визначення продуктивності і витрати палива на 1 га по варіантах. Беруть агрегат або за найбільшою продуктивністю, або за найменшою витратою палива з урахуванням конкретних місцевих умов. Розрахунок агрегатів з начіпними машинами: Обчислюють за допомогою тих же формул, (пункти 1-7), але слід врахувати,що начіпні машини довантажують трактор частиною своєї ваги, то опір його руху збільшується: Рр = (1 + λ)fGп.зч λ –коефіцієнт довантаження тр-ра; f – коеф. опору коченню. Для агрегатів λ= 0,05 - 0,10: -посівних і культиваторних λ = 0,10 - 0,15 -глибоко-розпушувальних 0,5 -0,6. Так як частина ваги С.Г.М переміщена на тр-р, то питомий опір начіпних машин складає 0,85 - 0,90 від питомого опору однотипних причіпних машин.
Розрахунок тягово-приводних машин: Потужність, яка використовується на приведення в дію робочих органів С.Г.М через ВВП (NВВП) можна умовно звести до сили, яка використовується на приведення робочих органів машини: RВВП = 360NВВПηтр / VрηВВП ηтр - ККД трансмісії трактора; Vр – робоча швидкість агрегату, км./год.; ηВВП – ККД ВВП (для мех. передач 0,93; для гідравлічних – 0,85). Тоді ширина захвату агрегату: Вагр = [РНгак – (Rзч + RВВП)] / К К-опір грунту Якщо у приводного агрегату чи агрегату з начіпними не приводними машинами неможливо змінити кількість машин або їх ширину захвату, то розрахунок зводиться до визначення реальної швидкості руху і оцінки ступеня завантаження двигуна.
Читайте також:
|
||||||||
|