Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проведення маневрів.

Прямування з підштовхуючим локомотивом.

Прямування подвійною тягою.

Один короткий – Вимога до машиніста другого локомотива зменшити тягу;

Два коротких - Вимога до машиніста другого локомотива збільшити тягу;

Два довгих і два коротких - Вимога до машиніста другого локомотива “Опустити струмоприймач“.

У всіх випадках подається машиністом ведучого локомотива; повторює сигнал машиніст другого локомотива.

 

Два коротких – Вимога почати підштовхування;

Один короткий, один довгий і один короткий – Вимога припинити підштовхування, але не відставним від поїзда;

Чотири довгих - Вимога припинити підштовхування та повернутися назад.

У всіх випадках подається машиністом ведучого локомотива; повторює сигнал машиніст відштовхуючого локомотива.

 

Примітка. Під час прямування поїзда подвійною тягою з підштовхуючим локомотивом машиніст другого локомотива повторює всі сигнали слідом за подачею їх з підштовхуючого локомотива. Порядок подачі у цьому випадку машиністом підштовхуючого локомотива сигналу “Опустити струмоприймач” встановлюється начальником залізниці.

При наявності радіозв’язку звукові сигнали під час прямування поїздів подвійною тягою або з підштовхуючим локомотивом можуть замінятися радіопереговорами між машиністами.

 

Один довгий – “Дозволяється локомотиву прямувати управлінням уперед”;

Два довгих – “Дозволяється локомотиву прямувати управлінням назад”;

Два коротких – “Тихіше”;

Три коротких – “Стій!”.

 

Звукові сигнали під час маневрів подаються ручним свистком або духовим ріжком.

 

Сигнали під час маневрів мають повторюватися свистками локомотива (моторвагонного рухомого складу), які підтверджують прийняття їх до виконання.

Завдання сигналісту або черговому стрілочного поста установити стрілку на ту чи іншу колію може подаватися звуками різної тривалості (свистками локомотивів і свистками керівників маневрів) або іншими засобами залежно від технічного оснащення станції у відповідності з порядком, установленим технічно-розпорядчим актом станції.

 

Сповіщальний сигнал.

Один довгий свисток локомотива (моторвагонного поїзда) і дрезини, подається при:

- наближенні поїзда до станцій, колійних постів, пасажирських зупинних пунктів, переносних та ручних сигналів, що вимагають зменшення швидкості, сигнальних знаків “С”, виїмок, кривих ділянок колії, тунелів, переїздів, знімних дрезин, знімних ремонтних вишок, колійних вагончиків і інших знімних рухомих одиниць;

- наближенні поїзда до місця робіт, починаючи з кілометра, що передує вказаному у попередженні, незалежно від наявності переносних сигналів;

- сприйнятті ручного сигналу “Опустити струмоприймач”, що подається сигналістом;

- наближенні до людей, які знаходяться на колії, та в інших випадках, вказаних у наказах начальника залізниці;

- прямуванні по правильній колії під час туману, заметілі та за інших несприятливих погодних умов, що знижають видимість (повторюється декілька разів);

- при зустрічі поїздів на перегонах двоколійних ділянок, перший сигнал – при наближенні до зустрічного поїзда; другий – при підході до хвостової частини зустрічного поїзда.

Один довгий, один короткий і один довгий свисток локомотива (моторвагонного поїзда) і дрезини, подається при:

- прямуванні по неправильній колії під час туману, заметілі та за інших несприятливих погодних умов, що знижають видимість (повторюється декілька разів).

 

Складачі поїздів, які припинили маневри через приймання поїзда, сигналісти та чергові стрілочного поста за сповіщальним сигналом зобов’язані кожний на своїй ділянці перевірити й упевнитись у тому, що безпека руху поїзда, який приймається забезпечена.

 

 

Сигнал пильності.

