Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Системи пневматичних гальм і управління ними

Залежно від типу повітророзподільника і крана машиніста, пневма­тичні гальма бувають:

• прямодіючі неавтоматичні, в яких при гальмуванні стисне­не повітря із головного резервуара надходить безпосередньо в галь­мові циліндри (тому називаються прямодіючими) і у випадку пошко­дження повітропроводу (падіння тиску) рухомий склад не гальму­ється (тому називаються неавтоматичними). Такі гальма застосову­ються переважно на локомотивах;

• непрямодіючі автоматичні , які в своїй системі крім голо­вного резервуара і гальмових циліндрів мають повітророзподільники і запасні резервуари, куди з гальмової магістралі надходить стиснене повітря (тому називаються непрямодіючими), при пошкодженні галь­мової магістралі і падінні тиску в гальмовій магістралі, після відповідного спрацювання повітророзподільника, рухомий склад автоматично загальмовується (тому називаються автоматичними). Такі гальма застосовуються переважно в пасажирських поїздах;

- прямодіючі автоматичні, які від непрямодіючих автома­тичних відрізняються тільки особливою будовою крана машиніста і повітророзподільників, які забезпечують поповнення стисненого повітря під час гальмування і, таким чином, підтримують постійний тиск в них. Кран машиніста 3 при поїзному положенні підтримує необхідний тиск повітря в гальмовій магістралі і запасних резервуарах.

Двигуни постійного струму, в тому числі і тягові, мають властивість зворотної роботи, тобто можуть працювати як генератори. При цьому кінетична і потенціальна енергія поїзда перетворюється в електричну. Одержана енергія переходить в теплову в резисторах або повертається в контактну мережу. В залежності від цього відбуваються три види елект­ричного гальмування: реостатне, рекуперативне і змішане.

За реостатного гальмування тягові двигуни відключають від контакт­ної мережі і включають на гальмові резистори. Перевагою цього способу гальмування є незалежність гальмового процесу від наявності напруги в контактній мережі. Застосовуються дві системи реостатного гальмування: з самозбудженням двигунів і з незалежним збудженням. У першому випад­ку обмотки збудження двигунів з'єднані послідовно з обмотками їх якорів. Щоб здійснити перехід з тягового режиму в гальмовий, реверсором міня­ють місцями початок і кінець обмоток збудження. В двигунах виробляється електричний струм. Проте самозбудження протікає повільно і потрібний певний час для створення необхідної гальмової сили. Щоб прискорити са­мозбудження в обмотки подається додаткова напруга. Реостатне гальму­вання з незалежним збудженням дозволяє регулювати гальмування у відповідності зі зміною напруги незалежного джерела додаткової напруги.

В електровозах змінного струму реостатне гальмування здійснюється за такими ж принципами, як і на електровозах постійного струму. На еле­ктровозах ВЛ80Т і ВЛ80' застосовують схему реостатного гальмування з незалежним збудженням тягових двигунів.

За рекуперативного гальмування енергія, що рекуперується електро­возом, може споживатися електровозами, які працюють на одній ділянці в тяговому режимі. Якщо таких електровозів немає або необхідна їм енергія менше тієї, що рекуперується, то збиткова енергія через спеціальні інвертори, які установлюються на тягових підстанціях, направляється в енергосистему. Рекуперативне гальмування на електровозах змінного струму, на відміну від рекуперації на електровозах постійного струму, су­проводжується процесом інвертування, тобто перетворення генерованого тяговими двигунами постійного струму в змінний, бо в контактній мережі, куди він має подаватись, протікає змінний струм. Інвертування — це про­цес зворотний випрямленню. Виходячи з цього, випрямний пристрій на електровозах змінного струму, зібраний з тиристорів, що управляються, можна використовувати як інвертор.

Застосування рекуперації дає великий ефект. На окремих ділянках із крутими спусками може бути збережено до 20% тягової електроенергії, крім того, відпадає необхідність витрачати енергію для підгальмовування поїзда на спуску.

