МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розв’язок.Визначаємо речовини однонаправленої дії: А і Б — за загальнотоксичною дією; А і В — за мутагенною дією; Б і В — за подразнюючою дією. Визначаємо рівень небезпеки для кожної групи речовин однонаправленої дії: для речовин А і Б: С1/ГДК1 + С2/ГДК2 = 0,5/1,0 + 0,2/0,8 = 0,5 = 0,25 = 0,75 < 1 для речовин А і В: С1/ГДК1 + С3/ГДК3 = 0,5/1,0 + 0,4/0,6 = 0,5 = 0,67 = 1,17 > 1 для речовин Б і В: С2/ГДК2 + С3/ГДК3 = 0,2/0,8 + 0,4/0,6 = 0,25 + 0,67 = 0,92 < 1 Розрахунки показали, що в приміщенні перебувати небезпечно, адже сумарна дія речовин А і В, які мають мутагенну дію, перевищує допустиму норму. Відповідь: небезпечно перебувати за сумарною дією речовин А і В. Варіанти завдань наведені в таблиці 2.1. Таблиця 2.1. Варіанти індивідуальних завдань
Задача 3
Тема. Забезпечення безпеки під час роботи зі шкідливими речовинами [1]. Мета. Дати оцінку можливості виникнення мікромеркуалізму (хронічного отруєння ртуттю при дії незначних концентрацій пари ртуті), якщо випадково було розбито медичний термометр і вилита ртуть, яку не зібрали [2]. Проаналізувати відомі заходи та засоби безпеки при роботі зі шкідливими речовинами у виробничій лабораторії і визначити найбільш надійні. Вихідні дані для розрахунку: - гранично допустима концентрація – 0,01 мг/м3 (клас небезпеки 1); - швидкість випаровування зі свіжої поверхні при температурі 20ºС і спокійному повітрі - 0,55·10-2 м2/с; - леткість – 14,3 мг/м3. - об’єм кімнати Vк = 36м3 (3м · 4м · 3м); - об’єм ртуті, вилитої з розбитого термометра Vр =0,4 см3 ( Ø = 0,5 см , h = 2см). Приклад рішення. З вихідних даних видно, що леткість перевищує ГДК (≤1 мг/м3) і отруєння можливе. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|