Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль №3

Тема 1.9. Продуктивність МТА.

План:

1. Види продуктивності та їх визначення.

2. Фактори які впливають на продуктивність МТА.

3. Баланс часу зміни.

4. Умовний еталонний ГА, умовний еталонний трактор.

 

Види продуктивності та їх визначення

Продуктивність агрегату – це кількість виконаної роботи (при високій якості) за певний проміжок часу: годину Wгод , зміну Wзм , сезон Wсез , рік Wрік .

Залежно від виду роботи продуктивність може виражатись в одиницях площі Га, маси т і т.д.

Розрізняють поняття продуктивності:

- теоретична

- технічна

- дійсна.

Теоретична продуктивність

Годинна теоретична продуктивність визначається як площа прямокутника в якого одна сторона дорівнює конструктивній ширині захвату агрегату, а друга – довжині шляху пройденого агрегатом без буксування трактора за 1 годину безперервної роботи.

Шлях за годинуl = Vтt

t =1 год, тоді 1 = Vт

продуктивність агрегату в цьому випадку

Wтгод = Вкl = 103ВкVт2/год)


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безпетльовий спосіб руху | В гектарах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.