Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приведення довільної системи сил до даного центру.

Дано систему сил (наприклад, чотири сили Р1, Р2, Р3, Р4), розташованих як завгодно на площині (рис. 1). Потрібно скласти ці сили.

Візьмемо довільну точку О і приведемо всі дані сили до цієї точки, скористуючись способом приведення сили до точки.

 

Рис. 1.

 

В результаті приведення отримаємо сили Р1, Р2, Р3 і Р4, що прикладені у точці О (позначені на рисунку двома рисками), і приєднані пари (Р1, Р1), (Р2, Р2) (Р3, Р3) і (Р4, Р4), моменти яких дорівнюють моментам даних сил відносно точки О. Тобто, позначаючи моменти пар відповідно М1, М2, М3 і М4, а моменти сил МО1), МО(Р2), МО3) і МО4), отримаємо:

М1 = МО1), М2 = МО2), М3 = МО3), М4 = МО4) (1)

 

Складаючи сили Р1, Р2, Р3 і Р4, прикладені в центрі приведення 0 (відзначені на рисунку двома рисками): одержуємо результуючу силу Rгл, що дорівнює їх геометричній сумі й прикладену в тій же точці О:

Rгл= Р1 + Р2 + Р3 + Р4.

Складаючи пари (Р1, Р1), (Р2, Р2) (Р3, Р3) і (Р4, Р4) - одержимо результуючу пару, момент якої Мгл дорівнює алгебраїчній сумі моментів пар, що його складають. Отже:

Мгл1 + М2 + М34. (2)

Маючи на увазі рівності (1), вираження (2) можна надати так:

Мгл = М01) + М02) + М03) + М04), або

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. А) Заробітна плата її форми та системи.
  11. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  12. А) Поліпшення системи зворотного зв'язку.




Переглядів: 766

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Головний вектор і головний момент.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.