Один короткий і один довгий свисток локомотива (моторвагонного поїзда) і періодично повторюється:

- при підході до прохідного світлофора з червоним вогнем, що має умовно-дозволяючий сигнал, і подальшому прямуванні по блок-ділянці;

- під час проходження прохідного світлофора з червоним вогнем, а також з незрозумілим показанням чи погаслим після стоянки перед ним і подальшому прямуванні по блок-ділянці;

- при підході до вхідного світлофора з місячно-білим вогнем запрошуючого сигналу та в усіх інших випадках приймання поїзда на станцію при забороняючому показанні або погаслих основних вогнях вхідного сигналу;

- при прийманні поїзда по неправильній колії (при відсутності вхідного сигналу по цій колії). Цей сигнал має подаватися і під час подальшого прямування по горловині станції.

Наближення поїзда.

Звукові сигнали про наближення поїзда подаються:

- на перегоні – обхідниками залізничних колій і штучних споруд, черговими переїздів, керівниками колійних і робіт по контактній мережі чи працівниками, які супроводжують знімні ремонтні вишки та колійні вагончики;

- на станціях – сигналістами та черговими вхідних стрілочних постів.

Один довгий – оголошення про наближення непарного поїзда;

Два довгих – оголошення про наближення парного поїзда.

На станціях і перегонах, розміщених у межах великих міст і населених пунктів, курортних місць, за переліком, визначеним начальником залізниці, подача звукових сигналів локомотивами (моторвагонними поїздами) має проводитися свистком малої гучності за винятком випадків прямування локомотивів у поїздах з підштовхуванням, виникнення загрози наїзду на людей або на перешкоди, а також при необхідності подачі сигналів пильності та тривоги.

На цих же станціях сигнали свистком локомотива (моторвагонного поїзда) не подаються при відправленні поїздів, випробуванні автогальм і під час руху по деповських коліях. Порядок сповіщання пасажирів про відправлення поїздів на таких станціях встановлюється начальником залізниці.

 

Сигнали тривоги.

Сигнали тривоги подаються гудками, свистками локомотивів (моторвагонних поїздів) і дрезин, сиренами, духовими ріжками, військовими сигнальними трубами, ударами у підвішені металеві предмети.

Звуки, що позначені у схемі звукових сигналів, у випадку подачі їх ударами відтворюються:

довгі – часто повторюваними один за одним ударами;

короткі – рідкими ударами за числом необхідних коротких звуків.

 

“Загальна тривога”група сигналів з одного довгого та трьох коротких звуків – подається (у разі необхідності кожним працівником залізниці) у таких випадках:

- при виявленні на колії несправності, що загрожує безпеці руху;

- при зупинці поїзда у сніжному заносі, при аварії поїзда та в інших випадках, коли потрібна допомога.

 

“Пожежна тривога”група сигналів з одного довгого і двох коротких звуків

подається у разі необхідності кожним працівником залізниці.

“Повітряна тривога”ряд коротких звуків безперервно протягом 2–3 хвилин або протяжним звучанням сирен.

На станціях, заводах та інших підприємствах залізничного транспорту, розміщених у містах, сигнал повітряної тривоги, що подається у місті сиренами або передається через радіотрансляційну мережу, зразу ж повторюється сиренами, а також свистками локомотивів (моторвагонних поїздів) і дрезин, а також гудками.

На станціях, заводах та інших підприємствах залізничного транспорту, розміщених за межами міст, сигнал повітряної тривоги подається такими ж засобами за розпорядженням відповідно начальника станції, заводу підприємства.

На перегонах сигнал повітряної тривоги подається свистками локомотивів (моторвагонних поїздів) і дрезин:

- у військових поїздах – за розпорядженням спостерігача, який призначається із особового складу частини, що перевозиться;

- в інших поїздах – машиністом локомотива, який веде поїзд. При наявності залізничної радіотрансляційної мережі (у поїздах, на станціях, заводах й інших підприємствах залізничного транспорту) оголошення про подачу сигналу повітряної тривоги проводиться також через цю мережу.

