Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 1

 

Розрахуйте осмотичний тиск розчину, що містить в 1,4л 63г глюкози при 00С.

 
 


Дано: Осмотичний тиск визначається за

V = 1,4л = 1,4 .10-3 м3 допомогою закону Вант-Гоффа:

m = 63г Росм = nRT

t = 00С, Т = 2730К V

R = 8,31 Дж/моль . К 1. n = m / M, M(C6H12O6) = 180 г/моль

Отже, n = 63 / 180 = 0,35 моль

Pосм - ? 2. Росм = 0,35 . 8,31 . 273 = 5,67 . 105 Па

1,4 . 10-3

 

Відповідь: осмотичний тиск даного розчину 5,67 . 105 Па.

 

 

Під час розв’язування задач на визначення температури кипіння чи замерзання розчинів необхідно пам’ятати закони Рауля. Математичні їх вирази такі:

 

∆t кип = Кеб m. 1000

М . А

 

Де:

К – константа (кріоскопічна чи ебуліоскопічна);

m – маса розчиненої речовини;

А – маса розчинника;

∆t – підвищення температури кипіння або пониження температури замерзання;

М – молекулярна маса.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначить тепловий ефект реакції розкладу кальцій карбонату | Задача 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.