МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Стратегія маркетингу.Маркетинг-мікс — це набір маркетингових засобів, певна комбінація яких дозволяє підприємству добиватися успіхів на ринку. До числа таких засобів, або елементів маркетинга-мікс, відносять: продукт, продажну ціну, місце і умови продажу, просування товару. Поєднання різних засобів маркетингу у кожному окремому випадку підбирають так, щоб забезпечити їх оптимальний вплив на ринок в рамках вибраної мети. Функції маркетингу. Функції маркетингу є сукупністю видів діяльності, що включають: · аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища, в якому діє підприємство; · аналіз ринків, споживачів, конкурентів і конкуренцію; · вивчення товарів і формування концепції нових товарів; · планування виробництва, руху товару, збуту і сервісу; · формування попиту і стимулювання збуту; · формування і здійснення цінової політики; · розробку і реалізацію маркетингових програм; · інформаційне забезпечення маркетингу; · управління маркетингом як організації послідовного або одночасного (маркетинг-мікс) виконання функцій. Загальною метою маркетингу є дія на попит. Виділяють декілька станів попиту і відповідних їм задач маркетингової діяльності:
Виходячи із загальної мети маркетингу розробляють стратегію маркетингу, яка включає формування глобальної мети і задач підприємства по кожному окремому ринку і товару на відносно тривалий період часу (5 - 15 років) в повній відповідності з ринковою ситуацією і можливостями підприємства. Стратегію маркетингу розробляють на основі досліджень і прогнозування кон'юнктури товарного ринку, вивчення товарів, покупців, конкурентів і інших елементів ринкового господарства. Маркетингова стратегія підприємства охоплює наступні питання: · який товар вводять на ринок, за якою ціною і на якого споживача він розрахований; · які умови необхідні для продажу товарів на запланованому рівні, через які канали і в яких об'ємах проходитиме реалізація; · якими засобами доцільно впливати на попит і стимулювання продажів; · яким повинне бути сервісне обслуговування і хто буде його проводити; · які будуть отримані результати і які для цього будуть потрібно витрати. Необхідним елементом маркетингової стратегії є цінова і фінансова політика підприємства з урахуванням діяльності всіх учасників ринку, яка дозволяє скоротити витрати на маркетинг в результаті інтеграції матеріальних, фінансових і трудових ресурсів на всіх етапах розробки, виробництва і введення продукції на ринок. А витрати на маркетинг в країнах з розвинутою ринковою економікою складають в середньому більше половини ціни товарів і послуг. Якщо стратегія маркетингу підприємства - це формування і реалізація середньострокової і довгострокової мети, то тактика маркетингу припускає короткострокові, оперативні рішення, пошук і реалізацію шляхів розвитку ринку, підтримка на ньому стійкої кон'юнктури. Під тактикою маркетингу розуміють формування і реалізацію задач підприємства на кожному ринку і по кожному товару в конкретний короткостроковий період часу. Тактику маркетингу розробляють на основі його стратегії і оцінки поточної ринкової ситуації при постійному коректуванні задач у міру зміни кон'юнктурних і інших чинників. В цілому тактика маркетингу повинна забезпечувати стійкий рівень прибутку, активна поведінка комерційних служб на ринку, швидке реагування на зміну ринкової ситуації, ініціативність працівників підприємства, вживання у відповідь заходів на дії конкурентів, коректування науково-технічної і виробничої діяльності підприємства відповідно до змін вимог покупця. Основними сферами маркетингової діяльності на підприємстві є наступні: вивчення товару і комплексне дослідження ринку, організація науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, управління виробничо-господарською діяльністю, ціноутворення, організація руху товару і стимулювання збуту, планування і контроль маркетингу. Нижче розглянуті сфери, безпосередньо що відносяться до специфічних функцій маркетингу. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|