Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Брифінги з проблемних питань прав людини для парламентарів

З метою надання порад членам парламенту з питань прав людини буде корисним взяти до уваги ряд наступних характеристик такої інформації:

· Точність: інформація, що надається членам парламенту, має бути точною та відповідати поточному стану справ. Для цього працівникам апарату, можливо, буде варто провести своє власне дослідження або ж звернутися за консультацією до зовнішніх експертів. Під час розгляду національних конституційних стандартів важливо звертати увагу на те, чи не виникають при цьому ширші питання сумісності з міжнародним законодавством про права людини. Базові юридичні консультації щодо ширшого контексту політичних рішень у будь-якому разі передбачають, що остаточне політичне рішення буде прийматися членами парламенту, проте вони мають забезпечувати парламентарів найповнішою інформацією щодо даного питання, перш ніж рішення буде прийняте.

· Своєчасність: консультації і допомога мають якомога тісніше пов’язуватись з прийнятою парламентською практикою. Порада або інформація, надані після того, як рішення прийняте, не матимуть цінності. Відтак, наприклад, апарат СКПЛ прагне поінформувати членів комітету про сумісність запропонованих урядом законопроектів з принципами захисту прав людини протягом двох тижнів після їх подання до парламенту.

· Доступність: порушення прав людини часто тягнуть за собою заплутане поєднання юридичних, політичних та етичних проблем. Через це радники часто тяжіють до використання складної юридичної лексики. Але важливо пам’ятати про те, що члени парламенту повинні стисло висловлювати складні думки у ході дебатів та обговорень.

· Дотичність: як правило, парламенти і парламентарі перевантажені роботою. Інформація або порада, які не є дотичними до проблеми, не будуть братися до уваги і становитимуть собою просте марнування ресурсів. Надання парламентарям корисної інформації і порад вимагає поміркованості. Надто велика за обсягом інформація не буде сприйнята. Недостатня інформація означатиме брак знань та підготовки парламентаря. Необхідні збалансовані підходи та чітке визначення пріоритетів для того, щоб члени парламенту могли швидко зрозуміти суть проблем, не потребуючи додаткових самостійних досліджень.

· Урахування політичного балансу: працівникам апарату буде простіше надавати поради членам парламенту, якщо вони будуть обізнані з усіма політичними суперечками, які виникають у зв’язку з даним питанням. Порада може бути націлена на визнання та розв’язання конкретної політичної проблеми, якщо для цього можна знайти підказку у законодавстві про права людини. Розуміння суперечностей та точок зору окремих членів парламенту допоможе працівникам апарату у їхній дорадчій діяльності, у набутті можливості напрацювати та запропонувати можливі рекомендації. Політичні поради мають вироблятися на основі політичної інформованості, проте їхній нейтральний характер сприятиме довірі до них з боку парламентарів та підвищить їхню корисність.


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  3. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  4. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  5. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  6. IX. ДОКУМЕНТАЦІЯ З КАДРОВО-КОНТРАКТНИХ ПИТАНЬ
  7. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  8. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  9. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  10. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  11. VІ. Світосприйняття первісної людини (20 хв.)
  12. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформація про стандарти прав людини для парламентарів | Типова інформація, що готується апаратом для слухань в СКПЛ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.