МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Гальмове обладнання локомотивівПневматичне гальмове обладнання локомотивів складається з: • компресорів— машин, які створюють (стискують) і нагнітають стиснуте повітря в головний резервуар ((7,3-8,8) х 105 Па); • головного резервуараз регулятором тиску, який за тиску понад 8,8 х 105 Па відключає компресор; • крана машиніста,яким управляються гальма поїзда; • крана допоміжного гальма,яким управляються гальма тільки локомотива; • магістралі живлення(від головного резервуара до крана машиніста або крана допоміжного гальма); • гальмової магістралі(від крана машиніста на локомотиві до вагонів поїзда); •магістралі повітропроводу допоміжного гальма(від крана допоміжного гальма до гальмових циліндрів локомотива); • арматури управління(манометри, повітроохолоджувачі, реле тиску, запобіжне реле тощо); • приладів гальмування(гальмові циліндри); • важільної передачі— системи важелів, башмаків з колодками, які з'єднуються тягами. Пасажирські локомотиви, як правило, обладнують електромагнітним гальмом. Додатково до пневматичних гальмових приладів установлюється спеціальне джерело електричного струму, яким управляється це гальмо. Крани машиніста обладнуються електричним контролером і блоком управління, до якого входять реле, резистори, випрямний міст, панель виводів і вимірювальні прилади. Пневматичне гальмове обладнання вантажного вагона складається з: • гальмової магістраліз кінцевими кранами, з'єднувальними рукавами і стоп-кранами (якщо є перехідна площадка), призначеної для передачі стисненого повітря в поїзді; • роз'єднувального крана,яким відключається гальмова система вагона від гальмової магістралі поїзда; • повітророзподільника,до якого підводяться три труби: від гальмової магістралі, від запасного резервуара і від гальмового циліндра; призначений для автоматичного розподілу стисненого повітря між запасним резервуаром і гальмовим циліндром; • запасногорезервуара, призначеного для накопичення і зберігання стисненого повітря; • гальмового циліндра,призначеного для передачі тиску стиснутого повітря через поршень циліндра, систему тяг і важелів на гальмові колодки; • авторежиму— спеціального приладу, який розташовується між повітророзподільником і гальмовим циліндром, призначеного для автоматичного регулювання тиску в гальмовому циліндрі в залежності від навантаження вагона; • важільної передачі(важелів, тяг, башмаків з колодками). Для приведення в дію гальм тиск в гальмовій магістралі за допомогою крана машиніста зменшується, при цьому магістральна частина повітро-розподілювача спрацьовує і приводить у дію його головну частину, яка з'єднує запасний резервуар через авторежим з гальмовими циліндрами. Тиск у циліндрах установлюється автоматично авторежимом залежно від навантаження вагона. Коли гальма відпускаються, повітророзрядник з'єднує гальмовий циліндр з атмосферою, а гальмову магістраль — із запасним резервуаром. Поршень циліндра і важільна передача за допомогою пружини повертається у вихідне положення. Читайте також:
|
||||||||
|