Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сфера діяльності та принципи маркетингу.

Сутність, мета і функції маркетингу.

Маркетинг як особливий тип управління

Маркетинг в перекладі з англійськоі означає “діяльність, пов'язану з ринком”. Єство маркетингу можна виразити як “вид людської діяльності, направленої на задоволення потреб за допомогою обміну” (Ф.Котлер), інтеграцію зусиль всіх учасників ринку для формування і забезпечення попиту на взаємовигідній основі. Маркетинг є комплексним, системним підходом до рішення проблем ринку і охоплює всі стадії руху товару: вивчення потреб і попиту, внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, розробку продукції і програм її виробництва, встановлення цін, рекламу, надання різного роду послуг, пов'язаних з продажем і споживанням, організацію післяпродажного обслуговування і утилізації що вийшли з вживання виробів.

Маркетинг як методологія ринкової діяльності є для промислових підприємств в певному значенні філософією виробництва, що дозволяє повністю, починаючи від науково-дослідних і проектно-конструкторських розробок аж до збуту і сервісу, підпорядковувати роботу всіх підрозділів підприємства постійно змінним умовам і вимогам ринку. Маркетинг на підприємстві – це система поглядів і практичних дій, пов'язаних з вивченням потреб, можливостей виробництва і обміну для їх забезпечення з мінімальним використовуванням всіх видів ресурсів досягши найбільшого споживацького ефекту. Головне в маркетингу — цільова орієнтація і комплексність, тобто злиття в єдиний технологічний процес всіх окремих елементів підприємницької, виробничо-господарської, збутової і фінансової діяльності. Використовуючи маркетинг, підприємство в змозі вирішувати певні задачі на кожному конкретному ринку з щонайвищою ефективністю. Практично це можна здійснити тільки у тому випадку, коли виробник має свій в розпорядженні можливість систематично контролювати свої науково-технічні, виробничі і збутові плани відповідно до змін ринкової кон'юнктури, маневрувати є в його розпорядженні економічними ресурсами, щоб забезпечити необхідну гнучкість в рішенні стратегічних і тактичних задач. За цих умов маркетинг стає своєрідним типом управління, фундаментом довгострокового і оперативного планування виробничої, науково-технічної, технологічної, інвестиційної, збутової і фінансової діяльності підприємства, а управління маркетингом — найважливішим елементом системи управління підприємством.

Сфера діяльності промислового маркетингу (товарів виробничого призначення) охоплює ринок, що є сукупністю підприємств, що закупляють товари і послуги, які використовують при виробництві інших товарів або послуг, реалізують або перепродують іншим споживачам. Як основні споживачі в маркетингу товарів виробничого призначення виступають промислові підприємства і торгові посередники (оптова торгівля засобами виробництва). Як споживачі промислові підприємства закупляють різні товари, починаючи з сировиною і кінчаючи готовими виробами, для своїх виробничих потреб. Оптова торгівля як споживач придбаває і береже товари промислового призначення для подальшого їх перепродажу, надаючи тим самим послуги промисловим підприємствам.

Єство маркетингу як системи управління виробничо-господарською діяльністю відображають принципи маркетингу, які припускають ефективне досягнення його мети. Основні принципи маркетингу наступні:

· виробництво продукції засновано на точному знанні споживацького попиту, ринкової ситуації і реальних можливостей підприємства;

· якнайповніше задоволення попиту;

· ефективна реалізація продукції (послуг) на певних ринках в запланованих об'ємах і в намічені терміни;

· забезпечення довготривалої результативності (прибутковості) виробничо-господарської діяльності підприємства, що припускає постійний заділ науково-технічних ідей і розробок для підготовки виробництва продукції ринкової новизни;

· єдність стратегії і тактики поведінки виробника в цілях активної адаптації до вимог покупців, що змінюються, при одночасній дії на формування і стимулювання потреб.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  6. Автоматизація метрологічної діяльності
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  11. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  12. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини




Переглядів: 894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль поведінки робітників в організації . | Стратегія маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.