Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Незалежні запити договірних органів ООН

Договірні органи, створені відповідно до Конвенції про подолання всіх форм дискримінації щодо жінок та Конвенції проти тортур, мають повноваження на проведення незалежних розслідувань, пов'язаних з потенційним порушенням цих Конвенцій. Ці повноваження включають в себе потужності для проведення місії по встановленню фактів у зацікавлених державах, але тільки за надання дозволу відповідною державою. Ці запити можуть бути застосовані, якщо договірний орган отримує достовірну інформацію про те, що або тортури, або дискримінація щодо жінок у даний час систематично практикується в країні[32].

Інші стандарти ООН

 

Організація Об’єднаних Націй виробила також стандарти, що не мають обов’язкової сили, інструкції та рекомендації щодо окремих прав людини.

 

Вони не мають прямої юридичної сили ні в міжнародному, ні в національному праві, але впливають на розвиток права і політики, і на тлумачення права та положень договорів.

 

До них, наприклад, належать:

• Пекинські Мінімальні Правила щодо адміністрування ювенальної юстиції[33];

• стандартні мінімальні правила щодо поводження з в’язнями[34];

• базові принципи щодо незалежності правосуддя[35];

• Паризькі принципи щодо статусу національних інституцій з прав людини[36].

 

Члени та працівники Парламентів, які працюють над питаннями прав людини, можуть також бажати отримати інформацію і рекомендації, які становлять складову міжнародної системи права прав людини і моніторити стандарти, що розвиваються, через свою роботу. Наприклад, протягом 2010 року Генеральна Асамблея ООН погодилась щодо резолюції про право на чисту воду і санітарні умови[37]. Очевидно, що ця резолюція, хоча й прийнята з сильним протистоянням, матиме вплив на всі питання в сфері прав людини, що стосуються доступу до води.

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  3. VІІІ. Філогенез органів чуття
  4. Адміністративна та судова процедура оскарження рішень податкових органів
  5. Анатомо-фізіологічні особливості органів травлення у дітей.
  6. Антиконкурентні дії органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно - господарського управління і контролю
  7. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  8. Апарат державного управління як система органів виконавчої влади.
  9. БІОМАГНЕТИЗМ. МАГНІТНІ ПОЛЯ ОРГАНІВ І ТКАНИН
  10. Біотрансплантація органів
  11. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60- 80-х роках XVII ст.
  12. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60-80-х роках XVII ст.




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Використання права на подачу індивідуальної скарги в Грузії. | Рада з прав людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.