Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 1.

Визначити безпечність перебування людини в приміщенні за наявності у повітрі хімічних речовин А, Б, В у таких концентраціях:

Речовина Фактична концентрація, мг/м3 ГДК, мг/м3 Фізіологічна дія на організм людини
А 0,5 1,0 загальнотоксична, мутагенна
Б 0,2 0,8 подразнююча, загальнотоксична
В 0,7 0,6 канцерогенна

Розв’язок.

В першу чергу визначають, чи є перевищення фактичної концентрації певної речовини над її ГДК. В задачі фактична концентрація речовини В (С) перевищує її ГДК - 0,7 мг/м3>0,6 мг/м3. Отже, перебувати в приміщенні небезпечно. Використовувати для визначення небезпеки формулу (2.1) в даному випадку непотрібно.

Відповідь: небезпечно перебувати за дією тільки однієї речовини.

Приклад 2.

Визначити безпечність перебування людини в приміщенні за наявності у повітрі хімічних речовин А, Б, В у таких концентраціях:

 

Речовина Фактична концентрація, мг/м3 ГДК, мг/м3 Фізіологічна дія на організм людини
А 0,5 1,0 загальнотоксична, мутагенна
Б 0,2 0,8 подразнююча, загальнотоксична
В 0,4 0,6 канцерогенна, мутагенна, подразнююча

Читайте також:

  1. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Базові та прикладні класифікації
  6. В Додатку до диплома (приклад)
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК
  10. Визначення і приклади
  11. Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.
  12. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Розв’язок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.