Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до знань та вмінь.

ВСТУП

Протокол № 14 від 24 червня 2010 р.

Протокол № 13 від 14 червня 2010 р.

Робоча навчальна програма

ГАЗЕТНО-ЖУРНАЛЬНІ ЖАНРИ

КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ

 

для студентів напряму підготовки 6.030303

«Видавнича справа та редагування»

 

 

Київ-2011


Укладач:

Жигун С. В., кандидат філол. наук,

 

Затверджено на засіданні кафедри видавничої справи та журналістики

Рекомендовано до видання Головною вченою радою університету

 

 


Опис дисципліни та її предмета. Дисципліна “Газетно-журнальні жанри” є базовою нормативною дисципліною для спеціальності “журналістика”. Вона викладається на 3 курсі у 5 семестрі в обсязі 136 годин, з них лекцій 28 год., практичних –24 год., самостійних – 80 год, модульний контроль – 4 години. Дисципліна “Газетно-журнальні жанри ” складається з двох змістових модулів. Форма підсумкового контролю – залік.

Метою дисципліни є формувння у студентів професійних навичок, засвоєння теоретичних та практичних знань про найпоширеніші газетно-журнальні жанри, зокрема, про їхні особливості та можливості у різних типах друкованих ЗМІ.

Об’єктом вивчення є жанри, присутні у сучасній українській пресі.

Предмет навчальної дисципліни – теорія і практика журналістських методів і жанрів, їх структурні одиниці та закономірності функціонування.

Студент повинен знати:

- журналістські методи та їх класифікацію;

- характеристики найбільш уживаних у друкованих ЗМІ інформаційних, аналітичних та художніх жанрів;

- репортаж та вимоги до написання його;

- замітку і її основні види;

- кореспонденцію, її інформаційну природу;

- коментар як оперативне реагування на актуальну подію;

- статтю та її різновиди;

- огляд як панорамне відтворення дійсності;

- огляд преси як надання можливості читачу вибору що читати і про що читати;

- рецензію як жанр критики;

- журналістське розслідування – синтетичний жанр аналітичної журналістики;

- нарис як художній жанр;

- оповідні стратегії життєвої історії;

- гумористичні жанри.

 

Студент повинен уміти:

- застосовувати теоретичні знання на практиці;

- застосовувати надбані професійні навички в написані матеріалів;

- працювати з різними джерелами інформації;

- фіксувати і зберігати факти;

- аналізувати та робити відбір фактів

- створювати журналістський образ.

Місце навчальної дисципліни в структурно-логічній схемі спеціальності.Нормативна навчальна дисципліна “Газетно-журнальні жанри ” є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”, тісно пов’язана з такими дисциплінами, як “Вступ до спеціальності” та “Газетно-журнальне виробництво”.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Актуалізація набутих знань
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Контроль знань
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  12. IV. Закріплення й узагальнення знань




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Трансформація рейтингової оцінки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.