МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типова інформація, що готується апаратом для слухань в СКПЛ· Деталі порядку денного: брифінг має забезпечити членів парламенту усією інформацією про час, місце та мету проведення сесії у межах одного документу. · Роз’яснення мети сесії: у формі допоміжного меморандуму ця інформація допомагає членам парламенту спрямувати сесію у русло належного контексту. Чого прагнуть досягти парламентарі? Чи є обговорення частиною ширшого дослідження? Чи потрібно парламентарям знати про ті факти, які вже були встановлені раніше? · Особисті дані про осіб, які будуть опитуватись: хоча комітети часто слухають свідчення добре відомих їм осіб, важливо забезпечити парламентарів відомостями про таку особу, зокрема, якщо такі відомості є дотичними до фактичної сторони пояснень, які такій особі запропоновано надати. · Додаткові примірники всієї дотичної інформації, включаючи письмові свідчення, надані особами, що опитуються: якщо це доцільно, довідка для членів парламенту може містити посилання на письмові свідчення вже одержані комітетом. Разом з тим, для забезпечення повнішої підготовки парламентарів може бути доцільним роздати додаткові паперові примірники таких документів. · Копії усієї дотичної інформації: у разі використання витягів з промов, статей або статистичних даних чи інших дотичних документів необхідно підготувати їх копії для членів парламенту. Це може допомогти парламентарям у підготовці альтернативних підходів до опитування на забезпечення можливості парламентарів працювати самостійно або з допомогою свого апарату. · Базовий вступ до будь-яких правових стандартів, дотичних до теми сесії: корисно надавати парламентарям базові вступні пояснення щодо всіх дотичних правових стандартів. Якщо особа, яка опитується, починає юридичну дискусію з приводу певного питання або висловлює сумніви щодо якості поточного законодавства, членам парламенту буде корисно мати перед собою дотичні юридичні норми або існуючі законодавчі положення з цього приводу. · Перелік тем, запропонованих для дослідження або запитання, які пропонується ставити запрошеним для опитування особам: комплект довідкових документів, що готується для всіх засідань Комітету, присвячених розгляду фактичних даних, формується на основі низки тем досліджень та запитань, які пропонується поставити запрошеній для опитування особі. Мета такого довідкового пакету запропонувати певний підхід для членів комітету, при цьому всі довідки починаються з нагадування про те, що члени комітету мають право проігнорувати запропоновані запитання і поставити опитуваному ті запитання, які вони вважають за потрібне. Рівень деталізації та обсяг довідок будуть різними у залежності від побажань комітету та складності питання, що розглядається. Мета матеріалів – запропонувати достатню кількість запропонованих питань для того, щоб члени комітету мали можливість заповнити відведений для слухань час та досягти мети засідання. В ідеалі апарату належить: (і) дати загальне визначення тем, які мають бути охоплені; (іі) вирішити скільки запитань може бути поставлено у рамках відведеного часу (наприклад, десять запитань за одну годину); (ііі) підготувати проекти запропонованих запитань, включаючи загальні запитання, що вимагають від опитуваної особи повної відповіді та відомостей, а також спеціальні конкретні запитання, які вимагають надання конкретних відомостей, пояснень або обґрунтувань; (iv) визначити пріоритетність запропонованих запитань, наприклад, на початку ставити більш загальні запитання для забезпечення логічного перебігу засідання або ж залишати менш важливі на кінець засідання. Коли запитання визначені, апарат готує додаткову інформацію щодо кожного з них з поясненням мети запитання, щоб члени комітету могли спрогнозувати відповідь опитуваної особи та сформулювати запитання, які випливають з наданої відповіді. Як правило, довідкова інформація є короткою і обмежується мінімумом відомостей, необхідних для того, щоб член комітету міг легко зрозуміти як саме запитання, так і його контекст.
Довідкові документи надаються тільки членам парламенту і працівникам апарату. Вони формують основу для брифінгу, який проводиться працівниками апарату для опитуваної особи перед початком слухань. У Палаті громад опитуваних осіб ознайомлюють з деталями загальної тематики, якої може торкнутися комітет. У Палаті лордів опитуваним особам, як правило, надаються примірники роздрукованих запитань, але не довідкові матеріали. СКПЛ часто поєднує перший та другий підходи. Читайте також:
|
||||||||
|