МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПередмоваЗміст
Передмова У наш час психологія викладається практично у всіх навчальних закладах, що пов’язано із загостренням потреби суспільства у психологічних знаннях про людину. Сьогодні серед слухачів навчальних курсів з психології не тільки студенти-психологи та майбутні педагоги, але й студенти спеціальних факультетів, курсів та факультетів підвищення кваліфікації, керівники, державні службовці, учні старших класів тощо. Все це обумовило зростання інтересу до методичних аспектів викладання психології та окреслило перспективу розвитку цієї галузі знань. Методика викладання психології у багатьох країнах знаходиться на початку свого становлення, незважаючи на те, що викладання психології має настільки ж довгу історію, як і сама психологія. Сьогодні багато фахівців усвідомлюють, що психологія як навчальний предмет і психологія як наука – не тотожні поняття. Тому для успішного викладання психологічних дисциплін не достатньо глибоких знань наукової та прикладної психології, специфіка психології потребує вміння її викладання викладати. Пропонований курс спрямований на оволодіння методикою викладання психологічних дисциплін, підготовку молодих фахівців до педагогічної діяльності, виховання професійно необхідних якостей в умовах сучасної вищої школи. Метою курсу „Методика викладання психології” є висвітлення теоретичних і методичних питань викладання психології в середніх та вищих навчальних закладах. Зміст лекцій включає матеріали з історії викладання психології у європейській та вітчизняній системі освіти, особливості сучасної психологічної освіти на Україні та за кордоном. Розглядаються основні правові та нормативні документи, які повинен знати викладач психології. Велика увага у даному курсі приділяється питанням розробки навчального курсу з психологічних дисциплін. Висвітлюються принципи, методи, прийоми навчання психології, розглядаються методичні проблеми підготовки та проведення лекцій, семінарів, практичних занять, уроків з психології. Надаються методичні рекомендації щодо самостійної роботи студентів, контролю їх знань, вмінь та навичок. Розкриваються особливості діяльності викладача психології на теренах сучасної освітянської ниви. Автор даного курсу – старший викладач кафедри психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат психологічних наук Мазаненко Оксана Михайлівна. Автор має значний досвід викладання психології (14 років науково-педагогічного стажу) як у загальноосвітніх навчальних закладах, так і у вищих навчальних закладах І-ІУ рівнів акредитації. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|