Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Трансформація рейтингової оцінки

В межах кожного модуля

Підсумкова оцінка

СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Навчальний курс «Газетно-журнальні жанри» викладається за модульно-рейтинговою системою. Загалом він складається із 14 тем, що згруповані у 2 змістові модулі. Наприкінці кожного модуля підбиваються підсумки його вивчення (результати беруться до уваги на заліку). Контроль знань студентів здійснюється за модульно-рейтинговою системою.

Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою за накопичувальною системою.

Форми поточного контролю:

- усна відповідь на практичному занятті;

- доповнення на практичному занятті;

- письмові творчі роботи.

Модульний контроль:результат вивчення кожного модуля складає підсумок всіх форм поточного контролю та виконання модульної контрольної роботи.

Підсумковий контроль знань: залік – проводиться у письмовій формі.

Умови допуску студента до заліку:

- відсутність заборгованостей із практичних занять;

- відсутність заборгованостей з модульної контрольної роботи;

- позитивні рейтингові бали за кожний модуль.

За результатами вивчення курсу студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою,яка розраховується як сума оцінок з двох модулів (стартовий рейтинг) та оцінки за іспит за такою шкалою оцінювання:

Курс ІІ , семестр 3

  Змістовий модуль 1 (ЗМ1) Змістовий модуль 2 (ЗМ2) Іспит (КІ) Разом (підсумкова оцінка - ПО)
Максимальна оцінка в балах

 

Максимальна кількість балів за 1-2 модулі (стартовий рейтинг) – 70 балів.

Розрахунок підсумкової оцінки:

ПО = ЗМ1 + ЗМ2 + КІ

 

Студент має можливість накопичити максимальну кількість балів у межах кожного модуля, використовуючи різні способи набуття знань.

Бальна система оцінювання різних форм навчання студента

№ п/п Назви виду роботи, способи набуття знань Бали за 1 заняття Модуль 1 Модуль 2
Бали за всі заняття (максимальні) Бали за всі заняття (максимальні)
1. практичне заняття: - усна відповідь + - доповнення - виконання завдань практичної роботи   до 1   до 1 за 1 завд     1х12=12   1х 3= 3     1х12=12   1х 3= 3  
Самостійна робота: написання творчих робіт   до 2 балів   2х8=16   2х8=16
3. Модульна контрольна робота до 4 4х1=4 4х1=4
  Всього за модуль  
  Залік до 30:      
  Разом з дисципліни 35 + 35 + 30 = 100 балів

 

Сума набраних рейтингових балів при семестровому контролі переводиться в оцінки системи оцінювання ECTS. Система передбачає семибальну шкалу (A, B, C, D, E, FX, F) та подвійне (описове та статистичне) визначення цих оцінок.

 

Підсумковий рейтинговий бал Підсумкова оцінка за шкалою ECTS Традиційна екзаменаційна оцінка Традиційна залікова оцінка
91 – 100 A – відмінно Відмінно зараховано
84 – 90 B – дуже добре Добре
76 – 83 C – добре
66 – 75 D – задовільно Задовільно
61 – 65 E – достатньо (задовольняє мінімальні критерії)
21 – 60 FХ – незадовільно незадовільно не зараховано
0 – 20 F – незадовільно (потрібна додаткова робота) не допущено Не допущено

 

 


Читайте також:

  1. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  2. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  3. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  4. Атестація як особливий метод оцінки персоналу
  5. Аудиторський ризик і методи його оцінки
  6. Бази оцінки, відмінні від ринкової вартості
  7. Біотрансформація, або метаболізм
  8. В умовах рейтингової системи
  9. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  10. Вибір системи обліку оцінки діяльності підприємства
  11. Види вартісної оцінки продукції сільського господарства
  12. Види оцінки ефективності інвестиційного проекту




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до знань та вмінь. | ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ІНФОРМАЦІЙНИХ ЖАНРІВ. ПОНЯТТЯ НОВИНИ. ХРОНІКА, ІНФОРМАЦІЯ, ЗАМІТКА, КОРЕСПОНДЕНЦІЯ: МІСТКІСТЬ КОРОТКОЇ ФРАЗИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.