 

“Радіаційна небезпека” чи “Хімічна тривога”група сигналів з одного довгого та одного короткого звуків протягом 2–3 хвилин – подається:

- на перегонах свистками локомотивів (моторвагонних поїздів);

- на станціях, заводах та інших підприємствах залізничного транспорту – частими ударами у підвішені металеві предмети. Сигнал “Радіаційна небезпека” чи “Хімічна тривога” на станціях, заводах та інших підприємствах залізничного транспорту подається за розпорядженням відповідно начальника станції, заводу, підприємства, а на перегонах – машиністом ведучого локомотива (моторвагонного поїзда) та водієм дрезини.

При наявності залізничної радіотрансляційної мережі сповіщання про радіоактивну чи хімічну небезпеку проводиться також через цю мережу передаванням тексту названих сигналів.

 

Про закінчення повітряної тривоги, а також коли мине загроза ураження радіоактивними чи отруйними речовинами, працівники залізниць та пасажири сповіщаються:

- на станціях, заводах та інших підприємствах залізничного транспорту – за вказівкою відповідно начальника станції, заводу, підприємства чи особи, ними уповноваженої, через радіотрансляційну мережу та інші засоби зв’язку, включаючи посильних;

- у пасажирських поїздах – за вказівкою начальника поїзда (механіка-бригадира), що передається через працівників, які обслуговують поїзд, і через поїзну радіотрансляційну мережу;

- у людських та військових поїздах – за вказівкою начальника ешелону засобами зв’язку ешелону при одержанні повідомлення чергового по станції;

- у вантажно-пасажирських, поштово-багажних і вантажних поїздах – черговим по станції.

 

8.11. Ручні сигнали.

 

Загальний випадок.

 

“Стій! Рух заборонено”:

а) червоним розгорнутим прапором вдень і червоним вогнем ручного ліхтаря вночі;

б) рухом по колу жовтого прапора, руки чи якого-небудь предмета вдень і рухом по колу ліхтаря з вогнем будь-якого кольору вночі (при відсутності вдень червоного прапора, а вночі – ручного ліхтаря з червоним вогнем).

“Дозволяється рух із швидкістю, що вказана у попередженні чи у наказі начальника залізниці, а при відсутності цих вказівок – із швидкістю не більше 25 км / год”:

а) жовтим розгорнутим прапором вдень і жовтим вогнем ручного ліхтаря вночі (жовтий вогонь ручного ліхтаря застосовується тільки у межах станції);

б) повільним рухом вгору і вниз (по дузі) ручного ліхтаря з прозоро- білим вогнем (при відсутності вночі ручного ліхтаря з жовтим вогнем на станції).

Сигнал зменшення швидкості на перегоні вночі в усіх випадках:

повільним рухом вгору і вниз ручного ліхтаря з прозоро-білим вогнем.

“Опустити струмоприймач”:

вдень – повторними горизонтальними рухами правої руки перед собою при піднятій вертикально лівій руці;

вночі – повторними вертикальними і горизонтальними рухами ліхтаря з прозоро-білим вогнем.

 

 

Випробування автогальм.

Провести пробне гальмування (після усного попередження):

вдень – піднятою вертикально рукою; вночі – піднятим ручним ліхтарем з прозоро-білим вогнем (машиніст відповідає одним коротким свистком локомотива та приступає до гальмування).

Відпустити гальма:

вдень – рухами руки перед собою по горизонтальній лінії; вночі – таким ж рухами ручного ліхтаря з прозоро-білим вогнем (машиніст відповідає двома короткими свистками локомотива та відпускає гальма).

 

Для передачі вказівки для випробування автогальм можуть застосовуватися радіозв’язок або пристрої двостороннього паркового зв’язку.

 

 

Зустріч та проводжання поїздів черговим по станції.

Проводжання поїздів, при відправленні чи проході по станції без зупинки:

вдень – піднятий вертикально на витягнуту руку ручний диск, пофарбований у білий колір з чорною каймою, або згорнутий жовтий прапор;

вночі – піднятий ручний ліхтар з зеленим вогнем.

