Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Показники роботи транспорту на лінії

Використання вантажності. Для оцінки ефективності завантаження автомобіля чи причепу застосовують статичний і динамічний коефіцієнт використання номінальної вантажності.

Статичний визначає ступінь використання номінальної вантажності рухомого складу під час завантаження, а динамічний – під час руху.

Статичний коефіцієнт:

Qф – кількість фактично перевезеного вантажу;

Qн – маса вантажу яку міг перевезти автомобіль якби при кожному рейсі він завантажувався до номінальної вантажності;

np – кількість рейсів.

Динамічний коефіцієнт (коефіцієнт використання тонно-кілометрів) являє собою відношення фактично виконаної транспортної роботи в ТКМ до можливої роботи при повному використані номінальної вантажності.

m – кількість авто даної марки;

– відстань перевезення вантажу.

Використання пробігу. До пробігових показників відносять середню відстань перевезення вантажу і коефіцієнт використання пробігу.

Середню відстань перевезень визначають за формулою

де lв- пробіг з вантажем, км

-кількість вантажних їздок.

Коефіцієнт використання пробігу – це відношення пробігу транспортного агрегату з вантажем до загального пробігу:

 

де lзаг- загальний пробіг (з вантажем і вхолосту) агрегату, км.

Коефіцієнт використання пробігу визначають для їздки, рейсу одного транспортного засобу і всього парку за будь-який період часу. Для вантажного автотраспорту практично знаходиться в межах 0.5-0.56.

 

Використання часу характеризують коефіцієнт використання робочого часу агрегату, агрегату з вантажем, марку, середній час руху транспортної одиниці протягом дня.

Коефіцієнт використання робочого часу окремого агрегату:

 

де - час руху агрегату.

Коефіцієнт використання робочого часу руху окремого агрегату з вантажем

де - час руху агрегату з вантажем.

Коефіцієнт використання робочого часу парку:

 

Середній час руху однієї транспортної одиниці протягом дня, години

Де -загальний час перебування парку машин в наряді:

–кількість робочих машино-днів на весь парк.

Коефіцієнт випуску рухого складу на лінію для парку автомобілів (тягачів, причепів) за Dк календарних днів,

де , - відповідно кількість днів в експлуатації і календарних.

 

Використання швидкості. Для кожного агрегату можна визначити середню технічну і експлуатаційну швидкість.

Середня технічна швидкість – це відношення загального пробігу l до часу руху рухомого складу tр;

Середню експлуатаційну швидкість визначають з відношення загального пробігу до загального часу перебування рухомого складу в наряді:

,

де - загальний пробіг транспортних засобів, км;

, , -відповідно час в наряді, руху і простоїв (навантажування, розвантажування тощо).

Відношенням експлуатаційної швидкості до технічної визначається коефіцієнт використання часу руху транспортного агрегату:

Коефіцієнт готовності парку:

де -кількість автомобіле-днів у готовому до експлуатації стані;

-інвентарна (спискова) кількість одиниць рухомого складу.

Коефіцієнт готовності парку залежить від організації технічного обслуговування і ремонту автомобілів (причепів) і не повинен бути меншим за 0.8-0.85.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 1268

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники кількісного використання транспорту. | Показники продуктивності транспорту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.