Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК

У 2005 році СКПЛ провів масштабне дослідження стосовно дотримання СК положень КПК ООН з урахуванням останніх висновків Комітету ООН проти катувань та інших дотичних інструментів, включаючи поводження з полоненими в Іраку та видачу осіб державам, у яких такі особи могли піддаватися катуванням[94]. Після оприлюднення свого першого звіту з питань дотримання КПК ООН, СКПЛ опублікував ще три звіти на основі рекомендацій, що містилися у першому звіті:

Після того, як військові трибунали зробили висновок про ймовірну участь солдатів у побитті та вбивстві іракських військовополонених, СКПЛ повторно розглянув свідчення, надані Міністерством оборони (МО) у ході розслідування у рамках КПК ООН. МО повідомило Комітет про те, що після відповідного рішення Парламенту від 1972 року п’ять прийомів ведення допиту, висвітлені у ході справи Ірландія проти СК (1971р.) були заборонені (включаючи придушення за допомогою протигазу, примушення до тривалого перебування у незручних позах та позбавлення сну). СКПЛ одержав завірення у тому, що підготовка військ націлена на абсолютне недопущення застосування цих прийомів. Проте подані до військових трибуналів докази вказували на те, що вони і досі використовуються. СКПЛ закликав Генерального Аторнею надати свідчення щодо суті юридичних порад, які надавалися МО, а також запропонував Державному секретареві з оборони надати додаткові свідчення. Комітет повідомив, що інформація, яка надавалася урядом СКПЛ, у світлі доказів, наданих військовому трибуналу, видавалася непослідовною і неточною[95]. Зараз поведінка військ СК у рамках цієї справи піддається подальшому дослідженню (Дізнання Ґейдж).

У 2009 році НУО Aegis Trust привернула увагу до прогалин у законодавстві СК стосовно геноциду та інших міжнародних злочинів, включаючи неспроможність СК притягувати до відповідальності осіб, що проживають у СК, за діяння, скоєні до 1992 року. Крім того, було вказано на труднощі, що виникають із забезпеченням компенсацій жертвам катувань. СКПЛ провів коротке розслідування цих питань і повідомив про те, що закон містить низку прогалин, для заповнення яких уряд мав би запропонувати певні законодавчі норми[96]. У липні 2009 року уряд взяв на себе зобов’язання розширити дію законів таким чином, щоб створити умови для притягнення до відповідальності за діяння, скоєні до 1992 року згаданими правопорушниками, що проживали у СК. СКПЛ піддав жорсткому контролю поправки, запропоновані з цією метою.

СКПЛ провів розслідування за закидами щодо співучасті СК у катуваннях, що включало у себе участь у видачі осіб, а також прийняття доказів, здобутих шляхом катувань, на порушення статті 4 КПК ООН. Після цього розгорнулася ціла хвиля обвинувачень у співучасті СК з боку преси, а також з боку осіб, які вимагали відповідних компенсацій через суди. СКПЛ дійшов висновку про те, що СК однозначно має надати відповіді на ряд запитань, і закликав уряд ініціювати незалежне публічне розслідування зазначених проблем[97]. Початкова реакція уряду мала форму заборони проведення такого розслідування. Новий уряд СК проголосив, що буде проведене публічне розслідування питань поводження з полоненими, а також щодо закидів про співучасть у катуваннях (розслідування Гібсона). Проте обсяг та завдання такого розслідування поки що не визначені.

 

Існує висока ймовірність того, що зазначені питання зацікавлять Комітет ООН проти катувань у ході його наступної перевірки СК.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моніторинг дотримання регіональних угод та угод під егідою ООН | Парламентські інструменти захисту прав людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.