Повітряні судна мають національність тієї держави, в якій вони зареєстровані.
Стаття 18. Подвійна реєстрація
Не може вважатися дійсною реєстрація повітряного судна більш ніж в одній державі, але його реєстрація може переходити від однієї держави до іншої.
Стаття 19. Національне законодавство, яке регулює реєстрацію
Реєстрація або зміна реєстрації повітряних суден у будь-якій Договірній державі проводиться згідно з її законами і правилами.
Стаття 20. Наявність знаків
Кожне повітряне судно, зайняте в міжнародній аеронавігації, має відповідні національні та реєстраційні знаки.
Стаття 26. Розслідування подій
У випадку події з повітряним судном однієї Договірної держави, яка сталася на території іншої Договірної держави і спричинила смерть або серйозні тілесні ушкодження чи свідчить про серйозний технічний дефект повітряного судна або аеронавігаційних засобів, держава, на території якої сталася пригода, призначає розслідування обставин пригоди згідно з процедурою, яка може бути рекомендована Міжнародною організацією цивільної авіації, наскільки це допускає її законодавство. Державі, в якій зареєстровано повітряне судно, надається можливість призначити спостерігачів для присутності при розслідуванні, а держава, яка проводить розслідування, направляє цій державі звіт і висновок про розслідування.
Глава V. Умови, які підлягають дотриманню щодо повітряних суден
Стаття 29. Документація, яка є на повітряному судні
Кожне повітряне судно Договірної держави, зайняте в міжнародній навігації, згідно з умовами, встановленими цією Конвенцією, має на борті такі документи:
a) свідоцтво про його реєстрацію;
b) посвідчення про його придатність до польотів;
c) відповідні свідоцтва на кожного члена екіпажу;
d) бортовий журнал;
e) якщо воно обладнане радіоапаратурою - дозвіл на бортову радіостанцію;
f) якщо воно перевозить пасажирів - список їхніх прізвищ із зазначенням пунктів відправлення і призначення;
g) якщо воно перевозить вантаж - маніфест і докладні декларації на вантаж.
Частина II. Міжнародна організація цивільної авіації