У тих випадках, коли втрата або пошкодження вантажу сталися на певному етапі змішаного перевезення, стосовно якого підлягає застосуванню міжнародна конвенція або імперативна норма національного права передбачає більш високу межу відповідальності в порівнянні з межею, що випливають з застосування пунктів 1 - 3 статті 18, межа відповідальності оператора змішаного перевезення за таку втрату або пошкодження визначається в Відповідно до положень такої конвенції або імперативною нормою національного права.
Стаття 20
Позадоговірні відповідальність
1. Заперечення відповідача та межі відповідальності, передбачені цією Конвенцією, застосовуються при будь-якому позові до оператора змішаного перевезення з приводу збитку, що виник в результаті втрати або пошкодження вантажу, а також в результаті затримки в його доставці, незалежно від того, заснований Чи цей позов на договорі, деликті або іншому правовому підставі.
2. Якщо позов з приводу шкоди, що виник в результаті втрати або пошкодження вантажу або затримки у доставці, пред'явлений до службовцю чи агенту оператора змішаного перевезення і якщо такий службовець або агент доведе, що він діяв у межах своїх службових обов'язків, або до будь іншій особі, послугами якого він користується в цілях виконання договору змішаної перевезення, якщо така інша особа доведе, що воно діяло при виконанні цього договору, службовець або агент або таке інше особа має право скористатися запереченнями і межами відповідальності, на які має право посилатися згідно з цією Конвенції оператор змішаного перевезення.
3. За винятком, передбаченим у статті 21, суми, які можуть бути стягнуті з оператора змішаного перевезення, а також зі службовця або агента або будь-якого іншої особи, послугами якого він користується для виконання договору змішаної перевезення, не будуть перевищувати в сукупності меж відповідальності, передбачених цією Конвенцією.