Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Передмова

Зміст

Змістовне навантеження  
Розділ 1. Лекційний курс з дисципліни «Методика викладання психології» ………………………………………….  
1. Вступ до курсу методики викладання психології ……………  
2. Історія викладання психології в Європі та на Україні……….  
3. Сучасна психологічна освіта …………………………………..  
4. Нормативно-правове забезпечення викладання психології …..  
5. Форми організації навчальних занять з психології………….  
6. Методи навчання психології …………………………………..  
7. Методологічні особливості викладання теоретичної та прикладної психології …………………………………………….  
8. Перевірка та оцінка знань, вмінь та навичок з психології……  
9. Роль та функції викладача психології у навчальному процесі...  
10. Навчальна діяльність учнів та студентів під час засвоєння психологічних знань……………………………………………….  
Розділ 2. Методичні рекомендації до семінарських, практичних занять та самостійної роботи студентів………..  
1.Методичні рекомендації до семінарських, практичних занять………………………………………………………………..  
2. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів……  
Контрольні питання для підсумкового контролю……………    
Глосарій……………………………………………………………..  
Література з курсу………………………………………………….  

 

Передмова

У наш час психологія викладається практично у всіх навчальних закладах, що пов’язано із загостренням потреби суспільства у психологічних знаннях про людину. Сьогодні серед слухачів навчальних курсів з психології не тільки студенти-психологи та майбутні педагоги, але й студенти спеціальних факультетів, курсів та факультетів підвищення кваліфікації, керівники, державні службовці, учні старших класів тощо. Все це обумовило зростання інтересу до методичних аспектів викладання психології та окреслило перспективу розвитку цієї галузі знань.

Методика викладання психології у багатьох країнах знаходиться на початку свого становлення, незважаючи на те, що викладання психології має настільки ж довгу історію, як і сама психологія.

Сьогодні багато фахівців усвідомлюють, що психологія як навчальний предмет і психологія як наука – не тотожні поняття. Тому для успішного викладання психологічних дисциплін не достатньо глибоких знань наукової та прикладної психології, специфіка психології потребує вміння її викладання викладати.

Пропонований курс спрямований на оволодіння методикою викладання психологічних дисциплін, підготовку молодих фахівців до педагогічної діяльності, виховання професійно необхідних якостей в умовах сучасної вищої школи.

Метою курсу „Методика викладання психології” є висвітлення теоретичних і методичних питань викладання психології в середніх та вищих навчальних закладах. Зміст лекцій включає матеріали з історії викладання психології у європейській та вітчизняній системі освіти, особливості сучасної психологічної освіти на Україні та за кордоном. Розглядаються основні правові та нормативні документи, які повинен знати викладач психології. Велика увага у даному курсі приділяється питанням розробки навчального курсу з психологічних дисциплін. Висвітлюються принципи, методи, прийоми навчання психології, розглядаються методичні проблеми підготовки та проведення лекцій, семінарів, практичних занять, уроків з психології. Надаються методичні рекомендації щодо самостійної роботи студентів, контролю їх знань, вмінь та навичок. Розкриваються особливості діяльності викладача психології на теренах сучасної освітянської ниви.

Автор даного курсу – старший викладач кафедри психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат психологічних наук Мазаненко Оксана Михайлівна. Автор має значний досвід викладання психології (14 років науково-педагогічного стажу) як у загальноосвітніх навчальних закладах, так і у вищих навчальних закладах І-ІУ рівнів акредитації.


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. ПЕРЕДМОВА
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. Передмова
  8. Передмова
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. Передмова




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Розділ 1. Лекційний курс з дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.