МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ефективна робота з урядом, громадянським суспільством та міжнародними організаціями.Співпраця парламенту з урядом здійснюється у різних формах, зокрема вона є складовою реалізації контрольних функцій парламенту, які набувають особливої ваги в умовах посилення виконавчої влади в Україні. Питанню змісту та реалізації контрольних функцій парламенту присвячено цілий ряд досліджень, у тому числі порівняльно-правових, які вже були здійснені в Україні, обговорювались у парламенті та заслуговують на подальше вивчення та використання на практиці[109]. Наш посібник спрямований на огляд механізмів для удосконалення роботи на кожному з цих напрямків, зокрема шляхом побудови результативних робочих стосунків з дотичними урядовими відомствами, громадянським суспільством та НУО, а також з міжнародними організаціями. У той час як парламентському апарату важливо підтримувати свою незалежність, а також свій політичний і тематичний нейтралітет, для роботи парламентарів важливе вчасне надання якісної інформації. Шляхом підтримки добрих, неформальних стосунків з належною кількістю контактних осіб, залишаючись, тим не менше, «на відстані витягнутої руки» від другої сторони, апарат матиме змогу гарантувати, що парламентарі спираються на вчасно оновлену і достовірну інформацію. Наприклад, добрі робочі стосунки з урядовим відомством можуть дати працівникові апарату комітету змогу знати, коли саме певний законопроект буде поданий до парламенту. Це, у свою чергу, дозволить комітету краще спланувати свою роботу для того, щоб його допоміжна робота відносно такого законопроекту була проведена оперативно. Так само, тісна співпраця з громадянським суспільством, НУО та МУО може забезпечити для роботи парламентарів додаткове експертне і практичне бачення, якого в іншому випадку парламентарям бракуватиме. Місцеві експертні організації частіше, аніж члени парламенту і працівники їхніх апаратів ведуть докладну роботу над конкретною темою, а також мають триваліші та глибші контакти з особами, яких така тематика стосується. Наприклад, НУО, які зосереджуються на правах людей з особливими потребами, напевно зможуть надати парламентському комітету прямі свідчення щодо життя людей з особливими потребами, а також допомогти комітетові у виборі належних опитуваних осіб для участі у публічних слуханнях з питання, яке зачіпає інтереси людей, що належать до зазначеної групи. Місцеві НУО, зосереджені на питаннях прав людини, часто можуть бути джерелом експертних довідок для тих членів парламенту, які прагнуть поліпшити свої знання щодо заходів, котрі здійснюються на місцях для захисту прав людини[110]. Читайте також:
|
||||||||
|