МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ІНФОРМАЦІЙНИХ ЖАНРІВ. ПОНЯТТЯ НОВИНИ. ХРОНІКА, ІНФОРМАЦІЯ, ЗАМІТКА, КОРЕСПОНДЕНЦІЯ: МІСТКІСТЬ КОРОТКОЇ ФРАЗИЗавдання для самостійної роботи ПОНЯТТЯ ЖАНРУ У ЖУРНАЛІСТИЦІ. ЖАНРОТВІРНІ ЧИННИКИ. КЛАСИФІКАЦІЯ І СИСТЕМА ЖАНРІВ НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙНИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
ТЕМАТИКА ЛЕКЦІЙНИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ Модуль 1. Інформаційні жанри.
Лекція 1 Умовність поділу жанрів на інформаційні, аналітичні, художньо-публіцистичні. Журналістська практика як основа формування жанрів. Критерії жанрів. Вторинність жанру щодо задуму і мети твору. Методи журналістської роботи. Знайти для запропонованих широких тем якомога більше аспектів (підтем) для реалізації і визначити оптимальний жанр. Теми: 1 вересня; Київ сьогодні; дитинство. Запитання для самоконтролю 1. Назвіть чинники, що визначають вибір жанру. 2. Схарактеризуйте творче завдання журналіста як жанротвірний чинник. 3. Назвіть методи, якими користується журналіст у щоденній праці. Література: 2, 3 9
Лекція 2 Комунікативне завдання ІЖ. Вимоги, що висуваються до ІЖ: новизна, оперативність, актуальність, достовірність, точність, неупередження, збалансованість, простота, простота, конкретність. Визначення новини. Характеристики новини: швидкоплинність, конфліктність, грандіозність, дивовижність, значущість та важливість. Джерела інформації для новин. Описові та оповідні інформаційні матеріали. Типи інформації: фактологічна, оціночна, нормативна, рекомендаційна, прогностична, гіпотетична, превентивна. Обсяг хроніки, інформації, замітки, кореспонденції. Різновиди заміток: подієва, анонс, анотація, міні-рецензія, бліц-портрет, міні-огляд, міні-історія. Структура замітки. Сутність інформаційної кореспонденції. Мовне оформлення жанрів: ясність, лаконізм, простота синтаксичних конструкцій
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|