Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які інструменти потрібні для роботи?

Ключові повноваження для ефективної наглядової роботи комітету:

широкі повноваження;

право законодавчої ініціативи;

право надавати консультації та рекомендації іншим сторонам, включаючи уряд, парламент та парламентські органи;

право «витребувати осіб або документи» для збирання фактичних матеріалів у цілях роботи комітету;

право здійснювати ознайомчі візити або виїзні перевірки.

Члени парламенту можуть потребувати допомоги для того, щоб ефективно включати питання контролю дотримання прав людини до своєї повсякденної роботи. На деяких ділянках національного та міжнародного законодавства про права людини положення можуть бути сформульовані незрозуміло або нечітко. Так само, парламентарі, які мають намір піддати перевірці конкретні політичні ініціативи, потребуватимуть допомоги знавців відповідної політичної галузі для того, щоб оцінити ефективність та відповідність урядової пропозиції або стратегії практиці дотримання прав людини. Вище ми дослідили деякі типові інструменти та повноваження комітетів і ще будемо повертатись до потреби в ефективному апаратному забезпеченні роботи парламенту у главі 3 на стор. 217, але важливо не забувати, що контроль дотримання прав людини може вимагати додаткової практичної допомоги як окремим парламентарям, так і комітетам.


Читайте також:

  1. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
  2. ВАЛЮТНО-КРЕДИТНІ ІНСТРУМЕНТИ
  3. ВПРАВА 8. Розкрийте дужки, поставивши іменники у потрібній формі. Вкажіть можливі варіанти.
  4. Грошово-кредитна політика центрального банку: суть, типи, стратегічні цілі. Інструменти грошово-кредитного регулювання.
  5. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  6. Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
  7. Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
  8. Грошово-кредитна політика, її цілі та інструменти
  9. Грошово-кредитний ринок. Процентна ставка як ціна грошей. Грошово-кредитна політика як фактор сталого розвитку та її інструменти
  10. Депозитна політика банку та інструменти її реалізації.
  11. Деякі визначення, потрібні під час моделювання СМО
  12. Завдання та інструменти міжбюджетних відносин.




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повноваження і склад СКПЛ | Можливість отримання незалежної та безсторонньої юридичної консультації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.