Це означає, що поїзд може відправлятися зі станції (з колій, що не мають вихідних сигналів, при наявності відповідного дозволу на зайняття перегону) або прямувати без зупинки із швидкістю, встановленою для проходу по станції. Вказаний сигнал при прямуванні поїзда без зупинки показується до проходу локомотива прибуваючого поїзда мимо чергового по станції.

 

Зупинка пасажирського, поштово-багажного і вантажно-пасажирського поїзда, якщо його нема за розкладом:

вдень – ручний червоний диск або розгорнутий червоний прапор;

вночі – червоний вогонь ручного ліхтаря.

На станціях, де робоче місце чергового по станції винесене на стрілочний пост, черговий по станції у випадку приймання поїзда на бокову колію або з зупинкою на станції (незалежно від розкладу) показує:

вдень – розгорнутий жовтий прапор;

вночі – жовтий вогонь ручного ліхтаря.

 

Черговий по станції повинен зустрічати та проводжати поїзди у головному уборі з верхом червоного кольору.

 

 

Зустріч поїздів сигналістами та черговими стрілочних постів.

Пропуск по головній колії без зупинки на станції:

вдень – із згорнутим жовтим прапором; вночі – з прозоро-білим вогнем ручного ліхтаря;

Приймання поїзда на бокову колію чи з зупинкою на станції:

вдень – із розгорнутим жовтим прапором; вночі – з жовтим вогнем ручного ліхтаря.

Проводжання поїздів, що відправляються зі станції, в усіх випадках:

вдень – із згорнутим жовтим прапором; вночі – прозоро-білим вогнем ручного ліхтаря.

 

Відправлення пасажирських поїздів та зустріч поїздів на перегонах.

Сигнал зупинки з поїзда подається машиністу локомотива:

вдень – розгорнутим червоним прапором;

вночі – червоним вогнем ручного ліхтаря.

 

При відправленні пасажирського поїзда зі станції після зупинки провідники пасажирських вагонів з радіо купе (штабного) і хвостового (крім випадків відправлення поїздів із тупикових колій) повинні показувати у бік пасажирської платформи (до кінця платформи):

вдень – згорнутий жовтий прапор;

вночі – ручний ліхтар з прозоро-білим вогнем.

Це вказує на благополучне прямування поїзда. Провідники інших вагонів при зрушенні поїзда зачиняють бокові двері вагона і спостерігають через тамбурне вікно за можливою подачею сигналів при прямуванні вздовж платформи.

 

На перегонах обхідники залізничних колій і штучних споруд та чергові переїздів при вільності колії зустрічають поїзди:

вдень – із згорнутим жовтим прапором;

вночі – із прозоро-білим вогнем ручного ліхтаря.

У місцях, огороджених сигналами зменшення швидкості чи зупинки, вони зустрічають поїзди вдень чи вночі з сигналами, що відповідають установленим на колії.

 

Проведення маневрів.

“Дозволяється локомотиву прямувати управлінням уперед”:

вдень – рухом піднятої вверх руки з розгорнутим жовтим прапором (по дузі), вночі – рухом ручного ліхтаря з прозоро-білим вогнем.

“Дозволяється локомотиву прямувати управлінням назад”:

вдень – рухом опущеної вниз руки з розгорнутим жовтим прапором (по дузі), вночі – рухом ручного ліхтаря з прозоро-білим вогнем.

“Тихіше”:

вдень – повільними рухами вверх і вниз (по дузі) розгорнутого жовтого прапора, вночі – рухом ручного ліхтаря з прозоро-білим вогнем.

“Стій!”:

вдень – рухами по колу розгорнутого червоного чи жовтого прапора, вночі – рухом ручного ліхтаря з будь-яким вогнем.

 

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  3. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  4. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  5. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  8. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  9. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  10. Березня 1991 р. — проведення референдуму щодо збереження СРСР.
  11. БУХГАЛТЕРСЬКІ ПРОВЕДЕННЯ З РОЗРАХУНКІВ ІЗ ПДВ
  12. Варіанти проведення промислової політики для України




Переглядів: 801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пасажирські станції | Система напівавтоматичного блокування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.