Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 235

2) офіційні спостерігачі від іноземних держав та міжнарод­них організацій;

3) представники засобів масової інформації.

На засіданнях окружної чи дільничної виборчої комісії, у гому числі при підрахунку голосів та встановленні результатів 11 їлосування, на виборчій дільниці в день виборів у приміщенні, |Є проводиться голосування, мають право бути присутніми без ииволу чи запрошення відповідної комісії лише такі особи:

1) члени виборчих комісій вищого рівня;

2) кандидати у депутати, уповноважені особи партій (бло­ці и), офіційні спостерігачі від партій (блоків) — суб'єктів вибор­чого процесу (разом не більше двох осіб — кандидатів у депута­ті і, уповноважених осіб чи офіційних спостерігачів — від однієї партії чи блоку);

3) офіційні спостерігачі від громадських організацій (разом Ив більше трьох осіб від різних громадських організацій);

4) офіційні спостерігачі від іноземних держав і міжнарод­них організацій;

5) представники засобів масової інформації (не більше двох і іСІб від одного засобу масової інформації).

Інші особи, крім зазначених вище, можуть бути присутніми на засіданні виборчої комісії тільки з дозволу або на запрошен­ня цієї комісії, про що приймається рішення на засіданні вибор­чої комісії.

Перебування осіб, не передбачених вище, на виборчій діль­ниці під час проведення голосування, а також на засіданні вибор­чої комісії при підрахунку голосів та встановленні результатів іі і юсування забороняється.

Виборча комісія може прийняти мотивоване рішення про по-ібавлення права бути присутніми на засіданні зазначених осіб, пі цо вони протиправно перешкоджають його проведенню. Таке рішення приймається двома третинами представників комісії.

Працівники правоохоронних органів можуть здійснювати і їм )[>ону правопорядку в день виборів та при підрахунку голосів піше поза межами приміщення для голосування. У випадку ви­никнення фактів порушень правопорядку голова, заступник го­йній чи секретар комісії може їх викликати виключно для вчи-іичнія дій з відновлення правопорядку і на час, необхідний для іаких дій.

 


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава VI | Глава VI

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.