Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Системи СЦБ на перегонах і станціях

Автоматична локомотивна сигналізація

Електрожезлова система

Електрожезлової системи вже не існує. Коли вона діяла, то лише на мало діяльних одноколійних ділянках і під»уїзних коліях для розмежування поїздів. Дозволом зайняти перегін було вручення жезла машиністу локомотива черговим по станції.

Нормально жезли даного перегону були замкнені в жезлових апаратах, що були встановлені на станціях, що одмежували один спільний перегін. Станція, яка хотіла відправити поїзд , по рації зверталася за згодою до сусідньої станції, куди мали відправляти поїзд, остання даючи згоду , за допомогою електричних схемок відмикала замкнений жезл. Машиніст, отримавши жезл, відправляється, а перегін лишається зайнятий до моменту його звільнення поїздом. Прибувши, машиніст віддавав жезл, який знову замикали в апараті.

 

Автоматична локомотивна сигналізація (АЛС) може використовуватися як самостійний засіб сигналізації та зв’язку при русі поїздів. При цьому рух поїздів на перегоні здійснюється лише за сигналами локомотивного світлофора, які сигналізують про вільність або зайнятість блок-ділянки, що знаходиться попереду.

- зелений вогонь локомотивного світлофора дозволяє рух із встановленою швидкістю, говорить, що попереду вільно не менше двох блок-ділянок, не враховуючи тієї, на якій поїзд

- жовтий вогонь локомотивного світлофора дозволяє рух із зменшеною швидкістю, попереду вільна 1 блок-ділянка

- жовтий з червоним вогонь локомотивного світлофора – рух з готовністю зупинитися до появи червоно вогню, бо наступна блок-ділянка зайнята

- червоний вогонь локомотивного світлофора загоряється при вступ ленні поїзду на зайняту блок-ділянку. СТОП!

- білий вогонь локомотивного світлофора говорить, що локомотивні пристрої ввімкнені, але сигнали з колії на локомотив не передаються (локомотивні котушки не приймають коди з колії, які можливо відсутні)

Але прийом і відправлення поїзду зі станції здійснюється по сигналам вхідного або вихідного світлофора. При цьому сигнали колійних світлофорів передаються в кабіну локомотива пристроями локомотивної сигналізації як і при АБ.

 

До пристроїв СЦБ на станціях відносяться : електрична, диспетчерська і механічна централізація стрілок та сигналів, маршрутно-контрольні пристрої та станційне обладнання. Ці пристрої призначені для швидкого виконання операцій по прийому , відправленню і пропусканню поїздів і забезпечення безпеки їх руху.

Є такі послідовні етапи роботи цих пристроїв:

- підготовка маршруту (перевод стрілок у положення, в якому вони повинні бути у встановлюваному маршруті; замикання притиснутого вістряка кожної стрілки цього маршруту з перевіркою щільності прилягання його до рамної рейки – менше 4мм притиснутий, 125 мм і більше – відтиснутий; контроль фактичного положення стрілок)

- контроль установки і вільності маршруту (контроль стрілок у маршруті, вільність встановленого маршруту)

- відкриття світлофору (замикання стрілок, щоб під поїздом не перевелись, виключення ворожих і лобових маршрутів, відкриття світлофора)

- розмикання маршруту (закриття світлофора, фіксування про слідування поїзду по стрілкам маршруту і їх розмикання).

 

На станціях з ручним керуванням стрілок взаємну залежність між положенням стрілок, що входять у маршрут, і сигналами світлофорів, що дозволяють слідування по маршруту, забезпечують найбільш прості маршрутно-контрольні пристрої. Тоді на стрілках встановлюють по 2 стрілочних контрольних замки системи Мєлєнтьєва. Із замків може бути взятий один з двох ключів, але після установки стрілки в положення, що відповідає цьому замку, і після провертання ключа у ньому за умови, що вістряк буде замкнений в цьому положенні. Витягнений з контрольного замка ключ вкаже, в якому положенні знаходиться і замкнена стрілка.

Витягненим ключем черговий стрілочного посту відмикає на апараті стрілочного посту рукоятку маршруту, що йому задали по телефону.

Коли черговий поверне цю рукоятку, то замкне ключі стрілок в апараті і зафіксує установку маршруту. Тоді відкриє світлофор.

Стрілок і сигналів ключової залежності вже практично немає.

 

9.6. До пристроїв колійного загородження належать:

Колійні упори – призначені для загородження руху в тупиках; вони будуються з брусів, шпал, старих рейок, залізобетонних шпал, заповнені піском, щебенем, виконані у вигляді призми, на якій ставиться брус із сигнальними світловідбивачами

Поворотні бруси – для загородження руху на під»уїзних коліях, встановлюють сигнальний ліхтар, який вночі в закритому положенні машиністу сигналізує червоним світлом, у відкритому-білим.

Сигнальні башмаки, гостряки і стрілки, які не допускають виходу рухомого складу на головні колії із під»уїзних колій із крутим спуском

Уловлюючи і запобіжні тупики, які також не допускають виходу рухомого складу із прилеглих ліній і під»уїзних колій на колії організованого руху поїздів.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. VI. Філогенез нервової системи
  9. Автокореляційна характеристика системи
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  12. Автоматизовані форми та системи обліку.




Переглядів: 1997

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система напівавтоматичного блокування | Диспетчерська централізація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.