МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Електрожезлова система.Рух поїздів при ДЦ. На ділянках, обладнаних ДЦ, засобом сигналізації і зв'язку є АБ з тією лише різницею, що управляння усіма станційними сигналами і стрілками здійснюється поїзним диспетчером керуючись показаннями контрольних приборів, поїзний диспетчер відкриває вхідні і вихідні сигнали. Поїзди при забороняючи показаннях вхідних і вихідних сигналів у випадку їх несправності приймають і відправляють наказом поїзного диспетчера, який передається машиністу локомотива. Стрілки при маневрах переводить керівник маневрів. В цьому випадку поїзний диспетчер передає стрілки на місцеве управління. Пристрої ДЦ дозволяють також поїзному диспетчеру передати повністю керування стрілками і сигналами працівникам станції, на яких покладається виконання операцій по прийому і відправленню поїздів (начальник станції, електромеханіки). Таке управління стрілками і сигналами називають резервним і використовується в тих випадках, коли дія АБ припиняється і рух поїздів здійснюється за допомогою засобів зв’язку, наприклад при відправленні господарчого поїзду на перегін з поверненням назад, якщо при цьому станційна апаратура не обладнана ключем-жезлом, при несправності АБ і ін.
Дозвіл на зайняття поїздом перегін при цій системі є жезл даного перегону. Отримавши згоду чергового по станції сусіднього роздільного пункту, черговий по станції виймає із апарату жезл і вручає його машиністу. Отримавши жезл, машиніст впевнюється в тому, що жезл належить цьому перегону. Після звільнення перегону жезл, отриманий від прибулого поїзду, черговий по станції вкладає в жезловий апарат. На жезлі нанесені: найменування станцій, що обмежують перегін, порядковий номер і серія. На перегонах, де поїзд слідує до сусідньої станції з підштовхує чим локомотивом, використовують жезли, що розгвинчуються. Якщо підштовхування виконується лише на частині перегону з поверненням локомотиву назад, то жезлові апарати на станціях, звідки відправляються підштовхуючі локомотиви, обладнують спеціальними ключами –жезлами. Поїзди повертаються назад з перегону, відправляються звичайним порядком по жезлу даного перегону.
15.6. За автоматичної локомотивної сигналізації, що застосовується як самостійний засіб сигналізації та зв'язку:дозволом на зайняття першої блок-ділянки служить дозволяюче показання вихідного світлофора; дозволом на зайняття наступної блок-ділянки служить дозволяюче показання локомотивного світлофора. Під час перерви дії всіх засобів сигналізації та зв'язку рух поїздів здійснюється на одноколійних ділянках за допомогою письмових повідомлень, а на двоколійних — з розмежуванням часом, необхідним для проходження поїздом перегону між станціями. Порядок організації руху поїздів під час перерви дії всіх • засобів сигналізації та зв'язку встановлюється Інструкцією з руху поїздів ї маневрової роботи.
Читайте також:
|
||||||||
|