Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ІНФОРМАЦІЙНИХ ЖАНРІВ. ПОНЯТТЯ НОВИНИ. ХРОНІКА, ІНФОРМАЦІЯ, ЗАМІТКА, КОРЕСПОНДЕНЦІЯ: МІСТКІСТЬ КОРОТКОЇ ФРАЗИ

Завдання для самостійної роботи

ПОНЯТТЯ ЖАНРУ У ЖУРНАЛІСТИЦІ. ЖАНРОТВІРНІ ЧИННИКИ. КЛАСИФІКАЦІЯ І СИСТЕМА ЖАНРІВ

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙНИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

 

№ п/п Назви тем Всього годин Види занять і розподіл годин  
Лекц. Практ. Сам. робота Мод контроль Форми контролю
Модуль 1 Інформаційні жанри
1.1. Поняття жанру у журналістиці. Жанротвірні чинники. Класифікація і система жанрів     Опитування, конспект
1.2. Загальний огляд інформаційних жанрів. Поняття новини. Хроніка, інформація, замітка, кореспонденція: місткість короткої фрази   Опитування, виконання завдань
1.3. Написання репортажу: від теми до стилю.   Опитування, виконання завдань
1.4. Інформаційні інтерв’ю: підготовка, проведення, формування тексту. Опитування, питання-відповідь,порада: діалог з читачем   Усна відповідь, виконання завдання
1.5. Загальний огляд аналітичних жанрів. Кореспонденція, коментар, прогноз, версія   Усна відповідь, виконання завдання
1.6. Підготовка і написання аналітичної статті та журналістського розслідування   Опитування, виконання завдань
  Модульний контроль        
  Всього   Модульний контроль
Модуль 2. Аналітичні та художні жанри
2.1. Огляд: тематичний, листів та друку       Опитування, виконання завдань
2.2. Літературна та кіно- рецензії.       Опитування, виконання завдань
2.3. Художні жанри: загальна характеристика. Специфіка журналістського образу         Усна відповідь, виконання завдання
2.4. Нарис та есе       Усна відповідь, виконання завдання
2.5 Варіанти оповідних моделей життєвої історії       Опитування, виконання завдань
2.6. Гумористичні жанри: гумореска, памфлет, фейлетон, жарт         Опитування, виконання завдань
  Модульна контрольна робота № 2       МКР
  Всього Модульний контроль
  Разом з дисципліни залік
                   

 

ТЕМАТИКА ЛЕКЦІЙНИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

Модуль 1. Інформаційні жанри.

 

Лекція 1

Умовність поділу жанрів на інформаційні, аналітичні, художньо-публіцистичні. Журналістська практика як основа формування жанрів.

Критерії жанрів. Вторинність жанру щодо задуму і мети твору. Методи журналістської роботи.

Знайти для запропонованих широких тем якомога більше аспектів (підтем) для реалізації і визначити оптимальний жанр.

Теми: 1 вересня; Київ сьогодні; дитинство.

Запитання для самоконтролю

1. Назвіть чинники, що визначають вибір жанру.

2. Схарактеризуйте творче завдання журналіста як жанротвірний чинник.

3. Назвіть методи, якими користується журналіст у щоденній праці.

Література: 2, 3 9

 

Лекція 2

Комунікативне завдання ІЖ. Вимоги, що висуваються до ІЖ: новизна, оперативність, актуальність, достовірність, точність, неупередження, збалансованість, простота, простота, конкретність. Визначення новини. Характеристики новини: швидкоплинність, конфліктність, грандіозність, дивовижність, значущість та важливість. Джерела інформації для новин. Описові та оповідні інформаційні матеріали. Типи інформації: фактологічна, оціночна, нормативна, рекомендаційна, прогностична, гіпотетична, превентивна. Обсяг хроніки, інформації, замітки, кореспонденції. Різновиди заміток: подієва, анонс, анотація, міні-рецензія, бліц-портрет, міні-огляд, міні-історія. Структура замітки. Сутність інформаційної кореспонденції. Мовне оформлення жанрів: ясність, лаконізм, простота синтаксичних конструкцій

 


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. А/. Поняття про судовий процес.
  5. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  8. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  9. Аналітичний огляд
  10. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  11. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  12. Аудит захищеності інформаційних систем




Переглядів: 1027

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Трансформація рейтингової оцінки | Завдання для самостійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.