МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання для самостійної роботиІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРВ’Ю: ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ТЕКСТУ. ОПИТУВАННЯ, ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ, ПОРАДА: ДІАЛОГ З ЧИТАЧЕМ Завдання для самостійної роботи НАПИСАННЯ РЕПОРТАЖУ: ВІД ТЕМИ ДО СТИЛЮ Завдання для самостійної роботи 1. Зробіть огляд матеріалів у виданні на вибір і визначіть частку інформаціних матеріалів у ньому. Зробіть висновок про стратегію видання, прокоментуйте його. 2. Доберіть з преси приклади хроніки, різних видів замітки та кореспонденції. 3. Написати подієву замітку, міні-історію та анонс. Запитання для самоконтролю 1. Який з цих жанрів передбачає найменший обсяг? Який найбільший? 2. У чому різниця інформаційної міні-рецензії і рецензії як аналітичного жанру? 3. Який тип інформації передбачає анонс? 4. Назвіть типи видань і конкретні газети (журнали), де б анотація була активним жанром. 5. Назвіть типи новизни повідомлення у виданні. 6.. Поясніть такі характеристики новин як швидкоплинність та конфліктність. 7. Прокоментуйте відому фразу, приписувану Герсту: «Якщо собака вкусила людину, це не новина. Новина, якщо людина вкусила собаку». 8. Назвіть основні джерела інформації. Література: 1, 2, 4, 8, 9
Лекція 3
Лекція 4 Формування жанру. Розуміння репортажу у вітчизняній традиції і у західній. Ефект присутності + достоверність + співпереживания. Метод спостереження. Оперативність репортажу, наочність. Динамічність, інформативність, документальність. Активність репортера. Види репортажу: подієвий, пізнавальний, проблемний, з експериментом. 1. Написати подієвий репортаж, обравши тему самостійно. Запитання для самоконтролю 1. Яке місце репортажа на шпальті газети і журналу? 2. Прокоментуйте особливості жанру. 3. Визначте роль і місце автора у репортажі. Література: 9, 11,
Лекція 5 Інтерв’ю як жанр журналістики. Різновиди інтерв’ю. Стадія підготовки до інтерв’ю. Як правильно сформулювати і ставити питання. Правила ведення інтерв’ю. Герой інтерв’ю. Подача інтерв’ю залежно від типу видання. Етика журналіста. Підтримка контакту з читачем як важлива вимога у сучасному інтерактивному світі. Конкуренція преси з інтернет-ЗМІ. Форми і види опитувань. Правила проведення опитування. Мета опитування. Способи подачі опитування у виданні. Норми публікації опитування. Питання-відповідь. Рекомендації фахівця. Побутові поради.
1. Підготуватися до інтерв’ю: визначити актуальність, інформаційний привід, скласти перелік питань і окреслити композицію. 2. Розглянути 2-3 інтерв’ю, підготуватися до презентації одного з них, як кращого зразка, і рецензування іншого. 3. Сплануйте 3 опитування для студентського видання «Кропива». 4. Напишіть відповідь на питання: «Як підготуватися до вступу на спеціальність «журналістика»?»
Запитання для самоконтролю 1. Назвіть різновиди інтерв’ю. 2. У чому відмінність жанру бесіди від інтерв’ю? 3. Що складає стадія підготовки до інтерв’ю? 4. Назвіть етичні норми, що регулюють підготовку інтерв’ю до друку. 5. Якими засобами і заходами можна підвищити інтерактивність традиційного видання? 6. Назвіть види опитувань. 7. Чому необхідно зазначати умови проведення опитування? 8. Для яких порад має значення компетенція їх автора? Література: 2, 4, 5 , 10, 8, 9 Лекція 5 Читайте також:
|
||||||||
|