Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Парламентські інструменти захисту прав людини

«Права людини мають наскрізь пронизувати всю парламентську діяльність. Кожному парламентському комітету в межах його компетенції належить послідовно звертати увагу на пов’язані з правами людини питання та оцінювати наслідки прийняття законопроектів та інших юридичних норм, що пропонуються для можливостей реалізації населенням своїх прав. Для того, щоб забезпечити належне місце прав людини у парламентській роботі, все більша кількість парламентів створює спеціалізовані органи з прав людини або покладає завдання розгляду пов’язаних з правами людини проблем на існуючі парламентські комітети. Крім того, у багатьох парламентах створюються комітети, що опікуються конкретними аспектами прав людини, як-то, гендерна рівність або права меншин. Більше того: активну роботу у царині прав людини ведуть неформальні угрупування членів парламенту».

Робота з питаннями прав людини з боку окремих парламентарів

Існує багато практичних випадків та прикладів, коли парламентарі використовують свої повноваження та посади для просування прав людини. На додаток до участі у дебатах, запитів до уряду та доручення і листування від імені окремих осіб та у конкретних справах, існує цілий ряд прийомів, якими парламентарі можуть скористатися для підвищення обізнаності з питаннями дотримання прав людини у своїй країні. Сюди належать:

Парламентські запити та інші процедури

У всіх парламентах парламентарі мають право ставити запитання до міністрів уряду, як у формі письмового запиту, так і усно у ході днів уряду. Ці механізми можуть стати цінним інструментом одержання інформації щодо дотримання прав людини, уточнення політичних намірів уряду, а також привертання уваги до тих питань, які в іншому випадку могли б залишитися непомітними для інших парламентарів, преси та загалу.

Парламентські запити: СК та неповнолітні віком менше 18 років у збройних силах

У жовтні 2010 року член парламенту СК і член СКПЛ подали до Палати Громад «Запит щодо юнацтва (ЗЩЮ)», який містив заклик до уряду підвищити вік осіб, які можуть призиватися до збройних сил СК, до 18 років на виконання зобов’язань СК за Конвенцією ООН про права дитини. Цей запит був підписаний ще 35 членами парламенту. І хоча за цим ЗЩЮ навряд чи будуть скликатися повноцінні дебати, СКПЛ поставив це питання перед урядом у контексті своїх контрольних повноважень відповідно до Закону про державні збройні сили, результатом чого може стати обговорення питання на пленарному засіданні[98].


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  3. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  4. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  5. VІ. Світосприйняття первісної людини (20 хв.)
  6. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  7. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  10. Автономне існування людини в екстремальних умовах
  11. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  12. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав




Переглядів: 581

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК | Законодавчі ініціативи окремих парламентарів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.