Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система напівавтоматичного блокування

Система автоблокування

Пристрої СЦБ на перегонах і станціях.

Існує автоматичне блокування АБ і напівавтоматичне блокування ПАБ. При обох видах дозвіл зайняти перегін здійснюється сигналами відкритих вихідних і прохідних світлофорів. Це дозволяє замикати перегони блокуванням вихідних світлофорів. Світлофори на станціях при колійному блокуванні нормально закриті. Відкриття любого з вихідних світлофорів виключає можливість відкриття останніх, що служать для відправлення на цей же перегін поїздів з інших колій станції.

При АБ перегін між станціями поділяється на більш короткі блок-ділянки: 1000-2600 м., які розділені прохідними світлофорами, які відділяють один від одного на міжстанційному перегоні кілька поїздів. Потяги відправляють, не чекаючи , поки попередньо відправлені потяти прибудуть на сусідню станцію (наступну). Це підвищує пропускну здатність залізниці.

Порядок руху поїздів виконується так : під час відправлення поїзду зі станції дозвіл машиністу зайняти блок-ділянку перегону подається вихідними світлофором, що відкривається черговим по станції. Блокування першої блок-ділянки відбувається в той момент, коли вихідний світлофор при проході повз нього головою поїзду автоматично закривається і тим самим замикається огороджена блок-ділянка.

Розблокування цієї ділянки здійснюється автоматично, коли ділянка буде звільнена поїздом і тоді можна буде відкривати знову вихідний світлофор і відправляти наступний потяг.

Аналогічно відбувається рух поїзду по перегону повз прохідні світлофори, які нормально відкриті і дозволяють рух на блок-ділянку.

В залежності від умов експлуатації існує:

- одноколійне АБ

- двоколійне АБ

- двостороннє АБ

Одноколійне АБ використовується на одноколійних ділянках перегону. Рух здійснюється в обох напрямах.

Двоколійне АБ – на двоколійних ділянках перегону, де рух на колії здійснюється у своєму визначеному напрямі (це одностороннє АБ). Якщо рух по кожній з двох колій здійснюється в обох напрямах, то це – двостороннє АБ.

АБ є постійного струму (використовується на ділянках з автономною тягою – тепловозна, парова) і кодове АБ (на електрифікованих ділянках, рейкові кола живляться змінним струмом).

 

Колійне ПАБ (напівавтоматичне АБ – коли поїзд відправлено на перегін зі станув, то інший поїзд не відправлять на перегін ні з цієї, ні з протилежної станції, поки поїзд не прибуде на потрібну зустрічну станцію і не звільнить цей перегін) використовується на одноколійних ділянках перегонів. Для збільшення пропускної здатності на одноколійних лініях міжстанційні перегони розділяють блокпостами (щоб скоротити протяжність міжстанційного перегону) на 2 міжпостові перегони, а на блокпосту встановлюють прохідний світлофор і апарати ПАБ, які обслуговуються черговим цього роздільного пункту, або які діють автоматично.

Відправляють поїзд зі станції на перегін по відкритому вихідному світлофору (дозволяючому показанню). Голова електропоїзда заїжджає за світлофор , світлофор закривається і не система не дозволяє його відкрити поки поїзд не звільнить цей перегін (заїде на наступну станцію або за блок-пост).

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 898

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення маневрів. | Системи СЦБ на перегонах і станціях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.