Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання для самостійної роботи

ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРВ’Ю: ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ТЕКСТУ. ОПИТУВАННЯ, ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ, ПОРАДА: ДІАЛОГ З ЧИТАЧЕМ

Завдання для самостійної роботи

НАПИСАННЯ РЕПОРТАЖУ: ВІД ТЕМИ ДО СТИЛЮ

Завдання для самостійної роботи

1. Зробіть огляд матеріалів у виданні на вибір і визначіть частку інформаціних матеріалів у ньому. Зробіть висновок про стратегію видання, прокоментуйте його.

2. Доберіть з преси приклади хроніки, різних видів замітки та кореспонденції.

3. Написати подієву замітку, міні-історію та анонс.

Запитання для самоконтролю

1. Який з цих жанрів передбачає найменший обсяг? Який найбільший?

2. У чому різниця інформаційної міні-рецензії і рецензії як аналітичного жанру?

3. Який тип інформації передбачає анонс?

4. Назвіть типи видань і конкретні газети (журнали), де б анотація була активним жанром.

5. Назвіть типи новизни повідомлення у виданні.

6.. Поясніть такі характеристики новин як швидкоплинність та конфліктність.

7. Прокоментуйте відому фразу, приписувану Герсту: «Якщо собака вкусила людину, це не новина. Новина, якщо людина вкусила собаку».

8. Назвіть основні джерела інформації.

Література: 1, 2, 4, 8, 9

 

Лекція 3

 

Лекція 4

Формування жанру. Розуміння репортажу у вітчизняній традиції і у західній. Ефект присутності + достоверність + співпереживания. Метод спостереження. Оперативність репортажу, наочність. Динамічність, інформативність, документальність. Активність репортера. Види репортажу: подієвий, пізнавальний, проблемний, з експериментом.

1. Написати подієвий репортаж, обравши тему самостійно.

Запитання для самоконтролю

1. Яке місце репортажа на шпальті газети і журналу?

2. Прокоментуйте особливості жанру.

3. Визначте роль і місце автора у репортажі.

Література: 9, 11,

 

Лекція 5

Інтерв’ю як жанр журналістики. Різновиди інтерв’ю. Стадія підготовки до інтерв’ю. Як правильно сформулювати і ставити питання. Правила ведення інтерв’ю. Герой інтерв’ю. Подача інтерв’ю залежно від типу видання. Етика журналіста. Підтримка контакту з читачем як важлива вимога у сучасному інтерактивному світі. Конкуренція преси з інтернет-ЗМІ. Форми і види опитувань. Правила проведення опитування. Мета опитування. Способи подачі опитування у виданні. Норми публікації опитування. Питання-відповідь. Рекомендації фахівця. Побутові поради.

 

1. Підготуватися до інтерв’ю: визначити актуальність, інформаційний привід, скласти перелік питань і окреслити композицію.

2. Розглянути 2-3 інтерв’ю, підготуватися до презентації одного з них, як кращого зразка, і рецензування іншого.

3. Сплануйте 3 опитування для студентського видання «Кропива».

4. Напишіть відповідь на питання: «Як підготуватися до вступу на спеціальність «журналістика»?»

 

Запитання для самоконтролю

1. Назвіть різновиди інтерв’ю.

2. У чому відмінність жанру бесіди від інтерв’ю?

3. Що складає стадія підготовки до інтерв’ю?

4. Назвіть етичні норми, що регулюють підготовку інтерв’ю до друку.

5. Якими засобами і заходами можна підвищити інтерактивність традиційного видання?

6. Назвіть види опитувань.

7. Чому необхідно зазначати умови проведення опитування?

8. Для яких порад має значення компетенція їх автора?

Література: 2, 4, 5 , 10, 8, 9

Лекція 5


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. V. Завдання.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ІНФОРМАЦІЙНИХ ЖАНРІВ. ПОНЯТТЯ НОВИНИ. ХРОНІКА, ІНФОРМАЦІЯ, ЗАМІТКА, КОРЕСПОНДЕНЦІЯ: МІСТКІСТЬ КОРОТКОЇ ФРАЗИ | Завдання для самостійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.