Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 19

Збиток, заподіяний на певному етапі перевезення

У тих випадках, коли втрата або пошкодження вантажу сталися на певному етапі змішаного перевезення, стосовно якого підлягає застосуванню міжнародна конвенція або імперативна норма національного права передбачає більш високу межу відповідальності в порівнянні з межею, що випливають з застосування пунктів 1 - 3 статті 18, межа відповідальності оператора змішаного перевезення за таку втрату або пошкодження визначається в Відповідно до положень такої конвенції або імперативною нормою національного права.

 

Стаття 20

Позадоговірні відповідальність

1. Заперечення відповідача та межі відповідальності, передбачені цією Конвенцією, застосовуються при будь-якому позові до оператора змішаного перевезення з приводу збитку, що виник в результаті втрати або пошкодження вантажу, а також в результаті затримки в його доставці, незалежно від того, заснований Чи цей позов на договорі, деликті або іншому правовому підставі.

2. Якщо позов з приводу шкоди, що виник в результаті втрати або пошкодження вантажу або затримки у доставці, пред'явлений до службовцю чи агенту оператора змішаного перевезення і якщо такий службовець або агент доведе, що він діяв у межах своїх службових обов'язків, або до будь іншій особі, послугами якого він користується в цілях виконання договору змішаної перевезення, якщо така інша особа доведе, що воно діяло при виконанні цього договору, службовець або агент або таке інше особа має право скористатися запереченнями і межами відповідальності, на які має право посилатися згідно з цією Конвенції оператор змішаного перевезення.

3. За винятком, передбаченим у статті 21, суми, які можуть бути стягнуті з оператора змішаного перевезення, а також зі службовця або агента або будь-якого іншої особи, послугами якого він користується для виконання договору змішаної перевезення, не будуть перевищувати в сукупності меж відповідальності, передбачених цією Конвенцією.

Стаття 21


Читайте також:

  1. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  2. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ЗА СТАТТЯМИ ТА ЕЛЕМЕНТАМИ
  4. Встановлення нормативів по окремих статтях дозволяє забезпечити оптимальну потребу підприємства в оборотних коштах.
  5. Групування витрат підприємства за статтями калькуляції
  6. Документування операцій по статтях власного капіталу
  7. За економічними елементами і калькуляційними статтями.
  8. Забезпечення позову (стаття 117, 118 КАСУ).
  9. Захист права ін Стаття 432. Захист права інтелектуальної власності судом
  10. Зміни по статтях власного капіталу
  11. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист
  12. Калькуляція продукції. Класифікація витрат за статтями.




Переглядів: 308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Межі відповідальності | Втрата права на обмеження відповідальності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.