МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Гальмове обладнання локомотивівПневматичне гальмове обладнання локомотивів складається з: • компресорів— машин, які створюють (стискують) і нагнітають стиснуте повітря в головний резервуар ((7,3-8,8) х 105 Па); • головного резервуараз регулятором тиску, який за тиску понад 8,8 х 105 Па відключає компресор; • крана машиніста,яким управляються гальма поїзда; • крана допоміжного гальма,яким управляються гальма тільки локомотива; • магістралі живлення(від головного резервуара до крана машиніста або крана допоміжного гальма); • гальмової магістралі(від крана машиніста на локомотиві до вагонів поїзда); •магістралі повітропроводу допоміжного гальма(від крана допоміжного гальма до гальмових циліндрів локомотива); • арматури управління(манометри, повітроохолоджувачі, реле тиску, запобіжне реле тощо); • приладів гальмування(гальмові циліндри); • важільної передачі— системи важелів, башмаків з колодками, які з'єднуються тягами. Пасажирські локомотиви, як правило, обладнують електромагнітним гальмом. Додатково до пневматичних гальмових приладів установлюється спеціальне джерело електричного струму, яким управляється це гальмо. Крани машиніста обладнуються електричним контролером і блоком управління, до якого входять реле, резистори, випрямний міст, панель виводів і вимірювальні прилади. Пневматичне гальмове обладнання вантажного вагона складається з: • гальмової магістраліз кінцевими кранами, з'єднувальними рукавами і стоп-кранами (якщо є перехідна площадка), призначеної для передачі стисненого повітря в поїзді; • роз'єднувального крана,яким відключається гальмова система вагона від гальмової магістралі поїзда; • повітророзподільника,до якого підводяться три труби: від гальмової магістралі, від запасного резервуара і від гальмового циліндра; призначений для автоматичного розподілу стисненого повітря між запасним резервуаром і гальмовим циліндром; • запасногорезервуара, призначеного для накопичення і зберігання стисненого повітря; • гальмового циліндра,призначеного для передачі тиску стиснутого повітря через поршень циліндра, систему тяг і важелів на гальмові колодки; • авторежиму— спеціального приладу, який розташовується між повітророзподільником і гальмовим циліндром, призначеного для автоматичного регулювання тиску в гальмовому циліндрі в залежності від навантаження вагона; • важільної передачі(важелів, тяг, башмаків з колодками). Для приведення в дію гальм тиск в гальмовій магістралі за допомогою крана машиніста зменшується, при цьому магістральна частина повітро-розподілювача спрацьовує і приводить у дію його головну частину, яка з'єднує запасний резервуар через авторежим з гальмовими циліндрами. Тиск у циліндрах установлюється автоматично авторежимом залежно від навантаження вагона. Коли гальма відпускаються, повітророзрядник з'єднує гальмовий циліндр з атмосферою, а гальмову магістраль — із запасним резервуаром. Поршень циліндра і важільна передача за допомогою пружини повертається у вихідне положення. Читайте також:
|
||||||||
|