Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.

3) Сформулюйте змістове наповнення однієї з таких виховних програм, як-от:

Ø «12 сходинок до щастя»

Ø «Ключі до успіху»

Ø «Я і національна культура»

Ø «Ми і прекрасне»

Ø «За здоровий спосіб життя»

Методики планування виховної роботи (Н.І. Зеленкова)

Мета: навчити аналізувати і послуговуватися передовим педагогічним досвідом у плануванні виховної роботи з учнівським колективом

Розгляньте структуру плану виховної роботи, висловіть власну думку щодо доцільності при тримання тої чи іншої структури.

Структура плану

1. Вступ: Аналіз рівня вихованості учнів і розвиток колективу.

Планування виховної роботи з класом необхідно у вступі дати характеристику класному колективу: вказати склад учнів, їхні особливості, рівень вихованості, самосвідомості, ставлення до навчання, рівень громадянської відповідальності, набуття елементарних трудових вмінь і навичок, морально-етичний розвиток тощо. Виходячи з цього, класний керівник визначає першочергову мету та виховні завдання класного керівника на тому чи іншому етапі розвитку колективу.

2. Основні виховні справи по організації і розвитку класного колективу: класні години, збори, трудові справи, походи, екскурсії, зустрічі, конкурси, робота творчих груп за інтересами, участь у вікторинах, виставках, похід до театру, музею, кіно і т.д.

3. Індивідуальна робота: В розділі передбачаються методи та прийоми залучення конкретних учнів в підготовку і проведення справ.

4. Організація справ з охорони життя і інтересів дітей. Весь зміст роботи, відображений у цьому розділі, перебуває у взаємозв’язку з Розділом 2.

5. Робота з батьками: Вказуються форми роботи з залучення батьків до навчально-виховного процесу; відвідування дітей вдома; консультації, батьківські лекторії; визначаються форми надання допомоги батьків організації виховного процесу в школі.

Варіанти плану за структурою

І Варіант П Варіант Ш Варіант
1. Аналіз рівня вихованості учнів; виховні завдання, які визначають розвиток колективу і кожного учня. 2. Основні виховні справи. 3. Індивідуальна виховна робота. 4. Заходи охорони життя і здоров’я дітей. 5. Робота з батьками. 1. Характеристика класу. 2. Організація класного колективу. 3. Взаємодія з громадськими організаціями, дитячо-юнацьким об’єднанням. 4. Взаємодія з учителями-предметниками, керівниками гуртків, з адміністрацією. 5. Робота з сім’єю. 1. Вступ. 2. Організація виховної діяльності. 3. Розвиток колективу. 4. Розвиток особистості, індивідуальний підхід.  

 

Розгляньте і обміркуйте поради щодо планування виховної роботи з учнями різних виховних груп.

Планування роботи в 5-6 класах

Планування роботи класного керівника у 5-6 класах значно відрізняється від планування і організації виховної роботи в 1-4 класах. Пов’язано це із складним перебігом обставин: учень переходить на навчання до вчителів-предметників, вимоги яких значно збільшується від вимог класовода і його ставлення до учня; учень змінює сам характер одержання знань (кабінетна система, обсяг матеріалу).

Отже, необхідні психолого-педагогічна допомога, продумана організація дитячої праці, введення в дію програми «Пізнай себе» та ряд різноманітних індивідуальних заходів на допомогу по адаптації учня у середній ланці школи.

Не менш важливими напрямами виховної роботи при цьому є:

- виховання естетичного та психологічного бачення життя;

- формування політичного світогляду;

- розвиток патріотичних рис учня;

- прищеплення морально-етичних рис характеру;

- закладення основ знань і понять з економіки (на рівні сім’ї);

- ознайомлення із екологічною системою світу (з метою «не нашкодь»);

- формування навичок колективної діяльності;

- формування потреби у загартуванні організму та фізичного розвитку.

Планування роботи в 7-11-х класах

У старших класах вихователь продовжує реалізацію завдань системи виховної роботи, зазначеної в Орієнтованій програмі, акцентуючи увагу на наступних напрямках роботи:

- формування громадської думки та уміння відстоювати власну з проблем життя суспільства, людських взаємовідносин;

- подальша робота над розвитком самосвідомості та культури самовиховання;

- приучення учнів до головних духовних цінностей Батьківщини;

- виховання патріотизму;

- формування статевої свідомості та моральна підготовка до сімейного життя;

- формування початків економічного мислення.

Усі ці напрями, тобто робота з їх втілення, ставлять перед педагогом чотири пріоритетні завдання:

- виховання розуміння і формування сприйняття загальнолюдських моральних цінностей;

- формування інтересу і розуміння необхідності пошуків шляхів правильного життєвого самовизначення;

- закладення у свідомість підлітка розумінь основ економічних знань;

- формування навичок дій з самореалізації особистості.

У 9-х та 11-х класах значна увага приділяється формуванню системи профорієнтації учнів та надання їм допомоги у правильному виборі подальшого життєвого шляху.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  3. Авторське право на комп’ютерні програми
  4. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  5. Алгоритм створення тренінгової програми
  6. Алфавіт мови і структура програми
  7. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  8. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  9. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  10. Аналіз формування й виконання виробничої програми
  11. Анімаційні програми
  12. Антивірусні програми




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складіть схему підготовки та проведення виховного заходу. | Моніторинг особистісного розвитку учня і учнівського колективу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.