Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація обліку розрахунків з постачальниками і підрядниками

Малі підприємства, які використовують спрощений план рахунків, облік розрахунків з постачання сировини, товарів, електроенергії, палива, малоцінних і швидкозношуваних предметів, інших робіт і послуг ведуть на рахунку 68 «Розрахунки за іншими операціями».

Всі розрахунки за отримані товарно – матеріальні цінності і за прийняті роботи (послуги) відображаються в відомості 3–м (розділ І) на рахунку 68 “Розрахунки за іншими операціями”. По кредиту рахунка відображається вартість отриманих від постачальників товарно – матеріальні цінності в кореспонденції з рахунками обліку цих товарно – матеріальних цінностей. По дебету рахунка 68 відображається сплата за отримані товарно – матеріальні цінності, а також інші види погашення кредиторської заборгованості. Кожного місяця визначається оборот по дебету і кредиту і залишок в розрізі кожного постачальника.

Постачання товарно-матеріальних цінностей, виконання робіт і послуг для підприємства здійснюється на основі договорів. Мале підприємство видає своєму представнику довіреність на право отримання товарно-матеріальних цінностей від постачальника. Ці довіреності є документами суворого обліку і реєструються та видаються під розписку одержувачу. На підставі довіреностей на отримання матеріалів постачальники виписують товарно— транспортні накладні, в яких вказують номер довіреності, на кого вона була виписана, найменування товарно-матеріальних цінностей, їх кількість чи масу, якісні характеристики, ціну, вартість, суму податку на додану вартість за умови, якщо воно є платником такого податку. На виконані роботи і надані послуги підрядники складають акти встановленої форми. При цьому довіреностей тут не використовують, а оформляють акти на фактично виконані роботи чи послуги (наприклад, сервісне обслуговування, монтажно-будівельні роботи) на основі умов попередньо укладених договорів.

Оплату постачальникам і підрядникам проводять платіжними дорученнями, платіжними вимогами-дорученнями, чеками, акредитивами, векселями. Дані з первинних документів записують у «Журналі обліку господарських операцій» та Відомості 3-м (розділ І).

Аналітичний облік, ведуть окремо за кожним постачальником чи підрядником у розрізі документів (рахунків) на отримання матеріалів, робіт, послуг та оплату за них у Відомості 3-м (розділ I) аналітичного обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками.

В методичних рекомендаціях по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку, також зазначено, що протягом місяця записи у відомості здійснюються в міру визнання зобов'язання за матеріальні цінності, нематеріальні активи, роботи і послуги та проведення розрахунків з постачальниками та підрядниками на підставі первинних документів (товарно-транспортних накладних, накладних на відпуск товарно-матеріальних цінностей, актів приймання матеріалів, робіт, послуг, прибуткових та видаткових касових ордерів, виписок банку).

У бухгалтерському обліку при розрахунках із постачальниками використовують основні бухгалтерські проведення, наведені в табл. 7.1.

Таблиця 7.1


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  9. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  10. Автоматизація обліку виробничих запасів та МШП засобами універсального програмного продукту
  11. Автоматизація обліку витрат на виробництво засобами універсального програмного продукту
  12. Автоматизація обліку праці та її оплати засобами універсального програмного продукту




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація обліку розрахунків з підзвітними особами | Кореспонденція рахунків з обліку розрахунків із постачальниками

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.