МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.3) Сформулюйте змістове наповнення однієї з таких виховних програм, як-от: Ø «12 сходинок до щастя» Ø «Ключі до успіху» Ø «Я і національна культура» Ø «Ми і прекрасне» Ø «За здоровий спосіб життя» Методики планування виховної роботи (Н.І. Зеленкова) Мета: навчити аналізувати і послуговуватися передовим педагогічним досвідом у плануванні виховної роботи з учнівським колективом Розгляньте структуру плану виховної роботи, висловіть власну думку щодо доцільності при тримання тої чи іншої структури. Структура плану 1. Вступ: Аналіз рівня вихованості учнів і розвиток колективу. Планування виховної роботи з класом необхідно у вступі дати характеристику класному колективу: вказати склад учнів, їхні особливості, рівень вихованості, самосвідомості, ставлення до навчання, рівень громадянської відповідальності, набуття елементарних трудових вмінь і навичок, морально-етичний розвиток тощо. Виходячи з цього, класний керівник визначає першочергову мету та виховні завдання класного керівника на тому чи іншому етапі розвитку колективу. 2. Основні виховні справи по організації і розвитку класного колективу: класні години, збори, трудові справи, походи, екскурсії, зустрічі, конкурси, робота творчих груп за інтересами, участь у вікторинах, виставках, похід до театру, музею, кіно і т.д. 3. Індивідуальна робота: В розділі передбачаються методи та прийоми залучення конкретних учнів в підготовку і проведення справ. 4. Організація справ з охорони життя і інтересів дітей. Весь зміст роботи, відображений у цьому розділі, перебуває у взаємозв’язку з Розділом 2. 5. Робота з батьками: Вказуються форми роботи з залучення батьків до навчально-виховного процесу; відвідування дітей вдома; консультації, батьківські лекторії; визначаються форми надання допомоги батьків організації виховного процесу в школі. Варіанти плану за структурою
Розгляньте і обміркуйте поради щодо планування виховної роботи з учнями різних виховних груп. Планування роботи в 5-6 класах Планування роботи класного керівника у 5-6 класах значно відрізняється від планування і організації виховної роботи в 1-4 класах. Пов’язано це із складним перебігом обставин: учень переходить на навчання до вчителів-предметників, вимоги яких значно збільшується від вимог класовода і його ставлення до учня; учень змінює сам характер одержання знань (кабінетна система, обсяг матеріалу). Отже, необхідні психолого-педагогічна допомога, продумана організація дитячої праці, введення в дію програми «Пізнай себе» та ряд різноманітних індивідуальних заходів на допомогу по адаптації учня у середній ланці школи. Не менш важливими напрямами виховної роботи при цьому є: - виховання естетичного та психологічного бачення життя; - формування політичного світогляду; - розвиток патріотичних рис учня; - прищеплення морально-етичних рис характеру; - закладення основ знань і понять з економіки (на рівні сім’ї); - ознайомлення із екологічною системою світу (з метою «не нашкодь»); - формування навичок колективної діяльності; - формування потреби у загартуванні організму та фізичного розвитку. Планування роботи в 7-11-х класах У старших класах вихователь продовжує реалізацію завдань системи виховної роботи, зазначеної в Орієнтованій програмі, акцентуючи увагу на наступних напрямках роботи: - формування громадської думки та уміння відстоювати власну з проблем життя суспільства, людських взаємовідносин; - подальша робота над розвитком самосвідомості та культури самовиховання; - приучення учнів до головних духовних цінностей Батьківщини; - виховання патріотизму; - формування статевої свідомості та моральна підготовка до сімейного життя; - формування початків економічного мислення. Усі ці напрями, тобто робота з їх втілення, ставлять перед педагогом чотири пріоритетні завдання: - виховання розуміння і формування сприйняття загальнолюдських моральних цінностей; - формування інтересу і розуміння необхідності пошуків шляхів правильного життєвого самовизначення; - закладення у свідомість підлітка розумінь основ економічних знань; - формування навичок дій з самореалізації особистості. У 9-х та 11-х класах значна увага приділяється формуванню системи профорієнтації учнів та надання їм допомоги у правильному виборі подальшого життєвого шляху. Читайте також:
|
||||||||||||||
|