На електровозах і електропоїздах іноді застосовується змішане елект­ричне гальмування, яке поєднує реостатне і рекуперативне гальмування.

Порівняно з пневматично-механічним гальмуванням електричне сприяє зменшенню експлуатаційних витрат на заміну гальмових колодок і ремонт гальмової системи рухомого складу, автоматизації управління гальмовими процесами.

Разом з тим за електричного гальмування посилюється зосереджений силовий вплив локомотива і передніх вагонів поїзда на колію, що приводить до руйнування її на ділянках гальмування, а при перевищенні розрахунко­вих гальмових сил в голові поїзда може призвести до витиснення легковаго­вих вагонів. Деякі види електричного гальмування не можуть використову­ватись для екстренного гальмування. Його використовують переважно для плавного підгальмовування і регулювання швидкості руху поїзда на спусках.

 

12. Локомотивне та вагонне господарства.

 

12.1. Класифікація вагонів.

Вагон – це несаморухома одиниця рухомого складу, що призначена для перевезення пасажирів та вантажів.

Класифікація:

- за призначенням:

- пасажирські;

- вантажні.

- за кількістю осей:

- двоосні;

- чотириосні;

- шестиосні;

- восьмиосні;

- багатоосні.

- за шириною колії:

- ширококолійні;

- вузькоколійні.

- за будовою кузова та матеріалом виготовлення:

- суцільнометалеві;

- клепані;

- зварні;

- дерев’яні.

- за режимом експлуатації:

- загальносітьові;

- промислового транспорту.

 

До вантажних вагонів належать криті вагони, піввагони, платформи, цистерни, спеціалізовані вагони для перевезення вантажів: вагони бункерного типу, термоси, рефрижераторні вагони, у тому числі АРВ, зерновози, транспортери, контейнеровози, а також спеціальні вагони вантажного типу.

 

До пасажирських вагонів належать вагони для перевезення пасажирів, поштові, багажні, вагони-ресторани, службово-технічні (службові, клуби, санітарні, випробувальні та вимірювальні, лабораторії та інші спеціальні вагони пасажирського типу).

 

Спеціального призначення: зерновози, хпер-дозатори, думпкарні, транспортери, ізотермічні (рефрежиратори, для вантажів що швидко псуються), автомобілевози.

 

Кожна одиниця рухомого складу, у тому числі спеціального самохідного і несамохідного рухомого складу, повинна мати такі розпізнавальні чіткі знаки і написи:

- Державний герб (на локомотивах і пасажирських вагонах);

- знак Державної адміністрації залізничного транспорту України;

- ініціали залізниці (крім вагонів);

- номер (для пасажирських вагонів містить код приписки);

- табличку заводу-виготовлювача із зазначенням місця будівництва;

- дати і місця проходження визначених видів ремонту;

- маса тари (крім локомотивів і спеціального самохідного рухомого складу).

Крім того, мають бути нанесені такі написи:

на локомотивах, МВРС і спеціальному самохідному рухомому складі:

- конструкційна швидкість;

- серія;

- назва депо або іншого підприємства приписки;

- таблички і написи про огляд резервуарів, контрольних приладів і котла;

- на пасажирських вагонах, МВРС і спеціальному самохідному рухомому складі, на якому передбачається доставка робітників до місця виконання робіт і у зворотному напрямку – кількість місць;

- на вантажних вагонах – вантажопідйомність.

- На тендерах паровозів мають бути позначені серія, номер та ініціали залізниць приписки.

 

Інші знаки і написи на рухомому складі і спеціальному самохідному рухомому складі наносяться у порядку, встановленому Укрзалізницею.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  4. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  5. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. IV. Розподіл нервової системи
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. Філогенез кровоносної системи
  10. Oracle Управління преміальними
  11. POS-системи
  12. VI. Філогенез нервової системи




Переглядів: 2991

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гальмове обладнання локомотивів | Вимоги ПТЕ до утримання колісних пар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.