1. Викладач перевіряє знання студентів за матеріалом практичного заняття усним опитуванням.
2. Кожний студент отримує індивідуальне завдання. Задача 1 - для усіх професійних напрямків денної і заочної форм навчання (табл. 4.5) та задача 2 - для студентів напряму підготовки 6.051701 «Харчові технології та інженерія» професійного спрямування «Технології зберігання і переробки зерна» (табл. 4.6). Варіант завдання обирається за порядковим номером студента в списку групи.
3. Розрахунки і висновки по виконаній роботі студент робить самостійно.
4. Протокол практичної роботи з розрахунками і висновками студент пред’являє викладачу для перевірки і оцінки за кредитно-модульною системою (тестування).
Тема 5: «Глобальні проблеми людства.
Соціально-політичні небезпеки. »
Практична робота № 5
Первинна Психологічна та медична допомога
(4 години)
Мета і завдання роботи
Мета: навчитистудентів психологічної та медичної самодопомоги та взаємодопомозі в надзвичайних ситуаціях.
Завдання:отримання практичних навиків надання психологічної та першої медичної допомоги.
Завдання на підготовку до практичної роботи
Студент повинен вивчити теоретичний матеріал у відповідності до списку наведеної літератури. Підготувати протокол виконання роботи. В протоколі вказати назву, мету, завдання роботи. Коротко викласти відповіді на питання для самоперевірки (№ 1-14), які наведені в методичних вказівках (МВ) та виконати практичне завдання (табл. 5.1). Кожне завдання описує ситуацію одержання людиною травми. Потрібно класифікувати травму (в залежності від виду діяльності постраждалого, за ступенем важкості, залежно від факторів, що впливають, за формою прояву) і визначитися з порядком надання першої медичної допомоги потерпілому в даній ситуації. Варіант завдання (табл. 5.1) обирається за порядковим номером студента в списку групи.
Знати: мету, завдання і зміст майбутньої роботи, порядок надання психологічної,першої медичної допомоги та реанімаційних заходів потерпілому.
Уміти: аналізувати ситуацію, що привела до нещасного випадку, оцінювати стан потерпілого за ознаками психологічного стану і пошкоджень та визначати порядок дії для надання допомоги.