МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Електрожезлова система.Рух поїздів при ДЦ. На ділянках, обладнаних ДЦ, засобом сигналізації і зв'язку є АБ з тією лише різницею, що управляння усіма станційними сигналами і стрілками здійснюється поїзним диспетчером керуючись показаннями контрольних приборів, поїзний диспетчер відкриває вхідні і вихідні сигнали. Поїзди при забороняючи показаннях вхідних і вихідних сигналів у випадку їх несправності приймають і відправляють наказом поїзного диспетчера, який передається машиністу локомотива. Стрілки при маневрах переводить керівник маневрів. В цьому випадку поїзний диспетчер передає стрілки на місцеве управління. Пристрої ДЦ дозволяють також поїзному диспетчеру передати повністю керування стрілками і сигналами працівникам станції, на яких покладається виконання операцій по прийому і відправленню поїздів (начальник станції, електромеханіки). Таке управління стрілками і сигналами називають резервним і використовується в тих випадках, коли дія АБ припиняється і рух поїздів здійснюється за допомогою засобів зв’язку, наприклад при відправленні господарчого поїзду на перегін з поверненням назад, якщо при цьому станційна апаратура не обладнана ключем-жезлом, при несправності АБ і ін.
Дозвіл на зайняття поїздом перегін при цій системі є жезл даного перегону. Отримавши згоду чергового по станції сусіднього роздільного пункту, черговий по станції виймає із апарату жезл і вручає його машиністу. Отримавши жезл, машиніст впевнюється в тому, що жезл належить цьому перегону. Після звільнення перегону жезл, отриманий від прибулого поїзду, черговий по станції вкладає в жезловий апарат. На жезлі нанесені: найменування станцій, що обмежують перегін, порядковий номер і серія. На перегонах, де поїзд слідує до сусідньої станції з підштовхує чим локомотивом, використовують жезли, що розгвинчуються. Якщо підштовхування виконується лише на частині перегону з поверненням локомотиву назад, то жезлові апарати на станціях, звідки відправляються підштовхуючі локомотиви, обладнують спеціальними ключами –жезлами. Поїзди повертаються назад з перегону, відправляються звичайним порядком по жезлу даного перегону.
15.6. За автоматичної локомотивної сигналізації, що застосовується як самостійний засіб сигналізації та зв'язку:дозволом на зайняття першої блок-ділянки служить дозволяюче показання вихідного світлофора; дозволом на зайняття наступної блок-ділянки служить дозволяюче показання локомотивного світлофора. Під час перерви дії всіх засобів сигналізації та зв'язку рух поїздів здійснюється на одноколійних ділянках за допомогою письмових повідомлень, а на двоколійних — з розмежуванням часом, необхідним для проходження поїздом перегону між станціями. Порядок організації руху поїздів під час перерви дії всіх • засобів сигналізації та зв'язку встановлюється Інструкцією з руху поїздів ї маневрової роботи.
Читайте також:
|
||||||||
|